✨Peri-Güç ve acı✨

361 20 74
                                    

Bir elimle Khai'ye ayakta durabilmesi için destek olurken diğer elimle zili çaldım.

Bizim kızların hepsi-Tecna hariç-kapıda toplanmışken gözleri ilk bana sonra getirdiğim misafire döndü.

- Çıkarken anlatırım dediğim hikayeyi getirdim.

Kızlara tebessüm etmeye çalıştım. Stella, yeni uyanmış olmalıydı ki gözlerini ovuşturarak homurdandı.

- Senin dediğin hikayeyi anlatmanı beklerdik Flora.

Kızlar kapıdan çekildiğinde Khai, çok yorgun gözüküyordu. Onu odama yatırdıktan sonra aşağı indim.

Kızlar, elleri bellerinde benden açıklama bekliyorlardı.

- Şimdi size anlatacağım ama sözümü bölmeyin.

Herkes tamam anlamında başını salladıktan sonra Bloom, önlem alarak eliyle Stella'nın ağzını kapattı.

Ada tezgahın etrafındaki uzun sandalyeye oturdum ve bacak bacak üstüne attım.

Bunları yaparken cümlelerimi toparlayabilmek için zaman kazanıyordum.

Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.

- Az önce yanımda gördüğünüz kızın adı Khai idi. Onunla alışveriş merkezine gittiğimiz gün sahafta tanıştım.

Musa merakla sordu.

- Eee sonra ne oldu?

- Lafımı bölmeyin demiştim.

Bunu yeni hatırlarmış gibi kafasını salladı.

- Neyse işte daha sonra bu kızın Bayan Aurora'nın bahsettiği iş arkadaşım olduğu ortaya çıktı. Dünya küçük bir yer.

Tebessüm ettim.

- Numaralarımızı birbirimize verdikten sonra bu sabah mesajlaşmaya başladık. Hoşgeldin beş gittin derken Khai, bana bir konum attı.

- Demek ki o yüzden evden apar topar çıktın.

Bloom'un bu tahminine karşı başımı evet anlamında salladım.

- Eve gittiğimde sanki içeriden bir hortum geçmiş gibiydi. Ama evin dışında hava günlük güneşlikti.

O an Bloom, Stella'ya, Stella, Musa'ya, Musa, Layla'ya, Layla ise bana baktı. Bende gözlerimi Bloom'a çevirdim.

Hepimiz aynı şeyi düşünmüş gibi hep bir ağızdan konuştuk.

- Khai, Dünyadaki son peri!

O sırada Khai'nin sesini duyduk.

- Ne peri mi?!

Koşarak ona doğru gittim ve tebessüm ederek koluna girdim. Koltuğa oturduğumuzda onun soluna Bloom oturmuştu.

Kızları teker teker tanıttım.

- Beni zaten biliyorsun. Şu sarı saçlı uykulu kız Stella. Çekik gözlü olan Musa, Kızıl saçlı olan Bloom ve esmer tenli olan ise Layla.

Kızlar hep bir ağızdan bağırdılar.

- Merhaba! Tanıştığımıza memnun olduk.

Onlara gülerken Khai'ye döndüm. Siyah saçlarını tarıyordu elleriyle. Mor gözleri ise hepimizi tanımaya çalışmakla meşguldü.

- Khai, ben olayları anlattım ama bizzat yaşayan bir kişiden duymak daha iyi olur.

Tamam anlamında başını salladı.

- Flora her şeyi size anlatmış. Şimdi ben bir film izliyordum orada bir şeye çok kızdım. Sonra kendi kendime söylenirken içeride sanki bir hortum oluştu ve beni fırlatmaya çalıştı. Dışarıdan gelmiş olamaz pencere kapalıydı ve Mayıs ayında Allah aşkına ne hortumu olur?!

Dansçı 🧚🏻‍♀️Flora+Helia🧚🏻‍♀️ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin