Sessiz bir şekilde gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken ne yapacağımı bilmiyordum.Sadece yalnız kalmak istiyordum her şey benim suçumdu çünkü. Onu daha kendinden bile koruyamıyordum.
Herkes beni teselli etmeye uğraşıyordu ama ben Flora'nın elimi sımsıkı bir şekilde tutup o gülen yeşil gözleri ile bakamadıktan sonra en büyük güç gelse umrumda olmazdı.
Bloom yanıma gelip elini omzuma koydu ve buruk bir şekilde gülümsedi.
- Helia, sen bakma Flora'nın çıtıpıtı bir kız olmasına o gördüğüm en güçlü kişilerden eminim bunu atlatacaktır.
Derin bir nefes aldım ve başımı salladım.
Gözlerim herhangi bir haber gelir diye müşahade odasındaydı. Bir anda ayağa kalktım ve sağa sola doğru volta atmaya başladım.
Onun güçlü olduğunu elbette biliyordum ama böyle elim kolum bağlı bir şekilde durmak beni çok kötü hissettiriyordu.
Üzerinde zaten büyük bir yük vardı ve hayatı hiç kolay değildi. Bir de bunların üzerine şimdi canı ile cebelleşiyordu içeride.
O sırada Flora'nın ailesi koşarak yanımıza geldi. Lynphea kraliçesi Alyssa ve Lynphea kralı Rodos çok endişeli görünüyorlardı.
- Flora! Florama ne oldu?
Onunla sakince konuşabilmek için Musa sessiz bir şekilde yanlarına yaklaştı.
- Valtor, okula ani bir saldırı düzenledi beş yıldan beri uzun bir sessizlikteydi. O sırada tatil olduğu için okulda pek insan yoktu ve Flora okulu savunmaya çalıştı.
Derin bir nefes aldığında Tecna konuşmaya devam etti.
- Biz gelene kadar okul yerle bir oldu ve eğer Helia zamanında yetişemeseydi Flora şu an daha kötü bir durumda olabilirdi.
En sonunda gözleri beni bulduğunda gözlerimi kaçırma gereği duymuştum.
O sırada Rodos hızlı adımlarla yanıma geldi ve işaret parmağını bana doğrulttu.
- Neler olduğunu detaylı bir şekilde anlatmanı istiyorum. Bu işin sorumlusu hemen yakalanmalı.
Başımı tamam anlamında salladım ve sesimin ağlamaklı çıkmasını istemediğim için bir iki kez öksürdüm.
- Bir haberi vermek için okula gelmiştim okulun hali çok kötüydü bildiğiniz gibi daha sonra Flora'yı aramaya başladım.
Derin bir nefes aldım ve burnumu çekerek konuşmaya devam ettim.
- Onu bulduğumda Bayan Faragonda'nın odasındaydı ve Valtor ile olan savaşından çıkmıştı. Onu ilk gördüğümde iyiydi ama sonra işler çığırından çıktı ve bayıldı.
Rodos, başını tamam anlamında salladı ve eşini sakinleştirmeye gitti. Bu soğuk yerde dakikalar bir türlü geçmek bilmiyordu.
Onun yanına gidebilmek için can atıyordum ama etrafta tuhaf bir sessizlik vardı.
O sırada Tecna telaşlı bir şekilde yanımıza geldi ve bir saniye göz göze geldikten sonra kızların yanına gitti.
Bana az önce endişeli bir şekilde baktığı için konunun beni ilgilendirdiğine dair şüphelerim vardı.
Yavaş bir şekilde ayağa kalktım ve yanlarına gittim. Kızlar, beni görünce sustular.
- Konu benimle ya da Flora ile mi ilgili?
O sırada Stella öne çıktı ve kısık sesiyle konuşmaya başladı.
- Seninle hiçbir alakası yok Helia. Biz biz sadece okulun durumuyla ilgili konuşuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...