"huh... Catres? "
Hiciv kokan kelimeler cadının soluk dudaklardan çıktı.
Yıllarca onu takip eden adam kraliyet üniformasıyla karşında duruyordu. Adamın gözlerinde ki kararlılık bir saniye de olsa titredi.
"Reina ölümün kararlaştırıldı kabul et!"
Beyazlamış saçları kızıl gözleri ile peri melezlerinden daha güzel olan bu yaratık Cadıları aşan güçlere sahipti.
"Ah canım... Bu kararı kim neye göre vermiş?"
Zehrin damarlarında dolaştığını gösteren teninde ki siyah damarlar ne kadar acı çekmesi gerektiğini gösterse de kadının rahatlığı çiçek tarlasında geziyor gibiydi.
Asil olmayan soyuyla asillerden aşağı olmayan tavrı ne bir eksik ne de en ufak kusur barındırıyordu.
Kusursuz görgü kurallarını göstererek koltuğuna oturdu. Zehir dolu olan biraz önce ona ikram ettiği çayı yudumladı.
Catres neredeyse içinde zehir koymadığını düşünecekti.
"Konsey ve kraliyet'in kararı üzerine gücün bir kişinin taşımaması gerekenden fazla."
Reina alaycı kıkırtısına engel olamadı.
"oh pardon devam et seni dinliyorum"
Adamın bir soytarı gibi hissetmesine neden olmuştu.
Bu tavırlar kararını kesinleştirirken onun ağlamasını yalvarmasını göremediği için pişmanlık duydu.
Ateş elementiyle kavrulan kılıcını kadının kalbine sokarken bir an bile terettüt etmedi. İki yüz yıldır birlikte olduğu kadının onu köle pazarından kurtaran kişi olması umurunda değildi.
Albert ruhsuz görünen gözlerinden hayır severinin ölümünü izlerken göz yaşları süzüldü.
Ilık ıslaklığı eliyle silerek şaşkınlıkla olduğu yerde dondu.
Yıllar sonra onun ağlamasını sağlayan bu sığ kadın mı olmuştu?
Dış dünyadan gelen bir soysuz Lucretia'nın gölgesi gibiydi.
Odanın karanlık bölgesinden gelen adım sesleri daha önce varlığını hissetmediği prense aitti.
Gözleri acımasız soğuklukla ölen bedene baktı.
"Aferin Albert bağlılığını kanıtladın. Gölgeler dünyasının kurtarıcısı olarak anılacaksın"Reina boğuk sesi tanıyordu. Ölürken kulaklarına ulaşan ses o kadar tanıdık geldi ki ölme isteğini yitirdi.
Geri dönmek onu görmek istedi.
Karşısına alıp zihninde dolanan o soruyu sormalıydı."Neden?"
Lanetli serisi lucretia 'dan sonra ikinci kitap yayınlanmaya başladı. Okumanızı tavsiye ederim MlsSmy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucretia
Fantasy'Sen Asla iyi olamazsın Lucretia. Sen kötü olarak var oldun. Dehşet acı kaos ve kan bunlar seni güçlendirir iyilik, işte onun olduğu yerde sen yok olmaya mahkumsun. Seni İyiliğin ve saflığın varlığını sürdürebilmesi için yarattık. Tıpkı siyahın olma...