Bylo už pozdě večer a já konečně dokončil ten projekt, nafotil ho a následně poslal.
„Chceš vědět, jak dlouho jsi na něm pracoval?" zeptala se Hange a já zakroutil hlavou.
„Radši ne" zasmál jsem se.
„Vlastně zítra už jsou Vánoce" zamumlal jsem si pro sebe a sedl si na židli.
„To sis uvědomil brzy" řekla se smíchem Hange.
„Dnes bychom měli jít spát dřív, protože zítra se spát nebude" dodala.
„Pravda...kde je vůbec Levi?" zeptal jsem se.
„Ve sprše myslím" řekla.
„Levi?!" zakřičela.
„Co zas?!" ozvalo se z koupelny.
„Jo je ve sprše" zasmála se.
Hned jak vyšel z koupelny, jsem tam zalezl já a potom Hange.
Dohodli jsme se, že si už lehneme, abychom zítra vydrželi celou noc.
Právě si napouštím do sklenice čistou vodu a Levi už nějakou tu minutu leží.
V celém bytě je až na kuchyň zhasnuto z čehož jsme usoudil, že Hange už šla taky spát.
Po tom, co jsem se napil, jsem se vrátil do obýváku a lehl si na gauči vedle Leviho.
„Erene?" zašeptal Levi.
„Hm?"
„Veselé Vánoce" řekl potichu a přitom mě objal.
„Ty jsou až zítra" zasmál jsem se.
Levi se najednou odtáhl a po chvíli mi dal před obličej jeho telefon.
„Už dnes" opravil mě.
„Sakra už musím jít spát, jinak to zítra nevydržím" řekl jsem a více se zachumlal do peřiny.
„Dobrou Erene" řekl a znovu si mě přitáhl do objetí.
„Dobrou."
_____________________________________Ráno jsem se znovu probral dříve než Levi.
Chtěl jsem vstát, ale před tím než jsem to udělal, jsem se přesvědčil o tom, že osoba ležící vedle mě opravdu spí.
Fajn jdu na to.
Pomalu jsem nadzvedl peřinu a vstal z postele.
Všechno bylo fajn.
Šel jsem si nachystat snídani a kakao, venku svítilo slunce a byly Vánoce.
Co se asi tak může pokazit?
Jednoduše všechno.
Při dělání kakaa jsem si uvědomil jednu dost důležitou věc, na kterou jsem včera zapomněl.
Na opravdu důležitou věc...
Vždyť já nezabalil ty dárky!
Okamžitě jsem položil mléko a vydal se směrem do mého pokoje, kde momentálně spala Hange.
Potichu jsem otevřel dveře od pokoje a přicupital až k šuplíkům od stolu, které jsem následně otevřel.
Ve druhém odspodu se nacházela bílá igelitová taška.
Vytáhl jsem z ní dárky pro Hange a Leviho.
Ty ostatní zabalím později řekl jsem si a zamyslel se, kde bych je měl balit, když Levi je v obýváku a Hange v pokoji.
Napadla mě kuchyň, ale to bude první místnost, kam oba dva půjdou.
Takže zbývala koupelna.
Nechce se mi věřit, že tento rok budu balit dárky v koupelně...
Ze skříně v předsíni jsem vytáhl balící papír, nějaké stuhy nebo jak se tomu říká a izolepu.
Zalezl jsem si do koupelny, kde jsem se zamkl a sedl si na kobereček, který tam mám.
Tohle je strašný...
Úplně jsem si představil, jak by reagoval Armin, Levi nebo Hange, kdyby se tohle dozvěděli.
Bože ať už to je za mnou.
Nejdříve jsem začal balit to nejlehčí-knihu pro Leviho.
Upřímně ale vůbec netuším, jak zabalím ten šampon a hřeben pro Hange...
----------------------------------------------------------
Hello!Omlouvám se, že celý týden nic nevyšlo, měla jsem toho ten týden dost a na psaní jsem ani nepomyslela...so I'm really sorry.
Jinak doufám, že se vám kapitola líbila a že se všichni máte fajn🌸.
Zatím bye 🌀❤️🐻
ČTEŠ
Soused [Riren/Ereri]✓
Fanfiction„Hej spratku, proč si čmrkáš do sešitu můj obličej?" ozvalo se vedle mě a já mírně nadskočil. Tak nějak jsem tušil, komu tento hlas patří. ------------------------------------------------ Jmenuji si Eren Jaeger a mou pozornost upoutá každý člověk s...