17.bölüm/sonuclar...

10.1K 632 41
                                    

belki de yaşanmaması gereken bir hayati yasiyorduk... Hepsi bütün bu olumsuzluklar bundan ibaretti...

'kader' dedi kahin ' sonuçları çoktan belirlenmis seçimleri yapmaktir.'

Belki de Lucretia için herşey saçma bir  intikam aski ugrunaydi.. oyleki bu intikam aski onun gerçek askini gölgede birakabilecek noktaya getirmisti... Sevdiği adam tarafından tanınmamak noktasına..

Canini yakan gecek sadece onu görmemezlikten gelmesine sebebi oluyordu...

rahatsız olduğu tüm gercegi inkar edip onun var olmadigini iddia ediyordu. Tipki suan Kharon'un kulaginda yankilanan yardim cagirisi gibi...

Onun basarisiz ve gucsuzlerle isi olmazdi!

****

Kharon aciyla inlerken gözlerinin önünde beliren surete gulumsedi.

'Nataline...'

bu isim dudaklarinda dökülürken karsisinda ki guzel kiz da ona tatli bir gulumseme bahşetti...

"demek beni görmek için ölmeye karar verdin ha..." dedi bizim cancekisme dediğimiz olumle yasam arasinda kalan saniyeler simdi saatler gibi yavaş akiyordu...

yüzünde ki umursamaz hal kaybolup sevecen bir hal aldi..

'Senden kacmak kurtulmak için burdayim ben ve sense benim peşim siram mi geleceksin seni lanet iblis!'

yüzündeki gülümseme sözlerinde ki acimasizligi örtmek yerine soğuk bir duş etkisi yaratmisti onda...

'Neden' dedi İblis 'ben sevilmeyecek kadar igrencmiyim o kadar mi tiksiniyorsun benden?'

Kizin tek yaptigi umursamaz bir kahkaha atmak oldu... Kharon'un cani yaniyordu dahasi terk edilmiş hissediyordu hem sevdigi kadin tarfindan hem de kopek gibi sadik olmak zorunda kaldigi o lanetli tarafindan...

suret yavaş yavaş gözünün önünden kaybolurken Lucretia'yi gördü.

'tanrım' diye inledi oldugunde de mi kurtulamayacakti. Simdi Nataline'nin yerinde kendisiymis gibi hissetti.

'selam sadik dostum' dedi Lucretia.

Kizin tatli siritisi oldu onu gecek dunyada olmadigina inandiran...

***

Vitam'lar  büyülerinin kesilmesine öfkeli  halde yuvarlak masada toplandılar..

'bunun Lucretia olduğuna artik eminim' dedi bas vitam.  Diğerlerinde  kafalariyla onayladi bas vitami.

'ne yapacagiz?' diye sordu şişman olan vitam.

Diğerlerinde derin düşünce içindeydi.

sözü alan yine bas vitam oldu. 'Lucretia'nin köpeğini öldürerekte elimize birşey geçmezdi. Asil elde ettiğimiz sonuçlara odaklanmaliyiz. Gardeel lanetliyi tanimadi buda bize avantaj sağlar.'

Vitamlardan uzun ve ince olani bas vitamin sözünü akdi. 'avantaj bir yana beni hala Lucretia'nin her gecen gün büyüyen gücü ve Gardeel'in onu hatırlayabilme olasiligi korkutuyor.'

Bas vitamin sağ kolu keyifle kikirdadi. 'ah Gardeel'i merak etme sen azlediciler onun icabina bakti.'

Diğer vitamlarin akli karismis halde soran gözlerle kendisine baktigini farkedince aciklamaya girdi.

'Lucretia en son Azlediciler tarafından öldürüldüğünde Gardeel'in ruh gözüne mil çekildi.'

Aciklamasi diğer vitamlarin hem dikkatini çekmiş hemde meraklandirmisti.

'siz de biliyorsunuz ki Gardeel lanetliye ta bebekken ruhunu görüp asik olmuş. Yani asirlardir Lucretia'yi ruhundan tanıyordu. Ruhunun barindirdigi bedenle ilgilenmedi buda onun en büyük hatasi oldu.'

Şişman vitam öne atılarak herkesin öğrendiği gerçeği özetledi.

'yani Gardeel'in ruh gözü mil çekildiği için kör ve Lucretia'yi bu yüzden taniyamaz çünkü o sevdiği kadinin sadece ruhunu görüyordu bedenini değil.'

Diğerleri de kahkahalariyla onu onaylarken hava da tek kalan soru Azledicilerdi...

Onları bu savasin içine sokmak iki tarafında bagzi kayıplar vereceginin göstergesiydi...

Not: evet canlarim biliyorum az hemde çok az oldu ama telefondan yaziyorum ve su klavye beni kaydetti bahsi kelime hatalrim olur mazur görün ... sizi daha fazla bekletmek istemedim..

Dip not: Bu hikayeyi beğenirseniz ikinci fantastik kitabım KUTSANMIŞ EVLİLİKLER'i öneririm :) MlsSmy

LucretiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin