Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα 10Κ στο Changes 💙
Hope
«Ήρθα στο πάρτι γιατί μετά τον καβγά μας ένιωθα άσχημα. Της μίλησα εντονότερα απ' ότι έπρεπε, σκέφτηκα και αυτό το πάρτι είναι μια ευκαιρία να τα βρούμε, σκέφτηκα. Μαλακίες σκέφτηκα. Με πρόδωσες, τον συναντούσες κρυφά, με αγνόησες και αν δε μπαίναμε μέσα ποιος ξέρει τι θα έκανες μαζί του» μου φώναζε διαρκώς ο Ethan και ένιωθα διαλυμμένη.
Μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου κάπως ή απλά θα χειροτερέψει η κατάσταση;
«Αν μου δώσεις μισό λεπτό να σου εξηγήσω, θα ήταν καλύτερα όλα» του είπα και έστρεψε το πρόσωπο του προς το δικό μου.
«Τι να μου εξηγήσεις ρε Hope; Το πρωί με κατηγορούσες ότι σου κρατάω μυστικά και πριν λίγο φάνηκε ότι εσύ έκρυβες το μεγαλύτερο μυστικό. Νιώθω προδομένος, χαζός και βλάκας. Η ίδια μου η αδερφή έκανε πράγματα πίσω από την πλάτη μου» είπε και χτυπούσε τα χέρια του στο στέρνο του.
Ότι είπα ψέμματα, είπα αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. Πραγματικά.
«Δεν είναι έτσι. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να το κρύψω. Νομίζεις ότι αν είχα, δεν θα την διάλεγα; Όμως αγαπιόμαστε» του είπα και τον άγγιξα στον ώμο σε μια προσπάθεια να μαλακώσω το κλίμα αλλά εκείνος απομακρυνθηκε αμέσως.
Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό αλλά αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή, απλά με κάνει κομμάτια.
«Για ποια αγάπη μου λες γαμώτο; Αν η αγάπη είναι έτσι τότε καλύτερα να μείνω μόνος για πάντα. Από εδώ και πέρα, να το ξέρεις, είσαι μόνη σου. Με πρόδωσες και θα εισπράξεις το ίδιο κι από εμένα» μου είπε και έπεσα στα γόνατα μου απογοητευμένη.
Δεν μπορεί να το εννοεί. Δεν είναι δυνατόν να με αφήσει μόνη τώρα που τον χρειάζομαι.
«Ethan, μην λες πράγματα που θα μετανιώσεις. Μια κρίση είναι όλο αυτό και κάποια στιγμή θα περάσει. Αν μιλήσουμε, ακούσουμε ο ένας τον άλλον, τότε όλα θα λυθούν. Σας παρακαλώ» μας παρακάλεσε η Maya και μπορούσα να δω το παράπονο ζωγραφισμένο στα μάτια της.
Είναι μια κρίση ή μήπως η ταφόπλακα στη σχέση μου με τον αδερφό μου;
«Αν τον γνώριζες ίσως καταλάβαινες ότι τον έχεις παρεξηγήσει. Έλα στη θέση μου και κατάλαβε με. Είμαι λάθος, το ξέρω. Το έκρυβα και σου είπα ψέμματα αλλά τον αγαπώ. Για αυτό και μας είδες έτσι σήμερα. Δεν δικαιολογούμαι αλλά σε παρακαλώ, λογικέψου» του ζήτησα αλλά φαίνεται να εξαγριώνεται με τα λεγόμενα μου.
ESTÁS LEYENDO
Destiny |✔|
Novela Juvenil𝓓𝓮𝓼𝓽𝓲𝓷𝔂 𝓲𝓼 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓪𝓷𝓽𝓼 𝓽𝓸 𝓫𝓮. Μου πιάνει το χέρι και ταυτόχρονα τα κατάμαυρα μάτια του καρφώνουν τα δικά μου. Το βλέμμα του μου δημιουργεί πανικό και ταραχή. «Γιατί τρέμεις;» με ρωτάει και προσπαθώ να συγκρατή...