•6•

2K 172 102
                                    

Nějak mi blbne Wattpad, takže si nejsem jistá, jestli jste dostali upozornění o tom, že vyšla včerejší 5 kapitola. Kdyžtak se podívejte.

Vytáhl jsem si tři stovky, když v tom se vedle mé hlavy natáhl něčí ruka.

Ta nejmenovaná osoba si vzala právě moji vybranou knihu s černým obalem.

„Promiňte ale tahle kniha-" začal jsem mluvit, ale když jsem se té osobě podíval do tváře zaváhal jsem.
----------------------------------------------------------
„To jsi zase ty?" řekl podrážděně kdo jiný než milovaný pan Ackerman.

Co tady sakra dělá?!

Proč ho pořád všude potkávám?

Tohle není normální.

„Omlouvám se, ale tuhle knihu jsem si už zabral já" řekl jsem a přitom ignoroval jeho předchozího větu.

„Vážně?" zeptal se já pouze přikývl.

„Tak to je smůla, protože já ji chci taky" pronesl chladně.

„Vraťte mi tu knihu" řekl jsem a natáhl k němu ruku.

„To jedině ve snu" řekl a otočil se směrem k pokladně.

„Po-počkejte já ji vážně potřebuju, vždyť můžete koupit jakoukoli jinou" řekl jsem už celkem zoufale.

„To samé platí i pro tebe" řekl.

„No tak prosím, počkejte" po vyslovení tenhle věty se na mě otočil a čekal, co řeknu.

„Když si vyberte jakoukoli jinou, klidně vám ji zaplatím" nabídl jsem mu.

„Ale já chci tuhle."

Začíná mě opravdu štvát.

Ale já tenhle boj neprohraju!

Ta kniha půjde hezky se mnou, to já ji budu balit do balícího papíru, to já ji předám Arminovi!

Určitě tu je hromada ještě lepších a zajímavějších knížek!"

Natáhl jsem svou ruku k regálu a vybral jednu náhodnou knihu.

Vytáhl jsem ji tak, že jsem neviděl na její obal (obal byl otočen směrem k Levimu).

„Tahle knížka je určitě taky skvělá a akční, kupte si tuhle!" řekl jsem o něco hlasitěji.

„Ty...uvědomuješ si vůbec, co za knihu mi tu podstrkáváš?" zeptal se a já mu věnoval nechápavý pohled.

„Máš velmi zajímavý vkus, co se týče knih" řekl.

O čem to mluví?

„A tvých sexuálních tužeb taky" dodal a já zrudl.

Otočil jsem knihu obalem k sobě a div jsem nezačal pištět na celé knihkupectví.

Už jen, když jsem si začal číst ten název, jsem tušil, že je něco špatně.

Co to sakra je?!

„O-omlouvám se, něco takového jsem zrovna nemyslel ale..."

Bože to je takový trapas!

„Počkej chvíli" řekl a já přestal mluvit.

„Pujč mi tu knihu" natáhl ke mně ruku.

„Co?"

„Dělej."

Podal jsem mu knihu, která obsahovala různé způsoby, jak si užít sex s mužem.

Pan Ackerman si začal důkladně prohlížet obal knížky.

Proč se na to tak dívá?

Najednou v knize, která obsahovala nemálo obrázků, začal listovat mezi stránkami.

„Hej spratku jak se jmenuješ?" zeptal se z ničeho nic.

„Jaeger" odpověděl jsem a on se zamračil.

„Myslel jsem jméno."

„Eren" řekl jsem potišeji.

Proč se do té knihy sakra dívá?!

Erene když za mě zaplatíš tuhle knížku, můžeš si vzít tu detektivku" řekl s lehkým úšklebkem a mně došla slova.

Co to právě řekl?

Ne vždyť je to jedno, prostě mu dám peníze a kniha je moje.

Začal jsem z peněženky vytahovat peníze a následně mu je podal.

„Ne ne půjdeš s tím hezký k pokladně a tam to zaplatíš" řekl a mé tváře opět nabraly odstíny červené.

„V-vždyť si to zvládnete zaplatit sám."

„Jenže když to zaplatím já, tak to nebudete taková zábava" řekl.

„Prosím?"

„Pokud chceš tu detektivku, tak to udělej."

Rozumím správně?

Chce abych šel s takovouhle knihou k pokladně, u které stojí ta dívka jen proto, aby se pobavil?

„Sakra dejte mi to!" řekl jsem po chvíli a vytrhl mu obě knihy z rukou.

V jedné ruce jsem držel tašky a v druhé knížky.

Došel jsem k pokladně, odložil si tašky a předložil před pokladní obě dvě knihy.

Věnovala mi pohled, jasně říkající: 'Co jste to za nechutným prase, to se ani trochu nestydíte?'

Ještě lepší bylo to, že těsně vedle mě stál pan Ackerman, takže to vypadalo, jako bychom si tu knihu pořizovali pro sebe.

Hodil jsem jí na stůl peníze a knihy si vzal zpátky.

„Drobné si nechte" řekl jsem a co nejrychlejším tempem opustil knihkupectví.
-------------------------------------------------------
Ohayō 🦋

Pokud se ti kapitola líbila, nezapomeň hlasovat ⭐.

Zatím bye 🌀❤️🐻

Soused [Riren/Ereri]✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat