F I F T Y - T W O

174 29 36
                                    

Drake

Της λέω ψέματα, λέω και στην Hope ψέματα και όσο περνάει η ώρα, ο καιρός αισθάνομαι απίστευτες τύψεις.

Όμως αν της πω ότι έφυγα από το σπίτι επειδή πρόδωσα την εμπιστοσύνη του Tristan και όλης της οικογένειας, θα νιώσει ακόμα πιο άσχημα.

Κι αυτό είναι κάτι που δεν χρειάζεται. 

Τώρα είναι καλύτερα έτσι. Δεν μιλάει με την οικογένεια της άρα δεν θα μάθει ότι έφυγα. Και έτσι ούτε γάτα, ούτε ζημιά.

«Νομίζω ότι ο πατέρας μου δεν θα με συγχωρήσει ποτέ. Χαριστικά με αφήνει να γυρίσω στο πανεπιστήμιο για να μη δώσει άλλη συνέχεια. Όμως, όταν μου λες ότι δεν θέλει ούτε να ακούει για εμένα, πληγώνομαι» μου είπε και ήρθε πιο κοντά μου.

Όχι, όσο πιο κοντά ερχόμαστε, παρασύρομαι και μπορεί να κάνω κάτι που θα είναι λάθος.

«Ποτέ δεν είναι αργά να διορθώσεις ένα λάθος. Το πρώτο βήμα είναι να καταλάβεις πως έκανες λάθος και εσύ φαίνεσαι μετανιωμένη» της είπα και έβγαλα τα πόδια μου από το παγωμένο νερό.

Τα κουνάω μπρος πίσω για να στεγνώσουν και τα ακουμπάω στην άμμο. Το βλέμμα μου ταξιδεύει μεταξύ της θάλασσας και της Hope και για λίγο αισθάνομαι μια ανακούφιση.

Μακάρι, να μπορούσα να μείνω εδώ για πάντα, ανέμελος και χωρίς προβλήματα. 

«Είμαι αλλά τα αισθήματα μου για τον David, φεύγουν έτσι εύκολα;» με ρωτάει και το γεγονός ότι τον σκέφτεται ακόμα, με εξοργίζει.

Πως μπορεί να τον σκέφτεται όταν τόσες μέρες είναι εξαφανισμένος και δεν έχει στείλει ούτε ένα μήνυμα.

Αυτός σιγά μην ένιωθε κάτι, απλώς περνούσε την ώρα του.

«Hope, μη μου μιλάς για αυτόν. Δεν αισθάνεσαι κάτι για αυτόν απλά κολακεύτηκες από το δήθεν ενδιαφέρον που έδειξε. Πως μπορεί να σε ελκύει κάποιος που έχει ως προτεραιότητα το σεξ και τίποτα άλλο; Άνοιξε τα μάτια σου και δες ποιοι πραγματικά σε αγαπούν» της είπα με ανεβασμένη τη φωνή και εκείνη ταράχτηκε.

Δεν θέλω να φωνάζω, δεν πρέπει να φωνάζω αλλά πως μπορώ να συγκρατηθώ όταν σκέφτομαι αυτό το κάθαρμα;

«Drake, εφόσον είσαι σε σχέση και λες ότι είσαι καλά, θα με καταλάβεις. Ένιωσα κάτι παραπάνω από κολακευμένη μαζί του. Εντάξει, μπορεί να μην μοιάζει σε αγόρια όπως εσύ ή ο αδερφός μου αλλά αυτόν ερωτεύτηκα. Και δεν μπορείς να ελέγξεις ποιον θα ερωτευτείς. Η καρδιά είναι υπεύθυνη για αυτό. Όσο για το ποιοι με αγαπούν, άσ'το. Από ότι φαίνεται, κανείς πια» λέει κοιτώντας με στα μάτια και ζητώντας μου κατανόηση.

Destiny |✔|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora