Minule jste četli
„Mám to!" vyhrkla Hange.„Já jelikož se rozvaluju, budu spát na tvé posteli a ty s Levim budete na gauči" řekla.
Jak ironické...přesně takhle jsem to nechtěl.
-------------------------------------------------------
„A co kdyby jste na gauči leželi vy dva?" zamumlal jsem.„Jenže on je chlap" řekla s kamennou tváří Hange.
Eh?
„Chceš říct, ať spím na gauči s chlapem?" zeptala se a její výraz jasně říkal, ať na něco takového rovnou zapomenu.
„Vždyť je to Levi..." ironicky jsem se zasmál a čekal na její reakci.
„Na to nezáleží" odfrkla si.
To si piš, že záleží.
„No dobře, tak teda ty budeš v posteli a my na gauči" řekl jsem nakonec.
„Nevadí ti to?" zeptal jsem se Leviho a ten jen zakroutil hlavou
Klid.
Je to jen jedna noc.
Teda vlastně dvě.
Možná tři...
„Mimochodem Erene" řekl z ničeho nic Levi.
„Co?"
„Ještě jsi mi nevrátil to oblečení" odpověděl a já se zarazil.
Na to jsem úplně zapomněl!
„Jo ehm hned ti ho donesu" dostal jsem ze sebe a odběhl do pokoje.
Tam jsem z šuplíku vytáhl nachystanou hromádku oblečení a dal jí do menší igelitky.
Vrátil jsem se a podal mu ji.
„Bunda je pověšena na věšáku" řekl jsem mu a šel do kuchyně, kde jsem se napil.
Tak moment...
Dnes je 22.prosince.
Za dva dny jsou Vánoce a já je strávím s Levim a Hange.
Opřel jsem se o kuchyňskou linku a přemýšlel.
Vždyť pro ně nemám žádný dárek!!
Okamžitě jsem položil sklenici vody a začal propadat panice.
Co budu teď dělat?!
Většina obchodů je už zítra zavřených.
A pokud pro mě mají nějaký dárek, budu se cítit hrozně blbě, když jim nic nedám.
Musím jim něco koupit...ještě dnes!
„Hele já potřebuju něco zařídit, takže tu teď nějakou dobu nebudu" řekl jsem, když jsem přišel do obýváku.
„Tak to mužem jít s tebou" řekl Levi.
„Ne v pohodě, musím jít sám" dostal jsem ze sebe a jejich pohledy vypadaly ještě zmateněji než předtím.
„Neberte to nijak osobně, já jen potřebuju sám něco-"
„Chápeme, hlavně se nezapomeň pořádně obléct" přerušil mě Levi a já přikývl.
„Tak zatím" řekl jsem a odešel se chystat.
Po asi deseti minutách jsem opustil byt a začal přemýšlet nad tím, co bych jim mohl koupit.
____________________________________Pomalu se blížila osmá hodina a já dorazil do města, kde každé Vánoce kupuju dárky.
Asi začnu u Hange...
Je holka, takže bych jí mohl koupit nějaký šampon s pleťovou maskou a takové ty blbosti, které holky používají.
Vydal jsem se tedy do drogérie.
Nakonec jsem jí koupil nějaký hřeben, který mi tam sama prodavačka doporučila a šampon.
Napadlo mě, že bych ještě mohl koupit nějakou kuchařku, aby se to se spáleným a zároveň hořkým cukrovím neopakovalo.
Tak jsem se vydal do knihkupectví, které se nachází na rohu ulice.
Vešel jsem dovnitř a pohled se mi opět naskytl na hezkou prodavačku, která se však očnímu kontaktu se mnou viditelně vyhýbala.
Počkat...
Není to ta prodavačka z minula, když jsme tu potkal i Leviho, že ne?
Sakra nejspíš to je ona.
Rychle jsem prošel kolem pokladny a začal hledat nějakou kuchařku.
Bylo jich tu spouta, nakonec jsem vybral tu, která byla podle mě nejlepší a chtěl jít k pokladně, ji zaplatit, jenže jsem si na něco vzpomněl...
----------------------------------------------------------
Omlouvám se, že včera nevyšla kapitola, necítila jsem se zrovna nejlíp.No nic doufám, že se vám kapča líbila a uvidíme se zítra 🍃😗.
Zatím bye 🌀❤️🐻
ČTEŠ
Soused [Riren/Ereri]✓
Fanfiction„Hej spratku, proč si čmrkáš do sešitu můj obličej?" ozvalo se vedle mě a já mírně nadskočil. Tak nějak jsem tušil, komu tento hlas patří. ------------------------------------------------ Jmenuji si Eren Jaeger a mou pozornost upoutá každý člověk s...