Nihayet öğretmenler odasına vardığımızda arkamdan kapıyı kapattım ve derin bir nefes aldım.
Tebessüm ederek elimi omzuna koydum.
- Nancy tatlım, herkes aynı şeyleri sevmek zorunda değil ve arkadaşlarına sırf kurbağa sevmiyorlar diye kötülük yapamazsın.
Başını anladım dercesine salladı.
- Bir peri olmanın en büyük kuralı diğer her şeye saygı duymaktır.
Bu dediğime içimden gülmeye başladım. Çünkü Bayan Faragonda ve Griselda öğrencilere öğüt verirken böyle konuşurdu.
Bayan Faragonda demişken her şeyin yoluna girdiği bir gün bizim kızlarla birlikte onun odasına gittik ve neden Tecna'yı ölü olarak gösterdiğini sorduk.
O ise eliyle gözlüğünü düzeltti ve ayağa kalktı.
- Bir kehanet var Winx. Burada kayıp bir prensesten bahsediliyor ve onu Linphea kraliçesinin doğurduğu söyleniyor. İşte o kayıp prensesi bulabilmek için Tecna'yı ölü gibi gösterdim.
Stella ise yanımda fısıltı şeklinde onun söyleyeceklerini aynen tekrarladı.
- Çünkü bir perinin güçleri ani bir duygu patlaması ile ortaya çıkar.
Onun bu dediğine kahkaha atasım gelse bile saygısızlık olacağını düşündüğüm için yalancı bir öksürükle Stella'yı dürtükledim.
Daha sonra Bayan Faragonda yanıma geldi ve samimi bir şekilde benden özür diledi ve bunun yapılması gerektiğini söyledi.
İçimden düşünmeye başladım. Bu güçleri açığa çıkarma işini aşırı mutluluk duygusu ile yapsa daha iyi olurdu.
- Peki neden ben? Neden Crystal değil?
Bayan Faragonda elini çenesine götürdü.
- Çünkü Flora, senden önce Crystal'ı zaten denemiştik.
Şaşkınlıkla elimi ağzıma götürdüm. Dört yıl önce eski Linphea kraliçesi Roselia diğer diyara göç etmişti.
Daha sonra ise Crystal belli bir süre ortadan kaybolmuştu. Onu üzüntüsüne yormuştuk ama işin aslı çok farklıydı.
Eteğimin ucunu düzeltirken konuşma gereği duydum.
- Cevaplarınız için teşekkür ederim Bayan Faragonda.
Telefonum titrediğinde onu elime aldım. Anında Khai'nin yüzü önümde belirdi.
Dehşetli bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.
- Valtor okula ani bir baskın düzenledi Flora. Ben, Mirta ve Cornelia onu idare ediyoruz ama takviye lazım. Birkaç profesör bize yardım ediyor.
Hızlı bir şekilde başımı salladım.
- Tamam hemen geliyorum.
Ellerimi yumruk haline getirdim ve dönüşüm sözcüklerini söyledim.
- Flora Zoomix!
Normalde Believix dönüşümünden devam ediyordum ama şu an uçmakla vakit kaybedemeyeceğim için Zoomix kanatlarını aktive etmiştim.
Zoomix kanatları ışınlanma kanatlarıydı ve x şeklindeydi. Bunun yanı sıra speedix kanatları hızını arttırmaya yarardı.
Bir de Tracix kanatları vardı ve bu kanatlar hangi mekanda olursanız olun kısa süreliğine geçmişe gitmenize yardımcı olurdu.
Ben bunları düşünürken çoktan Magix gezegenine varmıştım ama Believix dönüşümü Dünya için olan bir dönüşüm, o yüzden Alfea'ya iner inmez ellerimi çapraz bir şekilde birleştirdim ve gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı 🧚🏻♀️Flora+Helia🧚🏻♀️ (Tamamlandı)
Fanfiction🧚🏻♀️Sihirli kanatlar serisinin ilk kitabıdır.🧚🏻♀️ İlk kısım: Dansçı ( tamamlandı ) İkinci kısım: Bağlı kalpler ( tamamlandı ) 💃🏽🧚🏽♀️DANSÇI🧚🏽♀️💃🏽 Dalgaların gücüyle kutsanmış olan o kraliçe İntikam için en yakın ar...