1. Bölüm

3.3K 83 6
                                    


KELİMELERİ GOOGLE ÇEVİRİDEN ÇEVİRİYORUM SAÇMA CÜMLELER ORTAYA ÇIKIYOR ELİMDEN GELDİĞİNCE DÜZELTMEYE ÇALIŞTIM DÜZGÜN CÜMLELER OLMAMIŞSA MARUZ GÖRÜN

**********************

"Baba, hayır lütfen, dur!" On altı yaşındaki Camila, odanın bir köşesine gizlenirken, kollarını yukarı kaldırıp yüzünü korurken, babasının yumruklarından defalarca yumruk atılırken haykırdı.

Bu, gecenin ikinci kez dayak yemesiydi ve genç kız neyi yanlış yaptığını bile bilmiyordu. Neyi yanlış yaptığını asla bilemezdi. Sadece olmaya devam etti.

"Kollarını oynat Karla!" Babası, kızının kollarını yüzünden çekmeye çalışırken yumrukları bir saniyeliğine durdurarak sertçe talep etti.

On altı yaşındaki kadın, kolunun yerinde kalmasına izin vermek için tüm gücünü kullanırken onunla savaşmaya çalıştı, ancak babası hem boy hem de ağırlık olarak onun iki katı büyüklüğünde olduğundan, hiçbir çaba göstermeden kollarını kaldırdı ve dayakla devam etti.

Yüzünde kesinlikle pişmanlık yoktu ve bu da Camila'yı olacaklardan daha çok korkutuyordu.

"Buradaki yerini öğrenmen gerek genç bayan. Sadece yiyecek al dediğimde yiyecek alırsın. Arkamdan gitme!" Bağırdı, yumrukları mümkünse gitgide daha da sertleşti.

Artık sadece yüzü değil, her yere yönlendiriliyorlardı. Kırılgan, sopa ince vücudu, ağlarken ağır bir şekilde sallandı, ama babasının yaptığı tek şey, onu umursamadan onu görmezden gelmek oldu.

Şimdiye kadar ciddi şekilde yaralanmış ve kanamış olan yüzünde gözyaşları akıyordu, tuzlu gözyaşları kana karışıyordu ve çene hattından boynuna doğru açık kırmızı bir sıvı damlaması oluşmasına neden oluyordu.

Çok acı çekiyordu ve her şeyin bir an önce durmasını diledi.

********************

Lauren yine dururken derin bir nefes aldı. Los Angeles trafiği en kötüsüydü, önündeki arabaya bakarken huysuz bir şekilde kendi kendine düşündü; Bu öğleden sonra üçüncü kişi arkasından borusunu çaldığında gözlerinin yuvarlanmasına izin verdi.

En iyi zamanlarda trafikten nefret ediyordu, yoğun saatler olduğunda ve her arabanın bir tür yarışmış gibi eve dönmek için birbirleriyle savaştığı zamanları boşverdi.

Yakın zamanda hareket etmeyeceğine karar veren yirmi dört yaşındaki kadın, telefonunu yolcu koltuğundan alıyor ve herhangi bir bildirim olup olmadığını kontrol ediyor.

Bir şekilde zaman geçirebilirsin.

********************

Camila, bir kapının yüksek sesle çarpmasıyla uyandı ve çoğu gün babasının ayrıldığını söyleyen olağan bir olaydı. Yerdeki yataktan çekingen bir şekilde kalktı ve en ufak gülümsemeleri dışarı çıkarırken yüzünün ağrılarını görmezden gelerek pencereden dışarı çıktı.

Sonunda gitmişti.

Neredeyse boş olan dolabını karıştırdı ve bir zamanlar okulda kullandığı eski bir sırt çantasını eline aldı, elindeki tek eşyayla, başka bir kıyafetle, eski bir doldurulmuş hayvanla ve annesinin bir fotoğrafıyla doldurdu.

Her şey güvenli bir şekilde kaldırıldıktan sonra, genç kız çantayı sırtına taktı ve sessizce odasından çıkıp merdivenlerden aşağı indi.

Babasının gittiğini ve bu gece onu bir daha incitemeyeceğini bilmesine rağmen, bedeni duyduğu her seste hala korkuyla titriyordu. Sanki atlayıp onu almasını bekliyor gibiydi.

Kapıya kolayca ulaştı, ancak kısa süre sonra onu çekip kapandığında durdu. Tekrar ve tekrar çekti ama aynı şey onu bu gece üçüncü kez neredeyse gözyaşlarına boğdu.

Arka kapıyı denemeye karar veren genç kız, evin en arkasına topallayarak gitti bu kez kapı açıldığında rahat bir nefes alarak gecenin karanlığına girmesine izin verdi.

Normalde karanlık onu korkuturdu ama şu anda endişelenmesi gereken daha önemli şeyler vardı. Ömür boyu süren işkenceden kaçma yolunda aptalca bir korkuya kapılmayacaktı.

Uzaklaşması gerekiyordu. Ama nereye? Kesinlikle hiçbir fikri yoktu.

********************

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin