Kalbim şu an resmen kulaklarımda atıyordu. Elimi kalbime götürerek kendimi sakinleştirmeye çalıştım.
Etrafta çok tanıdık yüzler vardı. Daphne ve kızı bana gülerek el sallıyordu. Bıcırık Laura muhtemelen sıcaktan olsa gerek yanaklarını şişirmişti ve şu an canım çok onu mıncırmak istiyordu.
Aslında o kadar hazırlık yapılmamıştı bugün için. Doğa kendi kendini hazırlamıştı zaten.
Çam ağaçları ahenkli bir şekilde sallanıyor ve mis gibi kokularını burunlara getiriyordu.
Erikler bembeyaz bir şekilde çiçek açmıştı. Onların yakınlarında ise koca koca ıhlamurlar bana göz kırpıyordu.
Sarayın giriş kapısının iki yanındaki ağaçtan rampa ile yukarı çıkmaya başladım.
Diğerleri geride kalmıştı. Tacı devralmak için yalnız olmam gerekirdi.
Babam bana güven vermek içim omzumu sıktığında ona tebessüm ederek kendimi rahatlatmaya çalıştım.
Annem ile babam büyük kürsüye ilerlediğinde ortamdaki mutluluk somut bir haldeydi. Bunu hissetmek üzerimdeki stresi atmama yardımcı oluyordu.
- 552 yıl önce bugün ilk yüce perilerden Nerissa buraya sürgün edildi. Zamanında birtakım hatalar yapmıştı ancak o da bir insandı. Bu gezegene geldiğinde Linphea sürgün gezegeni olarak anılıyordu ve burada oldukça tehlikeli kötüler vardı. Buna tüm kötülüklerin anaları olan üç eski çağ cadılarıda dahildi.
Buradaki herkesin bildiği hikaye anlatılırken Kraliçe Nerissa'ya hayran olmamak elde değildi.
Babam elini annemin beline koyduğunda konuşmayı onun sürdüreceğini anlamıştım.
- O buradaki kötülüklerin kendini cezbetmesine izin verebilirdi ama yaptığı hatadan sonra iyilik yapmaya yemin etmişti. Oradaki kötülükleri def edip şu an üzerinde bulunduğumuz güzel gezegeni yeşertmek istedi. Ancak bunun için yardım alması gerekiyordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra elini kalabalığa doğru kaldırdığında topuklu sesiyle beraber başımı oraya yönelttim.
Daphne elinde kadim ejderha asası ile tüm asaletiyle kürsüye çıktığında oldukça şaşırmıştım.
Üzerinde koyu kırmızı çok kısa olmayan bir elbise vardı ve kollarını altın şeritler sarmalamıştı. Altın tacındaki ejderha ateş püskürtür gibi ağzını açmıştı ancak üzerinde ateş yakutu parlıyordu.
- O yüzden devletler birliğini kurdu ve her gezegenden iki temsilci seçerek hazırlıklara başladı. Devletler birliği üyeleri kötüler ile savaşırken Nerissa gezegene hayat vermeye başlamıştı. Yeri geldiğinde savaşlara katılıyordu. İlk yıllarda sihir daha saf bir şekildeydi ve bu yüzden iyiler ve kötüler her zamankinden daha güçlüydü.
Ardından annem elini bana doğru uzattığında elini kavradım. Ancak beni yavaş bir şekilde kaldırmaya başladığında neye uğradığımı şaşırarak ona baktım.
Sanki eski ama çok güçlü bir şey elimden bacaklarıma doğru gitmişti ve soğuktan sonra sıcak bir ortama girmenin verdiği etkiyi yaratmıştı.
Ayaklarımın üzerinde doğrulurken uzun zamandır kullanılmamanın getirdiği hisle eklem yerlerimde ufak bir yanma oluştu ve haliyle çıtladı.
Anneme bakarak gülümsedim.
- Ama bu nasıl olur?
Benim sorumu cevaplamak yerine beni kürsüye doğru yavaş adımlarla yaklaştırdı. Kendimi yeni yeni adım atmaya başlayan bebekler gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...