46. Bölüm

170 23 0
                                    




********************

Camila'yı kollarının üst kısmından nazikçe kavrayan Lauren onu vücudundan uzaklaştırdı. Bebeği berbat görünüyordu. Gözleri kırmızı ve kabarıktı. Yanakları ve aşk tanrısının yayı hem sümük hem de gözyaşlarıyla kaplıydı, saçları lanetlendi ve yanaklarına yapıştı.

Başparmaklarıyla elinden geldiği kadar yanaklarını sildikten sonra Lauren ağlayan bebeği ile göz teması kurdu, "sana şaplak attı mı? Önce senin iznini aldı mı?" Bu tür cezalar söz konusu olduğunda bunun hayati bir adım olduğunu bilerek sordu.

Camila'nın gözleri tekrar yaşlarla dolunca, hayır, izin verilmediğini tahmin etti. Başına bir öpücük bastıran Lauren titrek bir nefes aldı. Şu anda kızmıştı. Annesine aklından bir parça vermek istedi ama önce Camila'yı sakinleştirmenin biraz daha önemli olduğunu bildiğinden, tuttu.

Kucağında Camila ile ayağa kalkarken "Anne bebeği görsün" diye öksürdü. Onu yere yatırdı ve kollarını sıkıca etrafında tuttuğundan emin olarak döndü.

Her iki yanağını kaplayan büyük koyu kırmızı bir lekeyle ve morarmaya başlayan oturma lekeleriyle karşılaştığında, geri çekmeye çalıştığı öfkenin tüm gücüyle geri geldiğini hissetti.

Annesi, bir çürük bırakacak kadar bebeğine vurmuştu. Bu onun hafife alacağı bir şey değildi. Ne yaparsa yapsın Camila ya da başka biri kasıtlı olarak biri tarafından yaralanmayı hak etmiyordu.

Camila'ya şaplak attığında herhangi bir iz bırakmamıştı, bu yüzden bunun dikkatle yapılmadığını anlayabiliyordu. Annesi kesinlikle ona şaplak atmıştı.

Ağlayan bebeğini tekrar kollarına kaldırarak, sırtının ağrımasını önlemek için kollarını etrafına sardı, "sorun değil bebeğim. Seni sakinleştirdikten sonra anne büyükannesine söyleyecek. Şşş" yatıştırdı, onu yapar banyodan çıkıp çocuk bezlerinin ve eşyalarının saklandığı odasına.

Camila'ya ihtiyacı olan her şeyi toplarladı ve ihtiyacı olan her şeyi yerleştirdikten sonra ve her şeyi yatağa geri koyduktan sonra Camilaylea kucağına oturdu.

"Biraz derin nefes al bebeğim, iyisin. Anne şimdi burada" sakinleşti, "emzirmek ister misin? Bu annein bebeğini daha iyi hissettirir mi?" Yumuşak bir coo içinde sordu, kızı kollarında kucaklamak için manevra yaptı.

Camila hemen başını salladı, gözlerinden yaşlar hâlâ hızla akıyordu.

"Tamam, yine de önce bu bezi sana koyalım. Annen sen uyurken herhangi bir kaza geçirmeni istemiyor" dedi, Camila'nın onu dikkatlice yatağa kaldırmadan önce cevap olarak başını sallamasını bekledi.

Çabucak ama dikkatlice bir bebek bezini beline bantladıktan ve elbisesini ilikledikten sonra Camila'yı kollarına geri çekti ve başlığa oturana kadar ikisini birden kaydırdı. Gömleğini yukarı kaldırdı ve sütyenini de yoldan çıkardıktan sonra, hala üzgün olan bebeğini kavrayarak yardımcı oldu.

"İyi kız. Sen çok iyi bir kızsın" diye sessiz bir fısıltıyla yatıştırdı ve Camila'yı olabildiğince ona yakın tuttu. Onu sakinleştirmek umuduyla kıçına hafifçe vurdu ve kızın gözlerinin kapandığını görünce rahat bir nefes aldı.

Kendisine yakın olmayı istemek uğruna, fiziksel olarak kendini durdurana kadar emzirmesine izin verdi. Uyurken bile, emzirmeleri, onu açtırmanın büyük olasılıkla onun kıpırdamasına ve uyanmasına neden olacağını bilecek kadar güçlüydü ve bu, ilk başta sakinleşmesinin ne kadar sürdüğü ile olmasını istediği bir şey değildi.

Bebeği hala durduğunda, onu açmakta tereddüt etti. Tek yapmak istediği, bu sabah burada olmamasını telafi etmek için bebeğini yakın tutmaktı, ama yine de ilgilenmesi gereken annesi olduğunu bildiğinden, bunu yapamayacağını biliyordu.

Camila'nın emziği ile meme ucunu değiştirdikten sonra, nazikçe yanındaki yatağa yatırdı. Onu örttü ve alnına uzun bir öpücük bastıktan sonra annesine aklından bir parça vermek niyetiyle odadan çıktı.

Mutfağa gittiğinde, annesinin boşluklara baktığını görünce karşılandı. Dikkatini çekmek için boğazını temizleyerek kollarını göğsünün üzerinden geçirdi ve konuşmadan önce annesinin ona bakmasını bekledi.

"Bunu nasıl yapabildin?" Basitçe sordu, ses tonu aptalca bahaneler için havasında olmadığını gösterdi.

Clara tezgaha yaslanmaktan ayağa kalkarken boğazını temizledi, "Lauren, bak, bunu demek istemedim ..."

"Neyi kastetmedin? Onu tokatla? Üzerine bir çürük bırak? Dün annesinden bahsetmiştim, ama yine de izin almadan ona ellerini sürmenin iyi bir fikir olduğuna karar veriyorsun?" Lauren cevap verdi, gözleri ne kadar kızdığını gösteriyordu.

"Lauren'inde bir çürük bırakmak niyetinde değildim! Bezini değiştirmeyle işbirliği yapmadığı için ona bir swat verdim." Annesi gözlerini devirerek belirtirdi.

Lauren şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı: "Bir swat mı? Arka tarafı parlak kırmızı anne, sen onu 'dövmekten daha fazlasını yaptın" tükürdü, hayal kırıklığına uğramış bir elini saçlarına doğru uzattı, "bak, konuşmak istemiyorum Şu anda sana Kalma ve ona bakma teklifin için minnettarım ama bugünden sonra bunun o kadar da iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum "diye ekledi, tonu öncekinden birkaç oktav daha düşüktü.

Clara iç çekti, "Bu bir hataydı Lauren. Buna kızamazsın"

"Hayır yapamam, bu konuda haklısın. Ama neye sinirlenebileceğimi bilmek istiyorsun? Ellerini ona izinsiz koyduğun gerçeği. Üzerinde bir çürük bıraktığın gerçeğine kızabilirim Onun, ona şaplak atmanın bir seçenek olduğunu düşünmüştün bile, "Lauren tükürdü," Zavallı kız cehennemden geçip gitti anne. Tam bir cehennem ve bundan sonra ihtiyaç duyulan son şey bu. Kapının nerede olduğunu biliyorsun gözlerini devirip odadan çıkmadan önce, birkaç saniye sonra ön kapının çarptığını duymadan önce git ve kendini göster "dedi.

Titreyerek içini çekerek kendi odasına dönüp merak etti. Neyse ki, kapının çarpması gençi rahatsız etmiyordu, çünkü henüz dakikalar önce koyduğu pozisyonda hala derin uykuya dalmıştı. Lauren usulca gülümseyerek yanına tırmandı ve onu yakın tutmadan önce onu kollarının arasına aldı.

Ne gündü ama.

********************

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin