81.

683 57 6
                                    

! Pokus o nějakou tu 😏spicy😏 scénu. Nemáš rád ? Nečti ^^ ale na konci je info o nové knize, takže to zase čti 👀!

Bakugo mě začal líbat a já se s radostí přidal. Pusunul jsme se do pohodlnější polohy, ale rty jsem od sebe nerozdělil. Přidržoval jsem se abych na něm neležel úplně, ale i tak jsem na něm byl dost natisklý. Cítil jsem jak mě chytil za krkem a tím prohloubil polibek, rukama mi jezdil po zádech a když nám došel vzduch tak se uchechtl. ,,Má cenu dávat si koupel teď ?" ,,Záleží na tom co máš teď v plánu." Ušklíbl jsem se a v tu ránu nás přetočil. ,,Hele ve vaně to není zrovna nejlepší..."

S tím jsem souhlasil. Ta pád dost zabolel. Než stačil ještě něco navrhnout, vylezl jsem z vany. Trochu naštvaně se na mě podíval. ,,Jestli mi vlezeš do postele mokrej, věř že to nepřežiješ." Odvětil jsem a začal jsem se utírat. Kiri vylezl a přišel ke mě zezadu, okamžitě se mi přisál na krk. Otočil jsem se k němu čelem a urkradl jsem si jeho rty. Jednou rukou jsem mu sjel až k poslednímu kusu oblečení co na těle měl a tou druhou jsem mu přejel po křídle. Ani jsem si nevšiml kdy si je nechal objevit. Pomalu, ale jistě jsem nás začal tlačit do pokoje, kde jsem ho hned dotačil k posteli. Cítil jsem jak se Kiri napnul když jsem našel jeho citlivé místečko u křídel a velice se mi zalíbilo když mu utekl tichý sten. Kousl mě do rtu a hned jak jsem se rozpojil z polibku tak se omluvil. Jen jsem se pousmál. ,,Příště ti dám náhubek."

Bakugo si slízl kapku krve ze rtu a pak mě povalil na postel. Vylezl si na mě a uchechtl se. Nejsem zvyklý být dole, ale s tímhle výhledem nemám nic proti. Umíral jsem touhou po jeho dotycích a tak jsem se natáhl pro dravý polibek. Během něj z nás obou strhl mokré prádlo a já cítil že moje i jeho chlouba už je plně v pozoru. Bakugo se postavil na kolena a řekl mi ať se otočím, což jsem bez keců udělal. Projela mnou husina když jsem cítil jeho dech na mém krku. Zaklonil mi hlavu zataháním za vlasy. Skousl mi ucho a druhou rukou mi přejel po křídle. ,,Je ti jasný že jsem tentokrát vyhrál ?" Ušklíbl se stejně jako já. ,,Ještě stále ne, tak proč to prodlužovat ..." Sotva jsem to dořekl, periferně jsem viděl jak si naslinil prsty. Musel jsem se pousmát.

Nějakým způsobem jsem si ho připravil a během toho jsem si různě hrál s jeho křídly, načež reagoval opravdu krásně. Jakmile jsem usoudil že je dostatečně připravený, pomalu jsem do něj vnikl. On i já jsme se slastí prohli v zádech a ani já jsem neudržel slastný vzdych. Proč jsem to tak dlouho odmítal ? Je to úžasný pocit. Chytil jsem ho pořádně za boky a když kývl a pohnul se proti mě, neměl jsem už žádné omezení.

***
Já takovéhle scény prostě psát neumím 😅 každopádně...
Lidičky ... Právě teď na mém profilu vyšla nová krátká kniha (Nedus se). 12 kapitol - 6 dní. Měla jsem jí už dlouho předepsanou, ale nevěděla jsem jestli má cenu to vůbec vydávat, ale tak uvidíme. Je to BOYxBOY příběh na ship Kagehina (Haikyuu), ale můžete ho úplně v pohodě číst i když postavy neznáte. Tady dávám menší ukázku z toho, aby jste to pochopili. Budu ráda když tomu dáte alespoň šanci, já na tohle moc nejsem, takže asi tak ^^
~
Hanahaki disease - Ošklivá "nemoc" kterou posledních několik dní trpí černovlasý nahrávač z týmu Karasuno. Je to nemoc tvořící velkou bolest z neopětované lásky. Květy které ve vás rostou vás nenechají normálně dýchat a žít, dokud se láska neopětuje z druhé strany, nebo člověk nezemře. Problém je že Kageyama netuší jak se se svými pocity svěřit a bojí se o reakci toho co obsadil místo v jeho srdci.

Dragon slayer (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat