69. další drak

712 68 9
                                    

Došel jsem až k místu kde ti draci byli. Bylo tu o dost víc stráží než posledně, ale tak nedivím se. ,,Vaše veličenstvo ?" Otočil jsem se za hlasem. Byl to ten drobný kluk se kterým jsem se bavil, když chytili Kirishimu. ,,No čau. Hele hledám tu toho draka co mi dovezli." ,,Jistě, momentálně je každý drak střežen třikrát víc, pojďte prosím tudy." Řekl ten prcek a rozešel se na opačnou stranu. Dovedl mě až k obrovské kleci, ve které ležel černý drak s červenozlatými šupinami na břiše. Podle toho co mě učil Kiri to bude dračice bez královského rodu. Ale nemá ani obří drápy, nijak jí nevynikají křídla a ani na ní nevidím žádné viditelné zbraně. ,,Tohle je velice speciální dračice. Draci jako jsou ona se většinou odchytí už jako dráčata a chovájí se pro výrobu. Má tvořivé schopnosti a vysokou inteligenci, proto obstála v boji i proti drakům vysoké hodnoty. Už asi rok byla vystavována bojům a jak můžete vidět, nemá žádná vážnější poranění."

Jelikož jsem na chvíli na tom stromě usnul, probudil mě až Todoroki a Deku. ,,Ejiro !" ,,H-He ?! Nemám hlad..." ,,Cože ?" Zasmál se Izuku a já se konečně rozkoukal. Pobaveně na mě koukali z okna. Setřel jsem si slinu co mi tekla z pusy a protáhl se. ,,Ehm... Kolik je ?" Zeptal jsem se stále trochu dezorientovaně a podrbal jsem se ve vlasech. ,,Budou dvě." Řekl Deku a já se zhrozil. Už tam mám být tak čtvrt hodiny ! ,,Díky za probuzení kluci. Měl jsem vás rád, ale Bakugo mě asi zabije..." Zamumlal jsem a hned jsem seskočil ze své větve. Nijak jsem nevnímal lidi kolem sebe a prostě jsem v pohodě, samozřejmě bez křídel, proběhl nádvořím a následně i městem.

Kirishima tu měl být už před nějakou tou dobou. Doufám že se mu nic nestalo, i když... To bych snad cítil ne ? ''Bakugo ? Bakugo slyšíš mě ?!" Ozvalo se mi v hlavě a já si částečně oddechl. Jo, kde jsi ty slimáku ? "Už běžím, za moment jsem u tebe, dej mi minutku." Fajn... Nečekám ani o vteřinu navíc...

Jen jsem se pousmál nad jeho poznámkou a doběhl jsem ještě ten kousek. Hned jsem mu s úsměvem skočil kolem krku a dal mu pusu na tvář. ,,Půjdeme ?" Zaculil jsem se a on jen kývl. Hned jak jsme zalezli dál do lesa tak mi to nedalo a chytil jsem ho za ruku. Přišlo mi to takové hezké a navíc jsem viděl že to lidi dělají normálně. Tak žiju mezi nima už celkem dlouho, co si budu nalhávat... ,,Baku ? Co kdyby jsme to vzali tentokrát tamtudy ? Upřímně jsem tam asi ještě nebyl." ,,Jo, mužem. Vím jen že se tam v sezóně chodí lovit, jinak jsem tam nebyl." Řekl, ale to už mě táhnul tím směrem. ,,Zlato a co vůbec ten drak ? Poznal jsi o něm alespoň něco ?" ,,No, poznal jsem téměř všechno co mi o ní ten kluk řekl. Je to dračice, podle velikosti hlavy by jí mohlo být možná jako tobě, je to obyčejný drak co není původně uzpůsobený boje, ale je dost inteligentní. A prý má tvořivé schopnosti, o tom jsi mi neříkal, takže jsem to moc nepobral." Řekl a já se mírně pousmál. Jsem rád že toho věděl tolik. Jenže na jednu stranu mě to překvapilo. ,,Upřímně jsem myslel že tihle draci již vymřeli. Jejich hnízdo bylo opravdu jen pro tyhle typy draku, ale jelikož byla jejich útočná síla celkem slabá, často je ostatní napadali. Už jsem o nich dobrých sto let neslyšel..."

Dragon slayer (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat