Aklıma gelen fikirle birlikte elimi boynuma koydum. Bunu yapmak istemiyordum ama başka bir yolum yoktu.
Elimle peri tozu şişesini kavradım ve derin bir nefes aldım. Çok üzgünüm Bloom.
Daha sonra elimi yere yasladım ve aklımdan uyku çiçeğinin görünüşünü ve kokusunu hayal ettim.
Minik bir ışıkla birlikte gözlerimi açtığımda pembe taç yapraklar parmaklarıma dolanmıştı.
Şişenin tıpasını açtım ve peri tozunu yaprakların üzerine serptim. Normalde isminden de anlaşılacağı gibi uyku çiçeği insanı uyuturdu.
Ancak Bloom'un uzun bir süre etkisiz kalması gerektiği için peri tozu ile birlikte etkisini arttırmalıydım.
Nihayet elimde elmas şeklinde bir şişe belirdiğinde ayağa kalktım. Böylece taş öbeği gitmiş ve açık bir hedef haline gelmiştim.
- Bloom gel sana gerçekleri daha ayrıntılı anlatayım.
Bana baktığında sanki bakışları yumuşar gibi olmuştu. Ona güven vermek için gülümsedim.
- Ona inanma seni manipüle etmeye çalışıyor.
Kaşlarımı çatarak Sky'a baktım o niye her şeye karışıyordu ki? Kesse sesini daha iyi olurdu.
- Haklısın aşkım.
Bana başka bir çare bırakmadığı için hızlı bir şekilde Bloom'un üzerine doğru uçmaya başladım.
Bunu beklemediği için elini yüzüne götürdü ve bunu fırsat bilerek arkasına geçip ağzını açtırmaya çalıştım.
- Bak her şey iyiliğin için Bloom.
Direnmeye çalışıyordu ama bende az inatçı değildim. Tam içiriyordum ki o an tiz bir ses duyuldu.
Gözlerimin önünde mavi ışıklar saçan bir kılıç belirdiğinde yutkunmaktan kendimi alamadım.
Bana doğru hamle yaptığında Bloom'u kendime kalkan yaptım. Bloom ona canlı bir şekilde lazımdı.
- Çok üzgünüm ateşböceğim.
Birkaç kez daha onun hamleleri ve benim çabalarım sonucunda kılıç hamlelerinden ucuz kurtulmuştum. Bloom elimi ısırdığında bir anlığına dikkatim dağıldı ve Sky kılıcıyla koluma derin bir kesik attı.
Acı ile dişlerimi sıktığımda Bloom ellerimden kurtuldu ve Sky'ın yanına gitti. Sağ koluma taş bağlanmış gibi hissediyordum.
- Kimse benim sevgilime zarar veremez.
Bu sesle birlikte bakışlarımı sağ tarafa çevirdim.
Helia koşarak yanıma geliyordu ama sanki kavgadan çıkmış gibiydi.
- Çok erken geldin Helia ya.
Deyip gözlerimi devirdiğimde Sky'a kızgın bir bakış attı ve bana tebessüm etmeye çalıştı.
- Hayatım yanına gelecektim ama bu Sky var ya bu Sky beni kaçırdı ve hapsetti anca kurtulabildim.
Başımı salladığımda Helia cebinden küçük bir hançer çıkardı. Açıkçası o hançer ile Sky'ı yeneceğini zannetmiyordum.
Ancak birkaç söz fısıldadığında sarı bir ışık eşliğinde hançer uzadı kıvrıldı ve bir orak oldu.
O anki şaşkınlığımdan kolumdaki yarayı bile unutmuştum.
- Eğer Flora'ya zarar vermeseydin seni başka yöntemlerle alt edebilirdim Sky ama başka bir çare bırakmadın.
Saldırıya geçtiğinde Sky tüm dikkatini ona yöneltmişti. Helia'ya bir şey olmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...