11.вölüɱ/ Dabria

11.4K 690 28
                                    

Dip not: Bu hikayeyi beğenirseniz ikinci fantastik kitabım KUTSANMIŞ EVLİLİKLER'i öneririm :) MlsSmy

'Bekaret... Bir bakirenin bekareti... Bir masumun ilk günahı' dedi Kharon nefis bir şey tatmışçasına gözlerini yumarak.

Şimi olan herşeyi anlıyordum. Beni kurtarmak için Dep bekaretinden vazgeçmişti.

'Neeee!' diye çığlık attım.İşşaret parmağımla Kharon'u gösterirken  'Sen onla yattın mı?'

 ***

Obelia'nın tepkisi beni daha çok utandırıyoru. Hele Kahinin lk önerdiği zaman tanrım kulaklarıma kadar kızarıyordum. Bunu yapmış olmayı istemezdim. Yapamazdım ama  böyle olması gerekiyordu. Ölüm bedelsiz çalışmazdı.

Kahin siyah beyaz şeritli şapkasını çıkarıp elinde çevirmiş sonra gözlerini bana dikmişti.''Eğer sen istersen onu iyi edebilirim lakin akıllarda bir soru kalacaktır.'

Benim aklı karışmış halime bakıp sırıttı. 'Biran önce eski haline dön kızım senin acımasızlığın benim en sevdiğim yönündü.' derin bir iç çekip 'Ölüm bedelsiz iş yapmaz! Bedelini merak edecekler'

'Bedel?' dedim merakla ne olabilirdi ki? 'Cana karşılık can ya da...' 

'Olmaz' diye çığırdım. 'Birinin yaşaması için birini öldüremem!' Tepkime iç çekip 'Ya da ...' diye diretti. 'En az can almak kadar güçlü kıymetli bir şey uğruna ölümlerin olduğu birşey...'

'Belki bir çocuk ki bunun için zamanımız yok bekaret olabilir biriyle yatarsan ve  senin bakire olduğuna dair büyülersem bedel oldukça ağır olur '

Duraksadım ısınan suratımın kızarması an meselesiydi. Tavrımı gören Kahin'in kaşları şaşkınlıkla hilal şeklini aldı.

'Hala bakire misin? Tanrım sen nasıl bir kötüsün?'

Kızarırken içten içe yüzsüz olan ben gülüyoru. 'Bende onu merak ediyorum ya nasıl kötü olabilirim?'

'Tamam aha fazla kırmızı  renk görmek istemiyorum getirdiğin iki erkekten biriyle yat işte ' dedi çok sıradan basit bir şey söylüyormuşçasına.

'Be-ben onlardan biriyle birlikte olamam' diye kekkeledim. Ona ne diyebilirdim ki? Bir bahane bulmaya çalışan beynim bu konua yetersiz kalıyoru.

''Tamam!' dedi kahin yenilmiş bir şekilde biz de onu öyle inanırırız sahte bir birliktelik, ama herkez olmuş sanacak anlaştık mı?'

Kafamı usulce salladım. Ondan sonra asıl işin zor kısmı Lux'un davranışlarıydı. Obelia içi beni zorla buraya kendisi getirmemiş gibi beni bu işten vazgeçirmeye çalışıyor hemde benimle birlikte olamayacağını söylüyordu. Kötü melek!

Böylelikle iblise kala kalmıştım. İçimde ki yüzsüz taraf öfkeyle bağırdı. 'Beni kötü yapan şansımdır!

....

Anıları beynimden uzaklaştırmak için başımı hızla iki yana salladım. Çıkarığım ufak çaptaki rüzgar sadece Kharon'un kokusunun beni daha çok sarmasına neden oldu.

Belimde ki eli vücudumu gereğinen fazla zorlarken bir de tacizleri başlamıştı. Bir kez beraber olduğumuzu sanıyor diye bunu yapmaya hakkı yoktu.

Bu düşünceyle onu itikleyerek uzaklaştım. 'Senle Obelia için oldum bir defalığa mahsus!'

Sınırlarını bilmeliydi.

O ise naptı 'Şunu iki yapsak' dedi pişkin pişkin. Dil uzatma istediğimi zorla engelleyerek Obelia'ya doğru döndüm. 'daha iyisin umarım?'

Kızın saçları pempeleşmiş o siyah kısa saçtan eser yoktu. Gözleri soluklaşmış aynı şekilde teni bi ölününküne yakın bir beyazlıktaydı.

'Ölüleri hala duymama nazaran pek birşeyim yok artık.'

Gülümsedim bunun olacağını Kahin söylemişti. Laneti Angelia'dan almaya çalışmış onu sindirememişti. Sindiremediyse onunla yaşamak zorunda kalacaktı.

Karşımda esnerken eliyle ağzını kapattı. 'O kadar uyumama rağmen hala kendimi yorgun hissediyorum' Tekrar gelen esnemeyle inledi.' Tanrım... Ben yatmaya gidiyorum'

Arkasını dönmüş ilerleyecekken aniden duraksadı. İşaret parmağını kharon'a doğru uzattı. 'Ve sen! yemin ediyorum bu kıza isteği dışında yaklaşırsan seni öldürürüm'

Kharon gözlerinde ki alayla gülerken 'Sen dua et ki beni yatağına çağırmasın o zman bu laflarını sana yediririm'

Sesinde ki tehtit o ne lacivert gözlerinde ki ne de yüzünde ki alaya uyuyordu.

Tanrım! daha düne kadar bu ikiside Obelia için çıldırmıyor muydu?

*****

Ders hızla geçip kendimi odama doğru gittiğimde neredeyse gün bitiyordu. Yorgundum dahası yıpranmış sinirlerim bozulmuş bir haldeydim. Hakkımdaki kahanet kfamı karıştırsada bundan daha ne kadar kötü olabilirdi ki?

Bir iblisle yatmıştım-Yatmasam da öyle biliniyor- Bir melek melezi tarafından kaçırılmış bir de T-Dor'u himayeme kabul etmiştim. Az kalsın unutuyordum bu hayvanı. Ah Kahin'ini de es geçmemek gerekirdi onun rolü büyüktü.

Düşüncelerimi bölen şeyse birine çarpmış olmamdı. Profesör daha da kötüsü bir vitam olabilirdi çarptıım kişi utançla kafamı eğip 'Özür dilerim efendim'dedim. Bu anın saygılı büyüsü Kharon.2un kahkahalarıyla son buldu. 'Ancak senin gibi bir aptal çarptığı sütundan özür dileyebilir!'

NOT: Tanrımmmmmm! Beynimin içi zonkluyor resmen :s istediğim gibi yazamadım ne yazdım açıkçası bilmiyorum yada nasıl oldu :s sadece size söz verdiğimi biliyorum bilgisayarım arıza çıkarınca arkadaşın tabletine el koydum güç bela yazdım. Ve şşşuan sabahın 7 si gece uyuyamadım-Sevgilisiyle konusuyordu- O yüzden tableti almam geçikti bir insan sabahın beşine kadaar ne bulur konusacak? En kötüsüde tabletle hikaye yazmak bunu yazana kadar çıldırdım :s Sizin yorumlarınız ve beğeniilerinizi kaybetmek istemiyorum bu yüzden fedakarlık gerekiyorsa yapmalıyım :) Bu sefercikte kısa olsun bir daha kine telefi edeym bugün bilgisayara format attıracağım yarına hikayeye yeni bölüm yazarım inş... Kendinize iyi bakın MlsSmy....

Ha bu arada resimde ki düşmüş meleğimizin melezi Lux :)

LucretiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin