Sofradan sakin bir şekilde kalkarken hızlı adımlarla evden uzaklaşmaya başladım.Her ne kadar bu olanları atlattığımı düşünsem bile işler ciddiye binince kendimi tutamamıştım.
Gözyaşları yanaklarıma doğru süzülürken derin derin nefesler aldım.
O sırada yanımda bir hareketlenme oluşunca annem ve babamın geldiğini gördüm.
Ayağa kalkmaya bile halim olmadığı için ormanı izlemeye başladım.
- Sana olanları en başından anlatmak istiyorum Flora.
Omuz silktim ama mesajı almışlardı. Annem derin bir nefes aldı.
- Linphea kurulduğu vakit diğer iki aileyle birlikte bu gezegeni yönetiyorduk. Bu kehanet ise daha önce gelmişti ama hangi aile hakkında olduğu bilinmiyordu.
Gözlerimi ona çevirdim ve yaşları elimin tersiyle sildim.
- Sonra sana hamile kaldım. Belirtiler gelmeye başlamıştı. O sene her konuda şanslıydım mesela. Güçlerin için seni benden alabilirlerdi o yüzden senin güçlerini kahin aracılığıyla baskıladık.
Annem babama baktığında onun devam edeceğini anlamıştım.
- İzimizi kaybettirmek için makamımızdan vazgeçtik. Çünkü bu kehaneti bilen kötü kişiler senin Linphea'daki herhangi bir kraliyet ailesinden geleceğini biliyor olmalılardı.
O sırada Miele yanımıza gelmişti. Dizlerimin üstüne yatınca saçlarını okşamaya başladım.
- Tahminlerimize göre bu zamanlarda zaten güçlerin yavaş yavaş açığa çıkacaktı.
Kırgın bir tebessümle onlara baktım.
- Empati kurmaya çalışıyorum sizinle şu an. Bence bu olayda haksız yok. Her iki tarafta kendince haklı. Ben kendimi savunabilmem için size kızgındım. Ama şimdi yine güçlenebilirim.
Ellerimi çimenlere yasladım.
- Siz ise beni saklayarak gerçeklerden kaçmayı düşündünüz ve muhtemelen diğerleri gibi bir çocukluk dönemi geçirmemi istediniz.
Babam evet anlamında başını salladı.
- Sorunlarımızı hallettiğimize göre bir iki gün burada kalmayı düşünüyorum.
Annem bana doğru eğilerek fısıldadı.
- Kardeşin uyumuş onu odasına götüreyim.
Başımı tamam anlamında salladım.
Annem ve Miele gidince babam ile yalnız kalmıştık. Yeşil gözlerini bana dikti.
Zaten Linphea'da coğrafya gereği insanlar ya yeşil ya da kahverengi gözlü olurlardı.
- Sana daha doğrusu size baktıkça beni ve anneni görüyorum.
Bir an kimden bahsettiğini anlamamıştım.
- Siz derken.
Tebessüm etti.
- Sen ve Helia tabikide.
Bir anda bu konuyu açınca huzursuz bir şekilde kıpırdandım ve bacaklarımı kendime çektim.
- Eğer onunla olmamı istemezsen dayanamam ama anlarım.
Kaşlarını hafif bir şekilde çattı.
- Onunla olan ilişkini onaylıyorum. Tabi seni bilerek üzmediği sürece. İnsan kalbine söz geçiremez ki.
Evet anlamında başımı salladım.
- Arkadaşların geliyor onlarla vakit geçir biraz.
Tebessüm ettim ve ayağa kalktım. Stella ve Layla yanıma geldiğinde fısıldama gereği duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...