Většinu odpoledne jsem se učil a pak se jako každý jiný den válel u televize.
Neměl bych jít za nimi, když mi to Levi sám nabídl?
Přijde mi blbé tam jít, ale nebude horší, když budu jeho pozvání ignorovat?
Došel jsem do kuchyně a rozdělal si nově koupelnou Nutellu.
Dal jsem si do pusy pár lžiček a rozhodl se.
„Jdu tam" řekl jsem rozhodnutě a přešel do koupelny.
Ale takhle tam jít nemůžu pomyslel jsem si.
Nejdříve jsem si dal sprchu a přitom si umyl i vlasy a pak se převlékl do čistého oblečení.
Se stále vlhkými vlasy jsem stál v koupelně před zrcadlem a vytáhl fén.
Sušení mých vlasů naštěstí nezabralo tolik času, kolik jsem očekával.
Vyšel jsem z koupelny a ještě si stoupl před větší zrcadlo, které mám v předsíni.
Trochu jsem si poupravil vlasy a hodil na sebe mikinu.
To už je lepší.
Ze stolu jsem popadl klíče a vyšel ven.
Stál jsem před dveřmi od Leviho bytu a začal váhat.
Vzchop se ty idiote! řekl jsem si pro sebe a rychle zaklepal.
Náhle jsem uslyšel kroky blížící se ke dveřím.
Co mám říct?
Jak ho mám pozdravit?
Taky musím říct, že mu to oblečení, které mi půjčil, vrátím až zítra a-
Dveře se otevřely a stála v nich Hange.
„Levi to je Eren!" řekla tak, aby ji Levi slyšel.
„Už jsem se bála, že nepřijdeš" zasmála se a pobídla mě, abych šel dále do bytu.
Znervózněl jsem.
„Erene chceš čaj?" ozvalo se pravděpodobně z kuchyně.
Šel jsem za hlasem a pohled se mi naskytl na Leviho připravujícího čaj.
Mám říct 'ahoj' nebo 'dobrý den'?
Neznámé se tak dlouho, takže by bylo vhodnější 'dobrý den', ale na druhou stranu chce, abych mu tykal, takže...
„A-ahoj" dostal jsem ze sebe.
„Ahoj chceš připravit čaj?" pozdravil mě na zpět a přitom se zeptal.
„Jestli to není problém..." zamumlal jsem a Levi jen pokroutil hlavou.
Vlastně...vypadá jako by si tu přípravu čaje docela užíval pomyslel jsem si.
„Erene pojď sem!" uslyšel jsem Hange, která byla v obýváku.
Letmo jsem se otočil na Leviho a vydal se za Hange.
Seděla s velkým úsměvem na gauči, který se v obýváku nacházel.
Beze slova jsem si sedl na menší gauč, který byl naproti a čekal, jestli prolomí to ticho mezi námi.
Nenápadně jsem se rozhlédl kolem sebe a všiml si rozehrané stolní hry položené na stole, který je mezi mnou a Hange.
„Erene proč vlastně bydlíš sám?" zeptala se z ničeho nic Hange a já se zarazil.
„To je trochu osobní" zamumlal jsem a snažil se vyhnout tématu s mými rodiči.
Najednou do obýváku přišel Levi a v rukou držel dva hrnky s čajem.
Jeden podal Hange a ten druhý mě.
Vrátil se ještě pro svůj čaj a pak si sedl vedle mě.
Proč sedí vedle mě, když naproti nám je větší gauč?
„Erene chceš hrát s námi?" zeptala se Hange a oba se na mě podívali.
„Nevím, jak se to hraje, takže bych vás pouze zdržoval" řekl jsem nervózně a napil se čaje.
Je vážně dobrý pomyslel jsem si.
„To nevadí, můžeš být v týmu s Levim, protože viditelně prohrává" řekla a začala se smát.
--------------------------------------------------------
Chudáček Levi 😂.No nic tady je konec další kapitoly... doufám, že se vám líbila 🦋.
Zatím bye 🌀❤️🐻
ČTEŠ
Soused [Riren/Ereri]✓
Fanfiction„Hej spratku, proč si čmrkáš do sešitu můj obličej?" ozvalo se vedle mě a já mírně nadskočil. Tak nějak jsem tušil, komu tento hlas patří. ------------------------------------------------ Jmenuji si Eren Jaeger a mou pozornost upoutá každý člověk s...