4. Bölüm

1.2K 55 0
                                    




"İşte gidiyoruz, her şey bitti" diye mırıldandı Lauren, Camila'nın uzun saçlarını Fransız örgüsünü bitirirken, kullanmadığı serbest saç kravatını kızın kafasının arkasına bakarken bileğine kaydırdı.

Onun sözleriyle, şu anda kucağında oturan genç kız, yüzünde küçük bir gülümseme belirerek, onu hissetmek için geçici olarak geriye uzandı.

Daha önce hiç kimseye saçını yaptırmamıştı.

"T-teşekkür ederim" diye fısıldadı, kucağına dönüp baktı. Derisini kirleten tüm çürükleri gördüğünde, nihayet ulaşamayacağı ve artık ona zarar veremeyeceği zaman babasının ne yaptığının hatırlatılmasını istemediği zaman bakışlarını hemen kaldırdı.

"Rica ederim tatlım, güzel görünüyorsun" diye yumuşak bir gülümsemeyle cevap verdi, "Sanırım şimdi konuşma zamanı geldi ha? Ne düşünüyorsun?" Konuyu değiştirdi, kızı koltuk altlarından nazikçe kavradı ve klozet kapağından kalkmadan önce kucağından kaldırdı.

Daha önce saçını yıkamasına yardım ederken kızla konuşmaya çalışmıştı ama ne yazık ki histerik gözyaşlarına boğarak sohbetten tamamen kaçınmıştı. Endişelenen Lauren konuyu değiştirmişti ama kıza, bu kadar savunmasız bir durumda olmadığında bunun yerine daha sonra konuşacaklarına dair söz vermişti.

Camila kabul etti, hemen sakinleşti, ama Lauren isteksiz olduğunu söyleyebilirdi ama neden olmasın ki? Zavallı kızın on altı yıllık kısa ömrü boyunca neler yaşadığını Tanrı bilir.

Camila sorusunu gözyaşlarına boğdu ama başını sallayarak banyodan çıkıp oturma odasına gitmesine izin verdi. Kanepeye oturmaya gitti, ancak bir el hafifçe koluna yaslanıp şaşkınlıkla yukarı bakmasını sağladığında durdu.

Lauren nazikçe gülümsedi ve kollarını uzatarak kızın yanına oturması için kollarını uzatarak, "Sanırım biraz rahatla konuşmak biraz daha kolay olur" dedi kız sevimli başlarının eğilmesine karşılık olarak bekledi. kızın istediği gibi onu ikna etmek yerine onunla oturup oturmak isteyip istemediğine karar vermesi.

Genç kız utangaç bir şekilde gülümsedi ve başını sallayarak Lauren'ın yan taraflarını kucağına yatırmasına izin verdi. Utangaç ve isteksizce başını kadının omzuna yasladı ve karşılığında kolları beline sıkıca sarıldığında küçük bir gülümsemeyle başa çıktı.

Normalde sıkı bir şekilde tutulmaktan hoşlanmazdı ama Lauren iyiydi ve ona zarar verecek hiçbir şey yapmazdı. Artı, kucaklanmaktan oldukça hoşlanıyordu.

"Pekala, rahat mısın?" Diye sordu Lauren, sırtında olmayan el onu desteklerken kızın kalçasına hafifçe vurarak.

Camila başını salladı ve endişeyle başparmağının ucunu kemirebilmek için elini ağzına götürdü. Yapmak üzere oldukları konuşmanın iyi olmayacağını bildiğinden vücudunun titremeye başladığını zaten hissedebiliyordu.

Yine de olması gerekiyordu.

Lauren bilinçaltında başını öptü, "peki güzel kız. Kolay başlayacağız tamam mı? Kiminle yaşıyorsun?" Nazikçe sorfu.

Camila'nın vücudu şiddetli bir şekilde titremeye başladı, belli ki bu konunun onu bıraktığından daha fazla etkilediğini gösterdi, basitçe "baba" diye fısıldadı, gözlerinde zaten oluşan yaşları hissederek düşmekle tehdit etti.

Lauren bunu gördü ve kızı nazikçe kendine çekti, "İyi kız. Onunla yaşamayı seviyor musun?" Umutla ama tereddütle sordu, bu konuşmanın nereye gideceğine dair iyi bir his verdi.

Camila, beklendiği gibi hızla başını salladı ve başını kadının boynuna gömerken kırık bir hıçkırıkla ağladı.

"Oh bebeğim, sorun değil" Lauren, kızı nazikçe kollarında sallarken kendi gözyaşlarının düşmesini engellemek zorunda kaldığı için rahatladı.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin