Bylo něco málo po čtvrté odpolední hodině a já s Hange jsme to už nezvládali.
Co přesně?
Hlad.
Levi byl oproti nám úplně v klidu, až jsem ho začal podezřívat, že něco tajně snědl.
Pomalu se blížil večer a tudíž i čas, na předávání dárků a hlavně pojídání bramborového salátu, který jsem měl každým rokem radši.
„Levi už?" ptal jsem se každých pět minut, jestli už můžeme jít jíst.
„Ještě ne" odpověděl a tak to šlo pořád dokola, dokud z kuchyně nevyběhla Hange.
Přešla ke gauči, na kterém jsme s Levim seděli a přitom držela něco za zády.
Ze zvědavosti jsem zvedl hlavu.
Najednou Levimu nasadila takovou tu červeno-bílou vánoční čepici s bambulkou na konci a začala se smát.
„Hej!" zařval a sundal si ji z hlavy, načež šli krásně vidět jeho rozcuchané vlasy.
Já mu čepku hned vzal a nasadil ji zpátky.
„Nech si ji, vypadáš v ní dobře" řekl jsem upřímně a mírně se zasmál.
On pouze uhnul pohledem a pak se podíval na Hange, která nás s úšklebkem pozorovala.
„A Erenova je kde?" zeptal se Levi a já se zarazil.
Cože?
No to v žádném případě.
„Tady" řekla a podala mu čepku, kterou celou tu dobu držela za zády.
„Ne počkej, já to nechci."
„V čepicích vypadám jako idiot" protestoval jsem, když se mi ji Levi chystal nasadit na hlavu.
„Nekecej a uhni s těma rukama" řekl, zatímco já si dlaněmi zakrýval hlavu.
Hange k nám hned nato přišla blíž a chytla mi ruce tak, abych si nemohl chránit povrch hlavy.
Levi toho okamžitě využil a nasadil mi čepici na hlavu.
Já okamžitě zrudl, když jsem si představil, jak pitomě v tom musím vypadat.
Hange moje ruce hned po nasazení pustila a moje oči se střetly s Leviho.
„Dojdu ještě pro něco" řekla a šla do mého pokoje, kde měla tašku se svými věcmi.
Levi si jen povzdechl a otočil se zpátky ke mně
„Nesundávej si to, vypadáš s ní roztomilé" řekl a nahnul se blíže ke mně.
Na svojí ruce, o kterou jsem se lehce podepíral, jsem náhle ucítil tu Leviho a v tom momentě si taky přivlastnil mé rty.
Mírně s nimi pohl proti těm mým a já pohyb zopakoval.
Po chvíli jsme oba uslyšely kroky, blížící se k obýváku, ve kterém jsme se nacházeli a odtáhli se.
Já měl ještě víc rudý obličej, až připomínal červenou baňku na vánoční stromek.
I Leviho obličej zdobila červená barva.
Ve dveřích se najednou objevila Hange i s několika svítícími náramky.
Chtěl jsem něco říct, ale Levi mě předběhl.
„Hange, uvědomuješ si, že ne každý má svůj mentální věk na tvé úrovni?" zeptal se a Hange se jen zasmála.
„Ale no tak Levi" řekla provokativně a přišla blíž k nám.
„Ty si pár vezmeš, viď Erene?" řekla a podstrčila mi asi devět svítících náramků před nos.
„No já-"
„Děkuju, věděla jsem, že budeš na mé straně" přerušila mě.
Nakonec všech devět náramků skončilo na mých rukou a jeden větší jsem měl kolem krku.
„Levi, už?" vyhrkl jsem z ničeho nic a Hange se na mě nechápavě podívala.
„Už" řekl nakonec a já okamžitě vstal z gauče.
„Co už?" zeptala se Hange nechápavě a já jí to vysvětlil.
„Aha už!" řekla a já přikývl.
„Už" zasmál jsem se.
Jídlo bylo více méně nechystané, jen se to muselo nandat na talíř.
Ještě jsem si odskočil na záchod a když jsem se vrátil, jídlo už bylo na stole.
Ani nevíte, jak moc velký hlad i chuť jsem v tu chvíli měl.
Levi už seděl u stolu a Hange ještě něco hledala v ledničce.
Já si mezitím taky sednul a čekal, s čím Hange přijde tentokrát.
Hange z ledničky vytáhla víno, které nejspíše donesla a pak ho tam dala a ještě tři menší skleničky.
Do všech nalila již zmiňované víno a položila je na stůl.
„Na 'už'" řekla se smíchem, když si sedla.
„Na 'už'" řekli jsme s Levim zároveň.
Všichni jsem se napili ze své skleničky, která obsahovala víno a pak se pustili do jídla.
Ten salát bych mohl jíst pořád pomyslel jsem si a dal si další sousto.
Když jsme dojedli, oba na chvíli odešli do Leviho bytu pro dárky.
Já mezitím umýval nádobí z večeře.
---------------------------------------------------------
Dnes vyjde ještě jedna kapitola🌸.Zatím bye🌀❤️🐻
ČTEŠ
Soused [Riren/Ereri]✓
Fanfiction„Hej spratku, proč si čmrkáš do sešitu můj obličej?" ozvalo se vedle mě a já mírně nadskočil. Tak nějak jsem tušil, komu tento hlas patří. ------------------------------------------------ Jmenuji si Eren Jaeger a mou pozornost upoutá každý člověk s...