61. Pouto

815 59 5
                                    

,,Vyhrál jsem." Řekl jsem s úsměvem na tváři a po vytažení kalhot jsem si mu lehl hruď. Bakugo byl celý červený a dech se mu už pomalu uklidnil. ,,Zabiju tě..." ,,Taky tě miluju." Zavrněl jsem spokojeně a dal jsem mu pusu na lícní kost. ,,Vypadám snad jako nějaké kousátko ?" Uchechtl se a ruku mi zapletl do vlasů, kde mě začal drbat. ,,Jenom si tě značkuju..." Řekl jsem s úsměvem a spokojeně jsem zavrněl když mě začal drbat i na zádech.

Stále jsem se cítil trochu trapně, ale na druhou stranu mi bylo strašně dobře. Začal jsem ho drbat na zádech a on na mě vrněl. ,,Pche... Áčkový drak co je vraždící zbraní mi tady teď přede jako kočka.... Krása." Zasmál jsem se a Kiri nahodil ušlebek. ,,Ne že to někde vykecáš, tahle mě můžeš vidět jenom ty." Řekl s úsměvem a natáhl se pro polibek. ,,Co vůbec ten kluk co zmizel ? Co to bylo za draka ?" Zeptal se Kiri a zase si lehl. ,,No byl to ten fialový drak s náhubkem a co je s Denkim fakt netuším." Zabrblal jsem a podíval jsem se na strop. Doufám že se té blondýně nic nestane.  ,,Kiri ? Jak se vůbec dělá to pouto ?"

Podíval jsem se na něj. ,,No vlastně jde o to že bych si tě měl označit..." Zabrblal jsem, jelikož to označení je trochu jiné než ty cucfleky co má. ,,Tak to už jsem dost, ne ?" Uchechtl se stejně jako já. ,,No, když si tě označím, mělo by to jít vidět do konce života... Proto ti říkám že se bojím abych ti nezkazil život." Řekl jsem tiše a schytal jsem od něj drobný pohlavek. ,,Kiri už toho nech. Sakra miluju tě ano ? A něco takového to přece nezkazí." Zabručel a trochu zčervenal...Stejně jako já. ,,Tak fajn." Zabrblal jsem a slezl jsem vedle něj. Sedni si a opři se o zeď."

Nějakým způsobem jsem se posadil a on se mi posadil obkročmo na stehna. ,,Kdyby to bolelo fakt hodně... Řekni mi to prosím. Nevím jak na to bude tvé tělo reagovat, navíc to kousnutí prožívají špatně i někteří draci..." Řekl ustaraně a já si jen povzdechl. Za šátek jsem si ho přitáhl do dlouhého polibku a on si mezitím nechal objevit křídla. Když jsme se rozpojili, Kiri mi jemně přejel rukou po krku a pak se k němu nahl. Věřil jsem mu, takže jsem si na jeho rameno položil hlavu a ruce jsem mu omotal kolem pasu.

Jestli to udělám, otec to zjistí, ale zase budu s Bakugem propojený a už s tím nic neudělá... Dal jsem mu na krk letmou pusu a pak jsem přejel jazykem po místě na kterém by značka měla být. Jemně, jak jen to šlo, jsem se mu zakousl do krku, načež spevnil stisk a sykl bolestí. Chtěl jsem se hned odtáhnout, ale on zamumlal něco o tom že je to v pohodě. Jednoduše jsem zavřel oči a vybavil jsem si dračí pečeť. Uvolnil jsem stisk a trochu jsem se odtáhl a to místo mu zase olízl, aby mu přestala téct krev. Okolo rány se mu objevila dračí pečeť, která se mu následně vsákla do kůže a pak mu tam naskákalo pár rudých šupinek. Opatrně jsem ho obejmul. Čím dál víc jsem cítil jeho pocity a hlavně tu bolest a zmatek co právě pociťoval. ,,Ještě chvíli to výdrž lásko." Řekl jsem tiše a nejistě jsem ho pohladil ve vlasech.

***
Chtěla jsem vám oznámit že jsem právě vydala první dvě kapitoly toho Tododeku. Jmenuje se to "Two sides" a najdete to u mě na profilu ^^ ten druhý příběh začnu vydávat později no...

Budu ráda když se mrknete ^^

Dragon slayer (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat