6.Bölüm

976 54 1
                                    


BU BÖLÜM @feelikealien İÇİN GELSİN

Düşüncelerini toplamak için bir saniyeliğine gözlerini kapatan Lauren, dikkatini hâlâ ona umutla bakan, gözleri hala yaşlarla parlayan kıza çekti. Bu ne anlama geliyordu? Camila annesini neden aradı? Bu ... kasıtlı mıydı? Kazara mı? Amaçlı mı?

Sessizce kendine küfrederken başını yavaşça salladı. Camila kuruduğunda, yıkandığında ve yatağa girdiğinde kendi güvensizlikleri ve düşünceleriyle daha sonra başa çıkacaktı.

Gençin kırılmaması için söylediklerini tamamen göz ardı eden Lauren, onu koltuk altlarından nazikçe kaldırdı, "Tozluklarını ve iç çamaşırlarını çek tatlım, ben gidip suya başlatayım" dedi sessizce, köşedeki küvete doğru ilerledi. odanın ve musluğun açtı.

Yeterli miktarda baloncuk ekledi ve küvet rahat olduğu bir seviyeye gelirken, Camila'nın kendisine sorulduğu gibi yapıp yapmadığını görmek için geri döndü.

Yapmamıştı.

Genç, ıslak taytlarıyla hala orada duruyordu, gözyaşları şimdi yeşil gözlü kızın içini çekmesine neden olan şişmiş yanaklarından hızla akıyordu.

"Ah tatlım, özür dilerim. Seni ağlatmak istemedim" diye fısıldadı, gözyaşlarını yumuşak bir şekilde silmek için elini kaldırdı.

Camila kırık bir hıçkırıkla ağlıyor ve hızla öne adım atarak yüzünü göğsüne gömerken Lauren'ın beline sarıldı. Şimdiye kadar Lauren kendi liginin dışında hissetti. Rahatlık bölgesinin dışında, kendini işe yaramaz hissetti çünkü ne yapacağını bilmiyordu; bu durumu nasıl iyileştireceğini bilmiyordu.

Derin bir nefes vererek, kızı omuzlarından nazikçe çekmek için ellerini kaldırdı, "Camila tatlım, seni temizlemeliyiz tamam mı? Bu taytların içinde kalırsan kızarıklık olacak ve bu ikimiz için de pek rahat olmayacak "dedi sessizce.

Camila başka bir hıçkıra hıçkırarak başını salladı, neredeyse sessizce "anne" diye haykırdı, çok ağladığı için sözleri neredeyse duyulamıyordu.

Lauren kızı göğsüne yakın tutarken kendi gözlerini yaşlarla doldurdu.

"Camila, bebeğim, lütfen. Ne yapacağımı bilmiyorum" diye fısıldarken yanağından tek bir gözyaşı düşerken, elini gençleri yatıştırmak için aşağı yukarı çekti.

Kollar beline sıkıldı.

"Sana yardım etmemi ister misin mhhh? İstediğin bu mu?" Yeşil gözlü kız bir saniye düşündükten sonra tereddütle sordu ve Camila'nın kafasına bir öpücük bastırmak için başını eğdi.

Genç başını kaldırdı ve ona daha önce olduğu gibi aynı çocukça gözlerle baktı, alt dudağı şaşırtıcı olmayan bir şekilde hala titriyordu. Sonunda, birkaç saniye masumca ona baktıktan sonra başını salladı ve Lauren'ın şükranla içini çekti.

"Pekala, bana ikinci bir tatlım ver" Kadın hemen küvete giderken, suyu kapatıp yarıdan fazla dolu bırakarak dedi. Kadın deri ceketini silkip kollarını sıvadıktan sonra, gencin önünde diz çöktü ve kirli tozluklarını çekiştirdi, iç çamaşırları ve gömleği takip etti.

Camila köpüklü suda otururken "Pekala, gidiyoruz. İyi kız" diye övdü.

Lavabonun altından bir havlu alarak, birkaç kez katladı ve yere bırakarak kendini üzerine koydu.

Bunu yaparken Camila baloncuklarla oynuyordu ama kısa süre sonra kadın yanında belirdiğinde dikkatini Lauren'a çekti ve ona küçük bir sırıtış gönderdi.

Lauren yardım edemedi ama sırıttı, yıkama bezini banyo suyuna daldırdı ve kızın yüzünü sümük ve gözyaşlarından temizlemek için kaldırdı.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin