Merhaba!
Adım Melis, ikinci ismime gelirsek Simay. O ismimi pek kullanmayı sevmesemde çok güzel bir amplem oluşturdu bana, hepinize de tanıdık gelen MlsSmy ikonu.
Ehh şimdi diceksiniz bu hikayenin içinde neden böyle bir sohbet?
Böyle bir sohbet oluşturmak istedim çünkü uzun bir zamandır Wattpat'de hikaye yazıyorum. Sanırım bir yıl oldu ve bu süreçte yazdıklarımı okuyan nazıma katlanıp geciken bölümlere ramen vote'lerini ve yorumlarını eksik etmeyen o takipçilerime teşekkür etmek istiyorum...
'Hadi ettin teşekkürrü saol bu bazen ard arda bazen iki üç günde bir belirsiz aralıklarda gelen bölümlere ne diceksin?'diye soranlar çıkacaktır elbette...
Onlara bu soruya çalışıp geldim diyorum ve yanıtlıyorum... Hafta'nın belirli iki günü bölüm yollamayı kesinleştirelim geri kalan günler gerek beğeni ve yorum yada şöyle söylüm yeni bölüm talebine göre ekstra yeni bölümler yayınlansın ne dersiniz? Ben bana uygun olan günleri Pazar ve perşembe diye karar verim.
Şimdi durdum durdum neden böyle bir şeye karar verdim?
Sebebim basit o yazdığınız eleştiriler yorumlar bazıları bir kelimelik övgü barındırsa da bazıları upuzun eleştirilerine yer versede hepsini tek tek okuyorum. Sakın yanlış anlamayın tek kelimelik övgünüz de upuzun eleştirinizde benim için kıymetli. Hepsine cevap veremediğim zamanlar oluyor ama şuna emin olun hepsini okuyorum sizin bunu yazmaya ayırdığınız vakiti bende okuyarak harcamalıyım. Her birinizi inceliyorum eserleri olan varsa göz gezdiriyorum okuduğunuz hikayelere bakıyorum... Kısaca sizi , en az sizin beni tanıdığınız kadar tanımaya çalışıyorum. Ve o yorumlarda dikkatimi en çok çeken birkaç eleştiri oldu. Hikayemin zamansız gelmesi okurlarımı soğutacağından bahsediliyordu. Bu beni korkuttu itraf etmeliyim bu yüzden böyle birşeye karar verdim.
İthaflara gelince...
ilk yorum yapan kimse ne olursa olsun isterse hikeyemi kötülesin önemli değil ithafım ona gelir... Bu bana göre yeni bölümü bekleyen birini gösteriyor.. Beklediyse o bölüm onun hakkıdır ona ithafendir.
Ehhh Yazarla sohbet olurda hikaye tanıtımı olmaz mı olur... :)
Bazılarınızın da bildiği gibi bundan farklı birkaç hikayem daha var ilk göz ağrım 'Şeytan Diyor Ki...' Ve onun devamı niteliğinde ki 'TUTSAK' Şöyle bir bakayım dedim bir de ne göreyim TUTSAK'ın beğeni sayısı ilk kitabımı gölgeede bırakmış. Çok sevinim. En son baktığımda 6.000'lerde bir okura ulaşmış bir kitaptı ikiye katlamış maşallah :)
Bu kitaptan bahsedecek olursak bu kadar beğenileceğini düşünmemiştim... Bu bütün yazdıklarımı gölgede bıraktı. Demek ki diyorum yazdıkça iyi olmaya başladım yazdıkça hatalarımı daha da düzeltiyorum... Bunu size borçluyum bana çabalayarak birşeyler başaracağımı gösteren sizlere saolun...
Gelelim son reklama :D
'YASAK!'
Bu hikayem çok uzun bölümlerle oluşup yayınlanmaya başladığı günden itibaren haftada bir bölüm gelecek. Bunun sebebi Muhtelemen hala yayında olanLUCRETİA kitabımdan dolayıdır.
YASAK' ta aşk'ın ne olduğunu göstereceğim size... Sevgiyle aşk'ın arasında ki farkı... Sevmenin mi yoksa sevilmenin mi daha güzel olduğunu göreceğiz hep beraber... Bizi sevenimi tercih etmemiz gerektiğini yoksa sevdiğimizin mi ardından gitmek gerektiğini göreceğiz...
Bu kitapta herşeyden önce ağlamayı öğreneceğiz....
Sohbet sonuna gelirsek... Bütün içtenliğimle beni bu yolda yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim... Hayalimin ne olduğunu açıkça itraf edebiliyorum sayenizde BİR YAZAR OLMAK İSTİYORUM yazdıklarımla sizinle birlikte özel hayatınızın içinde olmak istiyorum, bazılarınızın yatağının yanında ki konsolda bağzılarınızın kütüphanesinde bazılarınızında almaya karar verdiği rafta ki kitap olmak... Kiminizin yalnızlığınızı unutturmak kiminizle sırlarımızı paylaşmak istiyorum. Çünkü biliyorum bende sizin gibiyim kalabalığın içinde yalnız olanlardan...
Kitap okuyan onun gizli dünyasına sığınan bizler bu dünyanın acılarından derlerinden yükünden kaçıyoruz. Kısa bir Mola diyorum ben buna...
'ASLINDA HER KİTAP HER HİKAYE KISA BİR MOLA!'
MlsSmy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucretia
Fantasy'Sen Asla iyi olamazsın Lucretia. Sen kötü olarak var oldun. Dehşet acı kaos ve kan bunlar seni güçlendirir iyilik, işte onun olduğu yerde sen yok olmaya mahkumsun. Seni İyiliğin ve saflığın varlığını sürdürebilmesi için yarattık. Tıpkı siyahın olma...