39. Bölüm

152 19 0
                                    




"Anne, sıkıldım" Camila oturma odasına girerken utangaç bir şekilde fısıldadı, baş parmağı ağzına doğru yükseldi, böylece tırnağının ucunu kemirebilirdi.

Annenin dün söylediği gibi, okuldan evde kalmıştı ve sabah geç saatlere kadar uyuyup en sevdiği kişiyle kucaklaştığı için eğlenceliyken, saat öğleden sonra ikiye gelip ikiyi geçince heyecan yavaş yavaş azalmaya başladı.

Dairede yapacak hiçbir şey yoktu ve annesiyle evde kalmanın kulağa eğlenceli geldiği için aslında öyle olmadığı anlamına gelmediğini çabucak anladı. Aslında, annesinin kucaklamalarını sevdiği kadar, gün içinde evde olmaktan nefret ediyordu, özellikle de okula gitme rutinine henüz alışmaya başladığında.

Lauren kanepeye otururken hafifçe iç çekti, "biliyorum bebeğim, özür dilerim." Yumuşak bir şekilde özür diledi, "gel annenin yanında otur" diye ekledi, kollarını uzatarak.

Tabii ki Camila buna uydu ve çok geçmeden başını omzuna yaslayarak annesinin kucağına oturdu. Elleri otomatik olarak saçıyla oynamak için yukarı kalktı ve annesinin eli yatıştırıcı bir şekilde sırtında aşağı yukarı hareket ederken rahatladı.

"Annenle evde kalmanın pek eğlenceli olmadığını biliyorum, ama bunu senin güvenliğin için yaptığımı anlıyorsun değil mi? Annen incinmene izin verirse kendini asla affedemeyecek" diye mırıldandı kadın, gençin başının yanında.

Camila küçük bir iç çekti ve başını salladı, "evet anne" diye fısıldadı, çok sıkılmış olmasına rağmen kadının bunu sadece kendi yararına yaptığını anladı.

"İyi kız, şimdi, -" devam edemeden, kapı zili tarafından rahatsız edildi. En kötüsünü düşünerek hızlıca ayağa kalktı ve Camila hala kollarında odadan çıktı.

"Annenin odasına git ve kapıyı kilitle, tamam mı?" Yavruyu ayağa kaldırarak sessizce dedi.

Camila gözyaşı döktü, "anne" diye yalvararak sızlandı, annesinin normalde yatıştırıcı sesindeki ciddiyetten hoşlamadı.

Lauren yanaklarla "bebeğim, şu anda dediğimi yapmalısın, koca bir kız ol lütfen" diye yalvardı ve onu hafifçe odasının yönüne doğru itmeden önce alnına yumuşak bir öpücük bastırdı.

Camila yumuşak bir hıçkırıkla başını salladı ve annesinin odasına koştu ve söylediği gibi kapıyı kilitledi. Sadece ihtiyatlı olmak için dolaba koştu ve kapıdan uzaktaki en uzak köşeye kıvrılıp yüzünü dizlerinin üstüne gömdü.

Camila'nın söylediği gibi yaptığından emin olduktan sonra Lauren, tereddütle kapıya doğru ilerlerken telefonunu aldı ve 911'i hızlı aramaya koydu. Dikizlemenin tamamına göz attı ve kim olduğunu görünce tüm vücudu dondu.

Matthew.

Kızgın bir şekilde iç çekerek kapıyı açıp açmaması konusunda tartıştı. Güvenli miydi? Risk alabilir mi? Bunu aşması gerektiğine karar vererek kapının kilidini açtı ve onu yırttı.

"Ne istiyorsun? Ve daha da önemlisi, nerede yaşadığımı nasıl biliyorsun?" Soru sordu. Adam sözleriyle ona doğru hareket etti, "hayır, seni görebileceğim bir yerde kal. Bir yanlış hareket yaparsan, saniyeler içinde polisleri buraya getireceğim." Diye bir uyarı olarak telefonunu dışarıda tutarak tükürdü.

Adam savunmada kollarını havaya kaldırdı, "Seni incitmek için burada değilim"

Lauren, "Evet, domuzların uçtuğunu gördüğümde buna inanacağım. Şimdi tekrar soracağım, burada ne halt ediyorsun?" O talep etti, baş parmağı çağrı düğmesinin üzerinde geziyordu.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin