🧚🏻‍♀️Kehanetin ezgisi🧚🏻‍♀️

128 6 6
                                    

Sonunda derslerim bitmişti ve ben oldukça yorulmuştum. Yavaş ama sağlam adımlarla çocukları olası bir savaşa hazırlıyor olmak içimi yakıyordu.

Okulun kapısının önünde Miele'yi gördüğümde ona el salladım ve koşarak yanıma geldi. Bana tatlı bir şekilde tebessüm etti.

- Ablacığım nasılsın?

Kaşlarımı kaldırarak ona baktım. Benden bir şeyler isteyeceği zaman ablacığım derdi ve olduğundan daha tatlı davranmaya çalışırdı.

- Hangi dağda kurt öldü balkabağım?

Kollarını göğsünde kavuşturdu ve şaşırmış gibi yaptı.

- Çok ayıp oluyor ama halini hatrını soramaz mıyım?

Ellerimi omzuna koydum ve beraber ilerlemeye başladık ama o bir türlü fazla adım atmıyordu.

- Neler oluyor Miele dökül bakalım.

Oflayarak durdu ve kaşlarını çattı.

- Bu koşullarda biraz zor ama arkadaşlarım ile buluşabilir miyim?

Çantamı omzumda sabitledim ve bir süre düşündüm. Onun sorumluluğu annem ve babamdan sonra bendeydi sonuçta.

- Okulda zaten tüm gün beraberdiniz.

- Evet biliyorum ama okuldayken tek konumuz dersler, öğretmenler falan ama başka yerde olursak daha farklı konular konuşabiliriz.

Derin bir nefes aldım ve kararımı verdim. Onun gençliğini yaşamasına izin vermeliydim belkide.

- Tamam ama telefonun açık olacak tamam mı?

Bir anda üstüme atlamasıyla az kalsın yeri boylayacaktım. Bu kız ne ara bu kadar büyümüştü.

- Teşekkür ederim teşekkür ederim sen en iyi ablasın. Ben gidiyorum o zaman akşam yemeğinde görüşürüz.

Koşarken bir süre arkasından ona baktım ve bahsettiği arkadaşları görüş açıma girince içim rahatlayarak eve gittim.

Bugün oldukça yorucu bir gün olmuştu ve sadece yatıp uyumak istiyordum ama bu endişelerle ne kadar uyuyabileceksem o kadar uyurdum.

Saray görüş açıma girdiğinde üzerinde yaprakların arasında kamufle olmuş giysiler olan muhafızlardan biri geldi.

Beni selamladı ve aceleci bir şekilde konuştu.

- Melody gezegeninin elçisi, Solaria, Eraklyon ve Andros krallığının kraliyet çiftleri az önce saraya girdi ve acil bir toplantı olduğu konusunda sizi bilgilendirmemi istediler.

Başımı salladım ve eşyalarımı girişteki hizmetliye verdim.

- Teşekkür ederim Samantha.

Bana utangaç bir şekilde tebessüm ettiğimde gülümsedim.

- Bu benim görevim prensesim.

Hızlı adımlarla toplantı odasına vardığımda kapıyı tıklattım. Annem içeriden gelmemi söylediğimde şekilli kapıyı iki yana doğru açtım.

Bizim takım şu anlık bana gülümsemekle yetinmişti. Valtor söz verdiği gibi en kısa zamanda bizi bir araya getirmişti.

- Hoşgeldin kızım. Sen gelmeden önce kızlar bana birtakım şeylerden söz ettiler. Bloom'un gerçekleri görebilmesi ve Sky'ın yenilmesi için maceraya çıkacakmışsınız.

Kendimi bir sandalyeye attığımda kendime gelebilmek için birkaç dakika hiçbir şey demeden bekledim.

- Evet anne doğru söylemişler. Ne kadar erken harekete geçersek o kadar iyi olur bizim için. Ancak bir sorum olacak.

Dansçı 🧚🏻‍♀️Flora+Helia🧚🏻‍♀️ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin