V kuchyni jsem nabral na tác hromadu jídla. Naštěstí už je fakt pozdě a nikoho jsem v kuchyni nepoktal, vlastně jsem v celém hradě potkal jen pár stráží. ,,Bakugo ?" Sakra, zakřikl jsem to. ,,Ano... Matko ?" Došla je mě a překvapeně se podívala na ten tác. Už jsem si připravoval výmluvu, ale ona se jen zasmála. ,,Říkala jsem si kdy se v té kuchyni objevíš, když jsi celý den nejedl." ,,No...Po celým dni venku mám hlad." ,,To vidím, hele, jen jsem ti přišla oznámit že ten drak se nenašel. Budeš si muset vybrat jiného draka na zabití, za dva dny by ho měli přivést. Prý je to obrovský černý drak, víc toho nevím, ale měl by být na stejné úrovni jako ten kterého jsi si vybral." Jen jsem se podrbal ve vlasech. ,,Matko... Tak mě napadlo... Co...Co kdybych se letos...neúčastnil ?" Řekl jsem nejistě a podíval jsem se na její zaražený obličej. Ale po chvíli se začala smát. ,,Ha ha...Katsuki to se ti povedlo, už jsem si myslela že to myslíš vážně. Ještě aby jsi po téměř osmnácti letech změnil názor. Ha... No, půjdu si lehnout, uvidíme se na snídani. Dobrou Katsuki."
S dementní náladou jsem vešel do pokoje, kde mi Kiri věnoval ustaraný pohled. ,,Děje se něco ?" ,,Jo." Hlesl jsem a položil jsem jídlo na postel. ,,Baku ?" Řekl po chvíli když jsem jen tak pochodoval po pokoji. Jen jsem se na něj ublíženě podíval. Kiri se posadil a poklepal na svůj klín. Sedl jsem si mu na něj a obejmul jsem ho. Hlavu jsem zabořil do jeho ramene a když mě začal hladit po zádech, tak jsem se konečně začal uvolňovat.
Držel jsem si ho u sebe a snažil jsem ho uklidnit. Už od pohledu vypadal že ho něco trápí. ,,Bakugo, tak už mi řekneš do se stalo ?" Řekl jsem tiše a on se na mě zase ustaraně podíval. ,,Ejiro, musím se zúčastnit těch zkoušek, ale tebe...Když tam nejsi ty, dovezou dalšího." Jen jsem se mu díval do očí a pak jsem si povzdechl. ,,Co by jsi dělal ty na mém místě, hm ?" Zeptal se zničeně a zase mi zabořil hlavu do ramene. Je jako týrané štěně. ,,No... Já bych se tomu postavil čelem. Jestli jsi změnil názor na draky ty, proč by nemohli i ostatní ?",,Kiri názor na tebe jsem změnil jen kvůli tomu, že tě dobře znám a tím pádem mi to že jsi drak pohled na tebe nijak nezměnilo. Ale lidi jsou...pomstichtivý. Znají jen tu temnou stránku draků, proto je zabíjejí a mají z nich strach." ,,Tak proč jim nedokázat opak..."
Překvapeně jsem se na něj podíval. ,,A jak asi ? Mám jim třeba předvést tebe ? Vzít tě tam jako na nějakou psí přehlídku ?" chvíli mlčel, ale pak se pousmál. ,,No a proč ne ? Jsi princ. Kdyby jsi tam přišel s tím že jsi si "ochočil" draka...Nebylo by to skvělý ?" Jen jsem se na něj překvapeně podíval. ,,No já ti nevím..." ,,Hele zkusit by jsme to mohli. Nikdo nebude vědět že jsme přátelé, pro ně by jsi byl dračí cvičitel... Nebo jezdec, to je jedno." ,,...Dračí jezdec zní dobře." Pousmál jsem se a i on se zazubil. ,,Že jo ? Ukážeme jim že draci a lidi spolu můžou v klidu žít."
ČTEŠ
Dragon slayer (mha)✔
FanficKatsuki Bakugo se má brzo stát králem, ale jako každý v jeho věku, musí složit určitou zkoušku. A to zabít draka. Draci jsou v království bráni jako trofeje a každý kdo chce někam patřit, musí svého draka zabít. Co když se ale Katsukimu otočí život...