•28•

1.7K 147 48
                                    

Minule jste četli
„Pane Bože!!!" vykřikl jsem.

Lekl jsem se tak moc až jsem málem spadl z gauče

Stačí Levi" řekl se smíchem kdo jiný než Levi a já ho zabíjel pohledem.
---------------------------------------------------------
„Erene nemůžeš jen tak z ničeho nic začít křičet" řekla Hange, která se pravděpodobně lekla mé reakce.

„P-promiň" vykoktal jsem ze sebe a více si k sobě přitáhl deku, ve které jsem byl celou tu dobu zabalený.

„Prohrál jsi Erene" řekl Levi a já mu věnoval nechápavý pohled.

„Nevydržel jsi tu deset minut, takže to teď s námi hezky dokoukáš" vysvětlil a i přes tu tmu jsem věděl, že se mírně uchechtl.

Ne, já nechci!

„Nikdy by mě nenapadlo, že bys mohl mít takový strach" řekla Hange a začala se smát.

„To je ale vaše vina" zamumlal jsem a opět svůj zrak přesunul na obrazovku.

Nechci se na to dívat.

Musím se začít soustředit na něco jiného.

Něco...

Rozhlédl jsem se kolem sebe a zarazil se, když jsem si všiml pohozeného polštářku před televizí.

To tam dal kdo?

Když jsem přišel z venku, tak to tam nebylo a nikdo z nich to tam teď nedal...

Ne musím nad tím přestat přemýšlet řekl jsem si.

Upřímně si nejsem jistý, jestli je horší, to vidět nebo slyšet, protože ta představa, že bych tohle někdy viděl nebo slyšel, mě dost děsí.

Ať už je konec!
_____________________________________

Po krásné hodině a čtvrt to konečně skončilo a já si byl více než jistý, že dnes spát nebudu.

Oba dva vstali z gauče a někam odešli.

Zatímco já tam zůstal sedět kompletně zabalený v dece a ani se nehnul.

Já věděl, že jsem se v tom městě měl zdržet...

„Erene já a Hange jsme se osprchovali už před tím filmem, tak tam můžeš jít" řekl Levi když se vrátil.

„Jo dobře" přikývl jsem.

Levi pomalu přišel blíž a sedl si vedle mě.

„Ale no tak, přece to nebylo až tak  hrozné" řekl.

„Ne...jasně, že ne" řekl jsem a přitom i s dekou vstal z gauče.

V tichosti jsem odešel do svého pokoje a vytáhl si oblečení na spaní.

Následně jsem přišel do koupelny, kde mě zarazilo obří zrcadlo nad umyvadlem.

Okamžitě se mi vybavilo několik scén z toho hororu a když jsem uviděl sprchový kout nebylo to lepší.

Sakra vzchop se trochu, byl to jen blbej film.

Blbej film...

Rychle jsem se vyslékl a vešel do sprchy.

Pustil jsem na sebe vodu a do vlasů si vmasíroval šampon.

Po pár minutách jsem co nejrychleji opustil sprchový kout a snažil se vyhýbat pohledu na zrcadlo.

Oblékl jsem se a jelikož mi bylo jasné, že ještě něco budu jíst, tak jsem si prozatím zuby nečistil.

Vyběhl jsem z koupelny rovnou do obýváku.

Okamžitě jsem popadl deku, do které jsem byl po celou dobu filmu zachumlaný a znovu se do ní zabalil.

Ještě by jsme měli rozdělat ten gauč, abychom na něm mohli spát.

Hele nerozděláme už ten gauč?" řekl jsem o něco hlasitěji, aby mě ve vedlejší místnosti slyšeli.

„Jo máš pravdu" řekla Hange, když přišla a rožnula světlo, abychom viděli.

„Levi pojď nám pomoct!" zakřičela na něj a on se po chvíli objevil v obýváku.

Začali jsme odsouvat stůl s následně opatrně rozdělali gauč.

Když vše bylo hotové, šel jsem k sobě do pokoje a začal ze skříně vytahovat polštáře a peřiny, které většinou má Armin a Mikasa.

Donesl jsem to do obýváku a nachystal je rovnou na spaní.
--------------------------------------------------------
Tak tady je konec další kapitoly, doufám, že se vám líbila 🦋.

Zatím bye 🌀❤️🐻

Soused [Riren/Ereri]✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat