Khai ile beraber kolkola girmiş okulu geziyorduk. Aslında uyumam benim için en sağlıklısıydı ama şu an için pek uykumun olduğu söylenemezdi.- Burası çok büyük bir yer. Aman Allahım.
Kıkırdadım ve yavaş bir şekilde gelen sonbahar havasını içime çektim.
- Öyledir.
Bütün bu olaylar aslında Mayıs ayında başlamıştı şimdi ise Eylüle giriyorduk. Zaman hızlı geçiyordu.
Bloom ise okulun arka tarafında Sky ile telefonda konuşacağı için yanımda değildi.
- Çalışmalar nasıl gidiyor bakalım?
Elini elime koydu ve tebessüm etti.
- İlk zamanlar senin bildiğin gibi gücüm daha çok içgüdüsel bir şekildeydi. Şimdi ise onu kontrol edebiliyorum. Hatta bak.
Kütüphanenin önünde durduğumuzda iki elini açtı ve öne doğru uzattı.
Sağ elinde sonbahar yaprakları ve sol elinde yağmur damlaları vardı. Peri olduğunu yeni öğrenen biri için hızlı bir şekilde ilerliyordu.
Bir süre boyunca elini o şekilde tuttu ve sonra sol elindeki yağmur damlaları patlamaya başladı.
- Hala sorun olabiliyor tabi.
Profesör Avalon'un dersinden sonraki ders Daphne'nin Sihir Tarihi dersiydi.
O yüzden zil çaldığında Khai'nin kolundan çıktım ve el salladım.
- Görüşürüz Flora!
Sınıfa girdiğimde Bloom'u elini çenesine dayamış bir şekilde dışarıyı izlerken bulmuştum.
Benim geldiğimi görünce tebessüm etti daha doğrusu etmeye çalıştı.
Hemen yanına oturdum ve elimle çenesini kaldırarak bana doğru bakmasını sağladım.
- İyi misin Bloom?
Başını evet anlamında salladı ama üzgün olduğunu anlamak için kahin olmaya gerek yoktu.
Bir elimi omzuna koydum ve onu kendime çektim.
- Hem sen bana demiştin her şeyi içine atma diye. Görüyorum kararlılık seviyeni.
Dediğimde onu güldürmeyi başardığım için çok mutlu olmuştum.
- Sky, beni evlenmeye zorluyor. Ama ben daha erken olduğunu düşünüyorum. Aynı bir çocuk gibi bu konuda.
Bir iki dakika düşündükten sonra ona doğru döndüm.
- Evlilik konusu biraz ciddi bir konudur Bloom. Ortak bir paydada karar almanız gerektiğini düşünüyorum bu konuda.
Başını evet anlamında salladı. Sözlerime devam ettim.
- Sakin bir şekilde onu karşına alıp konuşursan daha az kalp kırılır. Hem niye bu kadar evlenmeye hevesli onu anlamıyorum.
Zil çaldıktan sonra yerime geçerken bu sözlerime yanıt verdi.
- Kral Erendor onu zorluyor olabilir.
Omuz silktim.
- Olabilir.
Nihayet Daphne geldiğinde Bloom'a kısa bir göz kırptı ve sonrasında kürsünün arkasında ayakta durdu.
Bazı konularda Daphne'yi seviyordum. Mesela kendi kız kardeşi aynı zamanda öğrencisi diye ona herhangi bir ayrıcalık tanımıyordu.
Konuyu anlatmaya başlamışken sınavlar yaklaştığı için ipucu niteliğinde bilgiler verdiğinde hemen defterime not ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...