•15•

1.9K 165 82
                                    

„To nevadí, můžeš být v týmu s Levim, protože viditelně prohrává" řekla a začala se smát.
-------------------------------------------------------
„Tahle hra ale není až tak složitá, jak se zdá, vysvětlím ti to" řekla Hange a já upřel svůj zrak na hrací desku.

„V téhle hře jsem velitelka armády elfů a Levi velitel trolů."

„Tahle bílá kolečka jsou elfí válečníci, kterým určuji pozici."

„To samé u Leviho, jediný rozdíl je v tom, že Levi má černé žetony."

„Každé kolo můžu pohnout pouze s jedním žetonem."

„Cílem hry je takticky porazit protivníkovu armádu a dostat se do hradu, alespoň se dvěma žetony" vysvětlila a já si začala prohlížet Leviho pozice.

Byly strašné.

Podíval jsem se, kde jsou na desce umístěné bílé žetony.

„Jak se ti podařilo, dostat se na tak dobrá místa?" řekl jsem překvapeně a podíval se na Hange.

„Levi udělal zbytečné tahy, takže jsem toho využila a přesunula se na výhodné pozice" řekla a opět se začala smát Leviho neschopnosti hrát deskové hry.

„Takže co mám dělat já?" zeptal jsem se.

„Budete se s Levim střídat, jedno kolo on a jedno kolo ty souhlasíte?"

Levi a já jsme pouze na souhlas přikývli.

„Tak Levi jsi na řadě" řekla Hange a Levi se pozorněji podíval na hrací desku.

Rukou se natáhl k jednomu černému žetonu a já pouze čekal, kam ho umístí.

Ne, tam ne!

„Můžeme si navzájem radit?" zeptal jsem se Hange.

„Můžete" odpověděla a já se mírně naklonil k Levimu.

„Dal bych to na pole 39" řekl jsem mu.

„Jenže tam jde Hange, hned by nás zabila" řekl.

„Pravda..." souhlasil jsem.

„Co kdybychom pohli s tímhle?" navrhl a ukázal na jiný žeton.

Podíval jsem se, jestli je blízko něj Hange.

Neměla tam jediný žeton.

„Na pole 26?" zeptal se po chvíli Levi.

„Jo" přikývl jsem a on následně položil žeton na již zmiňované pole s číslem 26.

„Teď jsem na řadě já" řekla Hange a vzala do ruky jeden bílý žeton.

Chvíli přemýšlela a nakonec ho dala na pole 14.

Takhle jsme hráli ještě půl hodiny, dokud si Hange nemusela odskočit na záchod.

Zůstal jsem tam s Levim a v tichosti přemýšlel, jaký by mohl být náš další tah.

„Kam půjdeme?" zeptal jsem se Leviho, jestli má nějaký nápad.

„Netuším, všude nás zablokovala, jediná možnost je, posunout se o pole zpátky" řekl a rukou si protřel oči.

Odtáhl se od stolu, na kterém byla položená hra a zády se opřel o gauč.

„Co ty?" řekl z ničeho nic a já se na něj nechápavě podíval.

„Kam by jsi šel ty?" zeptal se přesněji a já se naklonil blíž k hrací desce.

On udělal to samé, takže jsme u sebe byli blíž než normálně.

„No jestli se máme vracet, tak bych šel o pole dozadu s tímhle žetonem" řekl jsem a stále přemýšlel, jestli bychom mohli udělat cokoliv jiného, než couvání k našemu hradu.

Po pár vteřinách jsem ucítil, jak něčí ruka chytla pár pramenů mých vlasů, které mám blízko ucha.

„C-co je?" řekl jsem, když jsem se otočil Leviho směrem.

„Ale nic...umýval sis vlasy?" zeptal se.

„Jo, proč se ptáš?"

„Hezky voníš" řekl narovinu a já pohotově zrudl.

Najednou se vrátila Hange a Levi pustil prameny mých vlasů, se kterými si do teď mírně pohrával.

„Tak už jste se rozhodli, kam půjdete?" zeptal se Hange a já se nezmohl na jediné slovo.

Co to před chvílí řekl?

Že hezky voním?

Tohle si lidé normálně říkají, nebo jsem ten divný já?

„Erene jsi na řadě" řekl po chvíli Levi.

Beze slova jsem do ruky chytl žeton a posunul ho o pole dozadu.

Tázavě jsem se otočil na Leviho, abych se ujistil, že jsem pohl se správným žetonem.

Přikývl a pokračovala Hange.
--------------------------------------------------------
Mám na vás menší otázku.

Máte rádi Hange?

Odpověď napište prosím do komentářů 🙏.

Zatím bye 🌀❤️🐻

Soused [Riren/Ereri]✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat