10.вölüɱ/Bedel!

12K 699 40
                                    

 Dip not: Bu hikayeyi beğenirseniz ikinci fantastik kitabım KUTSANMIŞ EVLİLİKLER'i öneririm :) MlsSmy

'İyi olursanız sonsuza denk yok olursunuz efendim. Sonsuz yaşamınız elinizden alınır... Siz iyi olarak varolamazsınız. çünkü kötülük sizin ham maddeniz...'

hiç ateş su olabilir miydi?

 .......

Lucretia uyandığında gelecek oda, 

Günah'a karşı bir melek , 

göğün yıldızları altında geceye ihanet edecek ay...

En karanlık zamanda O varolacak...

Düşmüş'ün aşkı 

İblis'in sadakati

Ve bir melez'in şevkati...

Onu yeniden var eden herşey gibi yok edecek.

Lucretia, ismini bilen herkesi

Lanetiyle birlikte sarıp sarmalayacak...

Ve yeminle kehanetim o zaman

Bir çok canı yakacak...

OBELİA

Gözlerimi açıp kendime geldiğimde bana ne olduğunu bilmiyordum. Dep'in suratında ki korku ifadesini görmeyi beklemediğim kesini. Bana bir şey mi olmuştu?

Lux kolumdan tutup ayağa kaldırdı. 'Ne ara yere düştüm ben... En.. en son Dep'le birlikte yemekhaneden geliyorduk ve..' Başıma giren kesgin ağrı daha fazla konuşmamı engelledi.

Elimle başımı tuttum. 'Tanrım.. Beni kurtaran kişi kurtulmamın yan tesirleri de olacağından bahsetti mi?'

İlk tepki veren yine Dep'ti duygularını gizlemekte oldukça vasattı.

'Şe-şey..' diye kekelerken İblis araya girdi. 'Sanırım yeni yeteneklere kavuşacaksın' dedi göz kırparak bu iyi birşey miydi? İyiyse bu neden iblisi bu kadar sevindirmişti.

'Bana olan herşeyi düzgünce anlatacak mısınız?' dedim birbir zıt bir yakışıklılığa sahip olan iki kötüye.

Sözü kharon aldı. 'Seni lucretia sanmamı ve zamanımı boşa harcamamı sağladığın için bunu anlatmak benim için bir zevk olacak Obelia.'

Dep şaşkınca araya girip Kharon'a gözlerini dikti. 'En azından uygun bir yerde anlatabilirsin!'  Bu kızdaki iyilik meraklılığı bir gün beni çıldırtacakta olsa saflığı ve samimiiği hoşuma gitmiyor değildi.

Kharon gözlerinde eğlenen havayı bozmadan Dep'e biraz daha yaklaştı. Elini beline atıp onu sıkıca sararak kendine çekti. 'Pekala pekala...' Kızın boynuna daha önce görmediğim ama sanki Dep'in hep oluğunu gösteren öpücüğü rahatlıkla karşıladığını farkettim.

Bu iblisle bu iyilik meleği mi? Hayır! dedi beynim böyle saçmalık olmaz. Hep birlikte okulun kasvetli koridorlarından çıkıp bahçeye geldik.

Kırmızı banklardan birine oturdum. 'Anlat!'

Dep derin bir nefes alıp verdi kendisi anlatmaya karar vermiş gibi.

'Çok kötü durumaydın. İçten içe çürüüüyerek ölecektin. Sen .... Başka çağremiz yoktu.'

Lux bana biraz daha yaklaştı. 'Onu ben ikna ettim aslında okuldan kaçıp kara ormana gitmek ve kahin benim fikrimdi.'

Kharon gözlerini Dep'ten ayırmadan sırıttı. 'Ben sonradan dahil oldum'

...

Dep'in kızarıp bozardığını farkedebiliyordum. Muhakkak aralarında birşey geçmiş ve bu da bariz biçimde Lux'u rahatsız ediyordu. Çünkü ne zaman Kharon sanki imada bulunurcasına gözlerini Dep'e dikse Lux gözlerini kaçırıyor bu sahneye şahit olmak istemeyen bi havaya bürünüyordu.

'Eeeee?' dedim meraklı bir halde.

'Kısacası Kahin'i bulduk durumunu söyledik. Ve sen diğer dünyaya gitmek üzereydin. Seni ölümden çaldık!'

'Beni ölümden mi çalınız!'  diye bağırdım. Ölüyor muydum yani ben lanet Angelina'nın kıçını kurtaracağım diye?

Çoktan pişman olmuştum ama şimdi daha da bir pişmandım. 

'Bedel?' dedim. Benim bildiğim Ölüm bedelsiz çalışmazdı.

Kharan gülerken Dep daha da kızardı. lux'un kaskatı olduğunu hissediyordum.

'Bekaret... Bir bakirenin bekareti... Bir masumun ilk günahı' dedi Kharon nefis bir şey tatmışçasına gözlerini yumarak.

Şimi olan herşeyi anlıyordum. Beni kurtarmak için Dep bekaretinden vazgeçmişti.

'Neeee!' diye çığlık attım.İşşaret parmağımla Kharon'u gösterirken  'Sen onla yattın mı?'

NOT: Biliyorum bu bölüm çok kısa oldu ama Obelia'nın gözünden yazayım dedim biraz da rahatsızın malumunuz kış grip olmuşum başım çatlıyor. Bugün gelecek dediğim için biraz da olsa yazmaya çalıştım. Yine söz verdiğim gibi Lucretia 'nın resmini de paylaştım :) Sizi çok seviyorum beni affedin

LucretiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin