Medya: Winx Club Believix Türkçe dönüşümBelievix çok güzel bir dönüşüm ama video kalitesi biraz kötü aw.
Günlerim aynı geçiyordu. Vücudumun kendine gelebilmesi için istemediğim halde yemek yiyordum.
Onun dışında hep dalgın bir haldeydim.
Kızlar sağ olsun beni hiç yalnız bırakmıyorlardı. Her gün içlerinden biri yanımda duruyor bana destek oluyordu.
Onlara ne kadar teşekkür etsem azdı doğrusu. Onlar sadece iyi gün değil kötü gün dostuyduda aynı zamanda.
Yine bu günlerden birinde kendimi biraz daha iyi hissediyordum. Yanımda ise Tecna vardı.
Sağ elimle onun kolunu tuttum.
- Bana hâlâ sana olanları anlatmadın.
Gözleri dışarıya daldı ve koyu pembe saçının bir tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı.
- Omega Portalı beni fırlattığında gerçekten öleceğimi sandım ama sonra Müdüre Faragonda beni buldu. Beni aradığınız birkaç gün boyunca benimle ilgilendi. Sonra beni ölü gibi gösterecek bir sihir yapacağını söyledi.
Şaşkın bir şekilde yeşil gözlerimi kırpıştırdım. Bize niye böyle bir oyun oynar ki? Onun yüzünden takımı dağıttık ve kahrolduk.
- Nedenini sorduğumda bana yakında öğreneceğimi söyledi. Ama hâlâ öğrenemedim. Kendi cenazeme katıldıktan sonra kütüphanede olan olay oldu ve Müdüre Faragonda beni okula geri gönderdi.
Kafamı salladım.
- Bunu bize niye yaptı?
Bilmiyorum dercesine başını salladı.
İçeriye Layla girdi ve bana endişeli bir şekilde baktı. Kötü bir şey mi vardı? Benim burada durduğum günlerde güçlerini geri kazanabilmek için Andros'a gitmişti.
Daha dün gelmesine rağmen hâlâ olayların etkisini üzerinden atabilmiş değildi.
- Tecna, gelmen lazım.
Tecna, ona doğru döndü ve soru sorar bakışlar attı.
Layla, benim duymamam için dudaklarını oynattı ama ben ne ile ilgili olduğunu anlamıştım.
Başım dönse bile hızlı bir şekilde ayağa kalktım.
- Helia ona bir şey mi oldu? Beni engellemeyin lütfen!
- Bu senin pek hoşuna gitmeyecek ama seni yalanlarla kandırmak istemiyorum. Bugün Helia uyandı ama senden ayrılmak istediğini söyledi.
Yatağa bir çuval gibi yıkıldığımda duvarlar üzerime üzerime gelmeye başlamıştı.
Ama o beni asla terketmez. Hayır! Yalan söylüyorlar.
Bu dediklerimi dışımdan söylemiş olmalıydım ki Layla, yanıma gelerek bileğimi kolonya ile ovuşturmaya başladı.
- Bende ilk başta inanmadım ama onu görünce ikna oldum.
Bana işkence gibi gelen o soruyu sormak için dudaklarımı kıpırdattım.
- Ama neden?
Başını bilmiyorum dercesine salladı.
O sırada Bloom içeri tebessüm ederek girdi.
- Flora ziyaretçilerin var!
Eğer ziyaretçin var deseydi Helia gelmiş sanırdım ama çoğul eki kullandığına göre ailem gelmiş olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...