36. Bölüm

236 22 0
                                    




********************

Birkaç saat sonra Lauren mutfakta akşam yemeğini hazırlarken, koridorun sonunda yüksek bir inilti duyuldu. Endişelenen kadın, yaptığı şeyi hemen bırakıp sese doğru yöneldi, kaşları çatıldı. Banyodan hızlı yürüdüğünde, hışırtıların hacmi büyüyor gibi görünüyordu.

"Camila, tatlım, iyi misin?" Kapıyı birkaç kez vurduktan sonra çağırdı, sanki gerekirse kapıyı çalmaya hazırlanıyormuş gibi kolu tutmak için elini yukarı kaldırdı.

Yanıt olarak yumuşak bir ağlamayla karşılaştığı zaman, annelik içgüdüleri devreye girdi ve kapıyı hızlıca iterek açtı. Genç bir tişörtten başka hiçbir şeyin içinde durmadığını görünce karşılandı ve sola baktığında nedenini anladı. Bir zamanlar giydiği makyaj şimdi kanla kaplıydı.

Bu kesinlikle bugünkü tutumunu açıklıyordu.

"Oh bebeğim, sorun değil." Lauren hızla ve güvenli bir şekilde onu kollarına sarıp gence doğru koşarken başladı. Karşılığında küçük kollar beline dolandı ve kafasına yumuşak bir öpücük bastırarak "Bunun ne olduğunu biliyor musun?" Başka nereden başlayacağını bilmeden bir saniye sonra sordu.

Camila göğsüne doğru hafifçe başını salladı. O yaptı. On üç yaşındayken birkaç aydır buna sahipti, ama annesi vefat ettiğinde ve babası ona fiziksel ve zihinsel olarak tacizde bulunduğunda, bir daha asla görmedi.

"Pekala bebeğim, bu anneyi bir işten kurtarıyor. İç çamaşırını pedle mi giymek istiyorsun yoksa bebek bezi mi tercih edersin? Hangisini seçtiğin umurumda değil, ne rahat olursan ol," diye açıkladı Lauren. ortalığı dağıtmadan önce acele etmeleri gerektiğini bilerek.

Camila, bir an sözlerini düşündü. Bir ped taksaydı, değiştirmekten sorumlu olması gerekirdi ve şu anda, sorumlu olmaktan başka her şeyi hissediyordu. Bunun yerine, kendini küçük ve savunmasız hissetti ve sadece annesinin kucağına ve hemşiresine kıvrılmak istedi.

"Bebek bezi" geri çıkamadan mırıldandı. Anne bir yetişkindi, ondan daha sorumluydu ve bunun birincisi yerine ikincisini seçmesi için yeterli bir neden olduğuna karar verdi.

Lauren hafifçe geri çekti, "Benim için sorun değil meleğim. Yere uzan, ben de bebek bezi alayım" dedi yumuşak bir gülümsemeyle, Camila'nın odasına girmeden önce razı olmasını bekledi. İhtiyaç duyduğu şeyi aldıktan sonra banyoya geri döndü ve küçük kızın önünde diz çöktü.

Hızlı bir şekilde bezini değiştirmek için çalıştı ve onu normalde olduğundan çok daha sık değiştirmek için zihinsel bir not aldıktan sonra, ellerini tuttu ve onu oturma pozisyonuna getirdi, "Anne şimdi yemek pişiriyor. Yardım etmek ister misin? ? " Ellerini yıkamak için lavaboya giderken ayağa kalkıp sordu.

Camila başını iki yana salladı, "Anne yok mu? Tv?" Beceriksizce ayağa kalkarken sordu. Karnı ağrıyordu ve uzanmaktan başka bir şey yapmak istemiyordu, tercihen annenin yanına, ama şu anda bunu yapamayacağını ve sadece televizyonla idare edeceğini biliyordu.

Pekala, eğer yine de şovu açıksa.

Lauren başını salladı, "elbette. Bir film mi? Yoksa şovunu ister misin?" Ellerini kurutmayı bitirip Camila'nın küçük elini eline alıp odadan dışarı çıkardığını sodu.

Oturma odasına girdiğinde, camila karnındaki kanepeye çöktü ve yorgun bir şekilde "göster anne" diye fısıldadı.

"Karnın için sıcak su şişesi ister misin?" Kadın Disney Junior'ı takarken sordu, blues ipuçlarının sesi odayı doldurduğunda uzaktan kumandayı sehpaya koydu.

Genç kızın şovuna cevap veremeyecek kadar ilgilendiğini görünce şakacı bir şekilde gözlerini devirdi ve akşam yemeğini bitirmek için odadan çıktı. Daha önce, Mac ve peynirin yeterince basit olacağına karar verdi, bu yüzden nodelleri ocağa koyup onları pişirmeye yönlendirdikten sonra, peynir sosuyla başladı.

********************

"Bunu yapmak istediğinden emin misin?" Lauren dolabından Camila'nın yatağındaki sırt çantasına geri dönerken sordu, elinde bir çift pantolon var. Onları kapşonunun ve zaten içeride olan çekmecelerin üzerine yerleştirmeden önce düzgünce katladı.

Camila oyuncaklarından başını kaldırdı ve annesinin ne dediğini anladığında heyecanla başını sallamakta hızlıydı. Dinah ile pijama partisine gidiyordu! Elbette, bir parçası anneden uzak kalmaktan endişeliydi, ama bu sadece gece için olacaktı ve o iri bir kızdı.

"Tamam bebeğim" Lauren toparlanmayı bitirirken hafifçe içini çekti. Camila, Dinah'la yatıya kalma haberiyle eve geldiğinde şaşırdığını söylemek, normalde olduğu gibi bebeği ondan bir adım ötede olmak istemiyordu.

Yine de isteksizce kabul etmişti, çünkü gencin arkadaş edinmesini ve sosyalleşmesini engellemek istemiyordu. Elbette onunla önceden konuşmuş, izin verilen ve verilmeyenlerin (çocuk bezi ve şişeler vb.) Üzerinden geçmesi ama hala devam ettiği için genç kızı şaşırtmamış gibi görünüyordu.

Gecenin bir yarısı Dinah'ın annesinden Camila'yı almamı söyleyen bir telefon alacağını düşünüyordu, ama hey, genç onu şaşırtabilirdi ve geceyi kolayca atlatabilirdi.

Her şeyin üstüne bir çift çorap koyduktan sonra, çantayı fermuarlamaya başladı, "biliyorsun oraya vardığında annen yarına kadar seni alamayacak değil mi?" Dikkatini Camila'ya çekmeden önce çantayı yere bırakarak emin olmak istedi.

Kız başını salladı, "evet anne" mırıldandı. Çocuk bezi ve emzirme olmadan bir gece geçirebileceğinden emindi İsteseydi herkes gibi iri bir kız olabilirdi.

Lauren iç geçirdi, "tamam aşkım, yakında yola çıkmalıyız, bu yüzden daha önce hızlı bir hemşire ister misin?" Diye sordu, bir elini saçının arasından geçirerek.

Camila kadının sözlerine hevesle gülümsedi, "lütfen anne" dedi, ayağa kalkıp kollarını uzatırken, kolaylıkla kaldırılıp odadan dışarı çıkarıldığında yumuşak bir kıkırdama sesi çıkardı.

Lauren kanepede oturarak genç kıza manevralar yaparak kucağına oturdu. Garip bir nedenden dolayı biraz duygusal hissetmeye başlamıştı. Ani ağlama ihtiyacının neden hiçbir uyarı olmadan ortaya çıktığını bilmiyordu, ama Camila'yı da üzmeden önce gözyaşlarını tekrar zorlaması gerektiğini biliyordu.

"Devam et melek, ne yapacağını biliyorsun" diye mırıldandı, gömleğini yukarı çekip Camila'nın küçük çerçevesinin altına bir kol kaydırarak onu desteklemek için elini yukarı kaldırırken kızın altını yukarı kaldırdı.

Normal iç çamaşırını giymek istemişti, ancak ona kaza riskinin ne kadar yüksek olduğunu hatırlattıktan sonra, hemen gözlerini kocaman açarak geri adım atmıştı.

Camila kilitlendiğinde ve gözleri sevinçle kapandığında, Lauren derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalışmasına izin verdi. Hiçbir şey için endişelenmiyordu, bunu biliyordu ama engel olamadı.

Camila ona baktığından beri ilk kez ondan bir saatten fazla uzakta kalıyordu ve bir nedenden ötürü, kızın kendi başına nasıl başa çıkacağını bilmediği için onu dehşete düşürdü.

Kendisinden şüphe duymayı bırakması gerektiğini bilen kadın, ona baktı ve alnına yumuşak bir öpücük bastırdı. Camila, kadının dudaklarının alnına dokunduğu hissine kanar göz açıp kapayıncaya kadar açıldı ve annesi işaret parmağıyla yanağını nazikçe okşamaya başladığında, göğsünün etrafında yumuşak bir gülümsemeyi yönetti.

Eylem karşısında süt çenesinden aşağı aktı ve Lauren çabucak silip süpürdü. Evet, sorun olmaz.

********************

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin