19.Bölüm

314 20 0
                                    




Camila sessizce geri dönerken tüm yolculuk boyunca sessizce oturdu, konuşursa Lauren çırpınırdı, herhangi bir ses çıkarırsa ona bağırılırdı. Lauren'ın yüzündeki ifadeyi kolayca tanıyordu, babası bunu her zaman takıyordu. Bu, 'kızgınım ve benimle sonra kim konuşursa, nedenini anlar' anlamına geliyordu.

Onu korkuttu. Bu onu o kadar korkuttu ki, hala hareket halindeki arabadan atlayıp gidebildiği kadar uzağa koşmayı düşünüyordu. Lauren'ın böyle olması onun hatasıydı. Suçlanacak, bunu biliyordu. Rahatsızlığa, baş belasına dönüştü ve Lauren babasını ondan kurtulmak için arayana kadar kafasındaki saniyeleri geri sayıyordu.

Islak bebek bezi, bir kızarıklığın başlangıcıyla kendini belli etti.

Yine de bir şey söylemedi. Şikayet etmedi, ağlamadı, sadece Lauren'dan çok kızdığında onu değiştirmesini kesinlikle istemeyeceğini bilerek başa çıktı. Bir dakikadan fazla geçmeden, araba Lauren'ın evinin önünde durarak onu dondu.

Lauren kapıyı açarken tam da bu pozisyonda kaldı, arabadan inip kapıyı arkasından çarparak kapattı, ancak yanındaki kapı açıldığında başını hareket ettirmeye cesaret etti, böylece kadına baktı ve korkmaya başladı.

"Hadi bebeğim, biz evdeyiz. Dışarı çık," dedi Lauren, yüzünde küçük bir gülümseme ile.

Bekle bebeğim? Neden anne ... Lauren hala ona böyle diyordu? Yavaşça, onu kızdırmamak için emniyet kemerini çözdü ve arabadan dışarı çıktı, hemen kadının kollarına kaldırıldığında bir havlama sesi çıkardı.

Lauren ciyaklamakla donup kaldı, bundan ne yapacağını bilemedi, "Aşağı mı istiyorsun?" Yumuşak bir şekilde sorguladı.

Camila, seçeneklerini göz önünde bulundurarak tereddüt etti, ancak sonunda başını hayır salladı ve bir zamanlar kendini güvende hissettiği kollarında gevşemeye çalıştı.

Lauren başını salladı ve dairesine gitmeye başlamadan önce arabanın kapısını kapattı ve kilitledi. Camila'nın şu anda en kötüsünü düşündüğünü biliyordu ve dürüst olmak gerekirse, onu suçlamadı. Kendisi geri dönüş yolunda, gençlin hayal gücünün çılgına dönmesine yol açabilecek tek bir söz söylememişti.

"Pekala, geç oldu. Akşam yemeğine hazır mısınız? Yoksa sadece bir şişe ister misin?" Lauren apartman kapısından girip arkasından kapatırken usulca sorular sordu. Camila'nın bebek bezinin değiştirilmesine de ihtiyacı olduğunu biliyordu, bu yüzden hiç tereddüt etmeden tüm bezlerin saklandığı yatak odasına geri döndü.

"Gıda?" Camila yatağa inerken sorgulanan sesi tereddüt ve korku dolu bir şekilde fısıldadı.

Lauren başını salladı, "tamam melek. İstediğin bir şey var mı?" Sordu, bebeğinin şu anda çok korkmuş olduğu gerçeğinden nefret etti.

Kızın tozluklarını çekip yere fırlatıp bezine uzanmadan önce ve yanına mendil attı. İşini bitirdikten ve ikisini de yedirdikten sonra Camila ile kendisinin konuşması gerektiğine karar verdi, çünkü aralarındaki bu garip atmosfer sadece değildi '' kesmeyecek.

Camila utangaç bir şekilde başını salladı, "anne yok" diye fısıldayıp büyük bir esneme bıraktı.

"Sorun değil, anne ikimiz için bir şeyler bulacak" Lauren, temiz bebek bezini genç kızın kalçalarına bantlarken güven verici bir şekilde mırıldandı. Ellerini yıkamadan önce kullanılanları çöpe attı ve çok geçmeden Camila'yı mutfağa götürdü.

"Ya ... tavuk kanadı, onları seviyorsun değil mi?" Lauren, dondurucunun kapısını açarken merak etti ve görmesi için külçe kutusunu çıkarırken kalçasına oturan Camila dikkatini çekti.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin