22.Bölüm

271 19 0
                                    




Alışveriş merkezinden eve gelir gelmez ve Camila kendi evinin güvenliğine girer girmez, hemen yatak odasına gitmeden önce mutfağa koydukları yerden emziği ve şişesini kapmak için harekete geçti. Alışveriş merkezinde küçük bir kazadan sonra (ki bu kasıtlı olabilir veya olmayabilir), Lauren ona tüm vücudunu rahatlatan bir bebek bezini sırtına koymuştu.

Yani şimdi, üç gün sonra ilk kez, kendini kaybetmesine izin verecekti. Lauren'in bu konuda böyle söyleyebileceğini biliyordu ama şu anda umursamıyordu. Küçük olmak için çaresizdi ve kimsenin onu durdurmasına izin vermeyecekti.

Derin bir nefes alıp emziği ağzına koydu ve emzirirken, birkaç saat önce koyduğu kotu hızlıca tekmelemek için çalıştı.

Sadece bir bezle bırakılan Camila sonunda kaymasına izin verdi.

Lauren, Camila'nın dairenin arka tarafına koşarak iki çantayı tezgaha koyduğunu izlerken küçük bir gülümsemeyle iç geçirdi. Küçük kızın son bir saattir kaymakta olduğu için kavga ettiğini söyleyebilirdi, hatta geçirdiği kazadan dolayı bebek bezine konulduğundan beri ve Lauren ona halka açıkken kaymasının sorun olmayacağına dair güvence vermek istese de yapamadı.

Hala ambalajsız çantaları yan tarafta bırakan Lauren, Camila'nın odasına gitmeden önce ceketini silkti. İçeri girmeden önce kapıyı çaldı ve belli ki çok küçük bir Camila ile karşılandı.

Genç karnındaydı, ağzında emzik ve elinde biberon vardı ama Lauren neredeyse çok sık titreyen göz kapaklarından uyumadığını anlayabiliyordu.

"Merhaba melek", alnına bir öpücük bastırmak için eğilmeden önce, elini arkaya doğru giydirilmiş kolsuz bluzunun üzerinde dinlendirerek yatağın ucuna tünerken yumuşak bir şekilde mırıldandı.

Camila dokunulduğunda gerginleşti ve neredeyse isteksizce gözlerini açtı. Sanki kendini yeniden iri olmaya zorlayacakmış gibi emzikini ağzından çekmeye gitti, ama Lauren durup başını sallayarak ona güven verdi.

"Hayır bebeğim, sen iyisin" diye mırıldandı, yüzünden bir tutam bebek saçı sıkıştırarak, "Küçük Camila olmana hâlâ izin var" diye başladı, küçük kızın endişelendiği şeyin bu olduğunu bilerek, ama İkimizin de işini kolaylaştırmak için seni bir tür rutine sokmalıyız. " O bitirdi.

Camila sözlerine yeniden canlanmış görünüyordu ve hızlı bir şekilde oturma pozisyonuna geçerek kollarını uzatmak için dışarıda tuttu.

Lauren onu kucağına kolayca kaldırdı, "annen senden hiçbir şey almayacak bebeğim, ama şimdi okula gideceğini,yedi yirmi dört tane alamayacağını anlamalısın. . Annen seni onlardan biraz uzaklaştırmaya çalışıyor, bu yüzden okul geldiğinde, bu çok fazla mücadele değil "genci kucağında nazikçe sallarken açıklamaya çalıştı.

Camila annesinin göğsüne kıvrıldı, "uzaklaşmıyor mu?" Diye sordu, sesi boğuk çıktı.

Lauren alnına bir öpücük bastırmak için eğilirken, "Melek yok, onu götürmüyorum, eğer benim böyle olduğumu hissedersen, sadece bana haber ver Ve ben durayım" diye cevapladı.

"Will Mama" Camila gözlerini ovuştururken mırıldandı ve büyük bir esnemeye izin verdi.

Lauren emziği yere düşmeden yakaladı, "kestirme zamanı" diye mırıldandı, kollarında ayağa kalkmadan önce emziği küçük kızların ağzına geri koydu, "biraz süt ister misin?" Diye sordu, komodinin üzerine konulan şişeye uzanarak.

Camila boynunu salladı ve Lauren kollarında uyumadan önce kızın şişesini yapmak için çabucak mutfağa döndü.

Birkaç dakika sonra Lauren kendini yatağının ortasında, küçük kız kollarında oturmuş olarak buldu. Gözleri kapalıyken hevesle emiyordu, emziği gömleğine tutturulmuştu ve Lauren'ın iki parmağını şişede tutmayan el kadının gömleğini sıkıca tutuyordu.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin