✨Cenaze ve pişmanlık✨

1.2K 38 54
                                    

Tecna Androsu kurtarmak için omega portalına girdiğinde geri dönemedi. Herkes onu geri getirmek için didindi.

Alfeaya bir ulak geldi ve Faragonda'nın odasına girdi. Stella hemen kapıyı dinlemek için hareket ettiğinde kolunu tutmaya çalıştım ama artık çok geçti.

Stella irkilerek geri çekildiğinde donup kalmıştı.

Bloom onun kolunu tuttuğunda herkes merakla ona bakıyordu.

- Ne oldu Stella?

Stella ise zar zor hareket ediyordu. Bir elini alnına koymuştu ve diğer eliyle duvardan destek alıyordu.

- K kızlar. Tecna ölmüş.

Hemen Müdirenin odasına daldık. O da sessiz bir şekilde gözyaşlarını silmekteydi.

Hepimiz bir açıklama bekliyorduk. Tecna ölmüş olamazdı.

Faragonda gözlüğünü düzeltti ve sesinin otoriter çıkması için boğazını temizledi.

- İnanmak istemiyorum ama Tecna ölmüş. Onun cesedini sizin bayağı bir uzağınızda bulmuşlar. Portal onu kabul etmemiş ve savurmuş.

Bir anda herkes birbirine sarılıp ağlamaya başladı. Bende Musa'ya sarıldım ve ağlamaya başladım.

Eğer bu haberi Timmy duyarsa yıkılırdı. Her ne kadar Tecna'ya belli etmesede ondan hoşlandığını sezmiştim.

Arkadaşlığımız bu kadar kısa sürmüştü işte. O grubun beyniydi. Hepimiz bir zincirdik ve birimiz aramızdan ayrılmıştı.

Artık hep birlikte kalmanın bir anlamı yoktu. Onu çok özleyeceğim.

Faragonda sözü devraldı ve ayağa kalkarak ellerini masaya koydu.

- Yarın Alfeada onun için cenaze töreni düzenlenecek. Bir günlük yas ilan edilecek ve sonrasında sizinle konuşacağım.

Ardından herkese bunu duyurdu. Biz yataklarımıza gittik. Ama beni uyku tutmadı. Bloomu elimle dürtükledim bir iki anlamsız söz mırıldandıktan sonra gözlerini açtı.

- Bloom ben uyuyamadım. Sende mi uyumuyorsun?

Bloom yataktan kalktı ve elini omzuma koydu.

- Flora beni uyku tutmadı. Ama sen bitap düşmüşsün. Sesin de kısılmış ağlamaktan. Ama toparla kendini. Tecna seni böyle görse kesin şöyle derdi:
- Flora senin benim için ağlaman çok mantıksız.

Blooma sarıldım ve biraz Tecnadan ve anılarımızdan konuştuk. Sonra Bloom diğer kızları odaya toplamak için dışarı çıktı.

Az sonra herkes içerideydi. Musa gerçekten çok yıpranmıştı. Çünkü Tecna onun en yakın arkadaşıydı. Nasıl etle tırnak birbirinden ayrılmazsa onlarda öyleydi işte.

Layla gözlerini ovuşturarak tek ayağını altına aldı ve yatağa oturdu.

- Bloom bizi niye çağırdın?

Bloom ise gözlerini ellerine dikti ve derin bir nefes aldı az çok diyeceklerini tahmin edebiliyordum.

- Lafı çok fazla uzatmak istemiyorum. Grubu dağıtalım bence. Hepimiz ciddi çuvalladık.

Herkes onun bu fikrine katıldı ve herkes geri yatmaya gitti. Bende Blooma iyi geceler diledim.

Ama iyi miydi geceler? Değerli bir varlık boyuttan silinmişti. Bu hepimizin suçuydu. Onu engelleyemedik.

Ama o da az inatçı değildi. Israr etti. Ama bu onu serbest bırakmak için yeterli bir sebep değildi.

Ertesi sabah kalktığımızda tören hazırlıklarına başladık. Stella bize siyah renk elbiseler giydirdi. Bende herkesin yakasına lavinia (ölüm çiçeği ) ve unutma beni çiçeklerini iliştirdim.

Dansçı 🧚🏻‍♀️Flora+Helia🧚🏻‍♀️ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin