19.Bölüm/ Gardeel'in Aşkı?

10.1K 674 47
                                    

(...)

acı dolu bakışlarını Obelia'ya dikerek... 'bende arafı boyladım intihar ettiğim için'  diye sözlerini bitirdi gözlerinden durduramadığı yaşlar akarken...

Bunları öğrendiklerinde Lux ve Obelia'nın ilk yaptı okuldan kara ormana kaçmak olmuştu.
Lux 'Sana okuldan kaçmaya göze alıp bunun bir Tuzak olduğunu söylemeye geldik ve sen hala gideceğini mi söylüyorsun' dedi kızgınlıkla.
Lucretia gülümsemeye devam ederken gözleri acıyla parladı ilk yaş kalbinin sızısını ilk o zaman gösterircesine aktı...

'Sevgilim beni çağırıyor'dedi yorgun yenilmiş bir halde 'Bu davet ölüme dahi olsa gideceğim'

****

Kışın soğuğu bu boyutta bambaskaydı... Çoğu yaşayan halk korunma inlerine inmişler kapılarına mühürlerini çakmışlardı...

Kış uykusuna yatan şekil değiştiricilerin evi genellikle gözden uzak olurdu. En savummasız oldukları bu dönemi kolay atlatmak adına yerin altına bir tünel kazarlar ve kapılarına en güçlü büyüleriyle bumi tuzakları koyup mühürlerdiler...

Lucretia'nın az önce az kalsın basmak üzere olduğu yer işte tam olarak buydu. Yalnız ters gden birşeyler vardı. Deliğin kapalı olması gerekiyordu. Mühür böyle alelalen ortada olması çok saçmaydı.

Bu aklına tek seçenek getirmişti gecenin bu vaktinde o deliğin bu halde olmasının tek cevabı olurdu. Vampirler!

Şekil değiştiricilerden en başta kurt adamlardan nefret eden bu ölüler yılın bu aylarında ki avantajlarını elbette kullanacaklardı. 

Deliğe girip ne olduğuna bakmakla karışmamak arasında kaldı. Bu sonuçta onun meselesi değildi.

Hayır bu sefer Dep'i bu işe karıştırmayacaktı. Dep bitmiş ölmüştü o kötülerin en kötüsü Lucretia'ydı. 

Lanetli lanetine yakışanı yapacaktı. Kırmızı altıgen deliğe sırtını döndü. Oradan uzaklaşıp gitmek için henüz bir adım atmıştı ki o tanıdık hırıltı doldu kulaklarına. Yıllarca kedileriyle uyuyanlar bilir o tanıdık melodiyi yatağınızın yanında alışmış olduğunuz ısı ve yumuşaklık kalkıp inen bir beden her kalkıp inmesinde de düzenli şekilde çıkan mırıltılar... İşte Lucretia da o anlardan birindeydi.

Fakat bu duyduğu mırıtıdan çok hırıltıydı. Düşman gibi görülen bir hırıltı. Ağır çekimle arkasını döndü.

Koca cüsseli beyaz kaplanla burun buruna geldiler.. Kaplan saldırı pozisyonunu aldığında daha önce farketmediği şeyi, Ölü'yü farketti.

Lanet vampir kaplanın arkasında sırıtarak yanaştı kaplanın kuruğundan tuttuğu gibi yere çaldı. Birkaç saniye içinde olup biten bu olay en çok Lucretia'yı şaşırtmıştı.Vampirlerin ne kadar hızlı ve duygusuz olduklarını unutmuştu.. Sadık bir iblisten daha fazla zararlıydı.. Kharonla o bir tutulamazdı bile...

Arafta kalan iblis Cehennemdekilerden daha kötüsüydü...

Arafta kalanlar Vampirlerdi. 

LucretiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin