Bütün o yorgun olaylı geceden sonra sabah ki ilk dersimin Gardeel'e ait olması hayatın beni alaya alış şekli olmalıydı. Cübbemi giyerken diğer günlerden ayrı olarak kalbm daha hızlı atıyor ayaklarım geri geri kaçıyordu. 'Tanrım!' diye inledim. Neden bu cübbeler bu kadar kilolu göstermek zorunaydı beni?
'Göz zevkimi bozuyor ' dedim somurtarak Lux'a. Onun tek yaptığıysa eğlenen bir ifadeyle beni izlemek oldu.
'Bu heyecan kime?'
'Heyecanlandığımı da nereden çıkardın her zaman ki ders işte!' Umursamaz ifadeyle söylediğim kelimeler Lux2un kaşlarını havaya kaldırmaya yetmişti.
'Gardeel'in dersi için mi?'
Kaşlarımı çattım 'Hayır tabiki de Gardeel için hazırlanmıyorum.' Sonra sorduğu soruyla alakasız bir cevap olduğunu farkedip toparlamaya çalıştım. 'Her zamanki Gardeel her zaman ki ders işte ...bir özelliği yok yani '
TANRIM DEP KAPAT O ÇENENİ!
Diyen o iç sesimi umursamadan devam ettim. Tabi işleri daha da batırdım. 'Gardeel için önemli olmasını beklemiyorum zaten... yani aramız da birşey yok!'
TANRIM! TANRIM! ÇOCUK ARANIZDA BİRŞEY Mİ VAR DEDİ DE BÖYLE DİYORSUN DEP!
Bir çuval incirin içine s*çmak deyimi burdan gelse gerek...
Lux renkten renge giren halimi biraz daha inceleyip bana ecel terleri döktürdükten sonra 'Neyse'
dedi. Evet evet tam olarak bunu dedi. 'Neyse...'
O bütün boşvermişliğiyle benimle birlikte odadan çıktı.
Derse her attığım adım bir insanı bu kadar heyecanlanırmamalıydı.Bu bütün öğrencilik esasına ve kurallarına aykırıydı.
Ders berbat birşey olmalıydı. İlk gün buluşacağın bir sevgilinmiş gibi seni heyecanlandırmamalıydı. Sınıftan içeri girip en ön sıraya oturduğumda bende ne değiştiğini düşündüm. Ben aynı bendim ama anılar...
İşte onlar bir insanın herşeyiymiş ...
İç çektim. Gardeel'i özlemiştim. Bunu eski ben içimde bağırarak haykırmıştı.'Onu gör dep özledim onu!'
Bunu diyen küük sevimli Dep'ti yada gerçek adıyla Lucretia ... Ben hiçbirzaman Dep olmamıştım ki. O benim bu okula geldiğimde ki adımdı.
Obelia yanıma gelip oturduğunda somurttu. Yeşile dönen saçlarını yandan bir örgü yapmış her zaman ki güzelim gözlerini bana dikmiş soru sorarcasına bakıyordu?
'Ney?' esim istem dışı terslercesine çıkmıştı.
'Bugün Lux'la geldiniz Kharon'a noldu?'
Onun ismini duymak tüylerimin diken diken olmasına gerilmeme neden oldu. O gece yaşadıklarım o acı... Bedenimi yalayıp geçerken bu kadarı sana yetmez dercesine sesini duydum.
'Ah Dep mi sanırım artık beni ilgilendirmiyor... Köle artık hürsün!'
Köle artık hürsün mü demişti o bana !
İçimden gülümsememe rağmen suratım somurtuyordu. 'Ben senin hiçbir zaman kölen olmadım Kharon!'
Aferin Dep!
İç sesim beni yüreklendirsede, o lacivert gözlerin haylazca parıldaması edepsizce üzerimde gezmesi ... boğazımın kurumasına bütün özgüvenimin gelmişinin geçmişinin yok olmasına neden oldu. Ciğerlerim acıyana kadar nefes almadığımı farkettim...
Gardeel içeriye girdiğinde ancak gözlerimi ondan ayırım rahat bir nefes aldım. Aramızda ki bu gerilimin sebebini anlamadan yeşil saçlarıyla oynayarak bana baktı Obelia..
'TANRIM SAÇLARIN!'
sesim bütün sınıfta duyulmuştu. Obelia ifadesini düz tutmaya çalışsada o gözlerde 'ee yani yenimi farkettin bakışlarını' görüyordum.
'Bir şey mi vardı bayan Dabria?'
DDikkatim ister istemez Obelia'dan çok sevgili meleğime kaydı.
'Be-bben ...' diye kekeledim birşeyler uydurmaya çalışarak. 'Eksik parçalar... yani anılardaki onlardan söz edyorum.' dedim alakasız birşekilde birşeyler anlamasını çalaışarak.
Ne anlamasını umuyordum onu bende bilmiyordum. Ama hatırladığım bir şiir vardı ondan ...
'Eksik bir parça var herzaman
Özgürlük gibi,mutluluk gibi,sen gibi
Bekliyorum hergüne biçare
Çölde su,Cehennemde cennet gibi '
Gardeel'in gözleri irileşirken dudaklarından ismimin kısaltması tanıdık namelerle döküldü 'Luci...'(Lusi)
Luci ya... Luci, yeni uyanan Luci Aşkın Luci Uğruna cennetten düştüğün Luci...
Dip not: Bu hikayeyi beğenirseniz ikinci fantastik kitabım KUTSANMIŞ EVLİLİKLER'i öneririm :) MlsSmy
NOT: Bunu yazdım sözüm vardı malum bi açıklamam da yer verdim gibi Pazar günü gelecek bölümü erken yolladımdan dün yb gelmei bendde hatamı telafi edeyim günleri karıştırmak benim suçum dierek kısa bir bölüm yazdım perşembe görüşmek üzere... yorum ve Vote'leri unutmayalım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucretia
Fantasy'Sen Asla iyi olamazsın Lucretia. Sen kötü olarak var oldun. Dehşet acı kaos ve kan bunlar seni güçlendirir iyilik, işte onun olduğu yerde sen yok olmaya mahkumsun. Seni İyiliğin ve saflığın varlığını sürdürebilmesi için yarattık. Tıpkı siyahın olma...