Lucretia uyandığında gelecek oda,
Günah'a karşı bir melek ,
göğün yıldızları altında geceye ihanet edecek ay...
En karanlık zamanda O varolacak...
Düşmüş'ün aşkı
İblis'in sadakati
Ve bir melez'in şevkati...
Onu yeniden var eden herşey gibi yok edecek.
Lucretia, ismini bilen herkesi
Lanetiyle birlikte sarıp sarmalayacak...
Ve yeminle kehanetim o zaman
Bir çok canı yakacak...
Kehanet gerçekleşmeye başlamıştı.. (Gardeel) bir düşmüşün aşkı , (Kharon) bir iblisin sadakati, (Lux) bir melezin Şevkati ...
Onu yeniden var eden herşey gibi yok edecek...
Gardeel'e korkusu Kharon'a duyduğu hayranlık , Lux'a duyduğu hoşlantı hepsi yerli bir olmuştu.
Dep belki onlara bunları hissediyor olabilirdi ama Lucretia tam anlamıyla farklıydı. O lanetin diğer adıydı.hissettikleride öyleydi.
Gardeel aşkıydı. Kharon sadık köpeği Lux'sa şefkatli abisi gibiydi.
Lucretia Şeytanın dişisiydi.
.............
'Senden sadakatini istiyorum Kharon!' dedi işaret parmağını iblise doğru sallayarak. İblis duyduklarına güldü. 'Buraya beni bu çatıya bunu söylemek için mi çağırdın?' sorusunu sorarken her kelimenin üzerine bastırıyor hemen geçmiyordu. Bütün varlığı gücünü haykırırcasına etrafa yayılıyordu.
Lucretia onun gördüğü kişi olarak Dep, suratında şeytani sayılacak bir gülümsemeyle arkasını döndü.
Belki henüz bilmiyor olabilirdi ama bu hikaye LUCRETİA'nın hikayesi yeni başlıyordu.
'Tu (Sen)' dedi eski dilden konusarak 'Petitio mea eveniet dedisti iurare (Bana bir isteğimi gerçekleştireceğine dair yemin vermiştin)'
'Etiam(evet)' dedi Kharon da eski dilden konuşmaya başladıklarını farketmeyerek.
Lucretia yüzünde büyük bir sırıtışla önüne dönerken devam etti. 'Et maledicam maledicentibus tibi, puella promissum quod fides. Satanas mea usque ad mortem te Alamlarimsan apud ordines iubet.(Öyleyse ben lanetin kızı da seni sözünün Sadakat olmasıyla lanetliyorum. ölene kadar İblis sözlerim sana emir emirlerimse varlığın olacak)'
Kharon'un gözleri irileşirken karşısında ki o masum korkak kızı görmey çalıştı. 'Dep?' dedi onun varlığından şüphe edercesine. İlk gördüğünden daha uzun bakır saçlar aynı ela gözler aynı ten aynı boy.... Ama birşey farklıydı derinlerde, gözlerinde ki ışık daha keskindi sanki masumluğunu yitirmişti.
Suratında ki gülümseme mesela diğer gülümsemelere benzesede onlardan ap ayrı ona yakışmayan bir hale gelmişti. Tekrar sordu.. 'Dep?' Kızzdan olumlu bir yanıt alamaması onun kenisine bakan hayran dolu bakışların o uğursuz parıltıların yerini almasını bekledi bir süre ama olmadı. Gelmedi.
Dep'i gözlerinde ki bakışlarda gülümsemeside değişmedi.
Lucretia bütün bunlara karşılık kötü kadın kahkalarından birtanesini atarken 'Bedel!' dedi. üzerinde ki cübbeyi çıkartıp fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucretia
Fantasy'Sen Asla iyi olamazsın Lucretia. Sen kötü olarak var oldun. Dehşet acı kaos ve kan bunlar seni güçlendirir iyilik, işte onun olduğu yerde sen yok olmaya mahkumsun. Seni İyiliğin ve saflığın varlığını sürdürebilmesi için yarattık. Tıpkı siyahın olma...