"Hadi tatlım, gitme vakti!" Lauren, ayakkabılarını, ceketini ve çantasını çoktan eline aldığında hâlâ odasında olduğunu bildiği kıza seslendi.Hafta sonu olduğunu görünce, ikisi için hayvanat bahçesinde küçük bir gün düzenlemişti. Özellikle ikisinin de yaşadığı uzun haftadan sonra bunu hak ettiğini hissetti, ama huzursuz göründüğü için Camila'yı bir süre evden çıkarmak için bir neden olduğunu da biliyordu.
Birkaç saniye sonra küçük ayak sesleri duyuldu ve Lauren yukarı baktığında tamamen hazır bir Camila ile karşılandı. Küçük olduğunu görünce, elbette bu sabah altını değiştirirken giydirmişti, ama küçük kız kendi saçını yapmak istemişti, ki bu da gönülsüzce, deliye hiçbir şey yapmamak şartıyla ona izin verecekti. .
"Selam bebeğim, gitmeye hazır mısın?" Lauren kulağının arkasına bir tutam saç sıkıştırarak ona doğru yürürken sordu.
Camila kollarını havaya kaldırmadan önce utangaç bir sırıtışla başını salladı, "tut?" Umutla sordu.
Lauren, genci kalçasına kaldırmadan önce şakacı bir şekilde gözlerini devirdi. Çocuk bezinin olduğu çantayı değiştiren kız ve bir takım elbise de dahil olmak üzere her şeye sahip olduğundan emin oldu ve etrafına son bir kez baktıktan sonra kapıdan çıkmıştı.
"Şimdi, oradaki yolculuk epey uzun, bu yüzden küçük bir kestirmeni istiyorum. En son istediğim şey eve erken gelmek çünkü küçük bir huysuzluğa dönüşmek" dedi Lauren kilidini açarken yumuşak bir gülümsemeyle arabasını açtı ve arka kapıyı açtı, Camila'yı yavaşça arabaya bindirdi ve ardından kemerini takmak için arkasına yaslandı.
Camila somurttu ama başını salladı, eve erken gelmek de istemiyordu. Dürüst olmak gerekirse, uyku zamanı ve yatma vakti geldiğinde son birkaç gündür yaptığı gibi hemşire olmayı tercih ederdi, ama anne araba sürerken, bunun yapabileceği gerçekçi bir şey olmadığını biliyordu.
"Paci?" Bunun yerine, bunun ne kadar yakın olacağını bilerek sordu.
Lauren yumuşak bir şekilde gülümsedi, "tabii ki bebeğim, burada" diye cevapladı, bu sabah oraya yerleştirdiği birçok emzikten birini almak için alt değiştirme çantasını karıştırırken. Onu gençin dudaklarına tuttu ve emziği kabul edip yumuşak bir şekilde emmeye başladıktan sonra kapıyı kapatmadan önce başını öptü.
Camila, arabanın hareket etmeye başladığını hissederken gözlerini kapattı ve koltuğunda kıvrıldı, ama ne yaparsa yapsın, vücudunun uykuya dalacak kadar gevşemesine izin veremedi. Pozisyon değiştirmeye çalıştı, hatta emziği baş parmağıyla değiştirmeye çalışıtı ama annesinin dokunuşunun rahatlığı olmadan vücudu rahatlamasına izin vermiyordu.
Öyle huysuzca, emzikini çıkardıktan sonra, kollarını göğsüne, yüzünde bir surat asmasıyla çaprazladı.
"Ne oldu bebeğim? Uykulu değil misin?" Lauren şerit değiştirebilmek için işaret parmağıyla göstergeye hafifçe vurarak bir anlığına inceleme aynasına bakarken sordu.
Camila başını iki yana salladı ve önündeki koltuğa bakmaya devam etti.
Lauren sessizce kıkırdadı, "Bunun için koltuğun suçu olduğunu sanmıyorum, bu yüzden bu kadar göz kamaştırıcı" hafifçe azarladı, "sessizce otur bebeğim, eminim yakında uyuyacaksın" diye ekledi, elini geri getirdi kızın dizini hafifçe okşamak için.
Camila, giydiği tulumları gevşek bir iplikle oynarken fısıldadı.
Anne bütün gün onsuz gidebileceğini düşünmediği için bezini örtmenin en iyisi olacağını düşündü. Elbette, pull-up bir seçenekti, ancak rahatsızdı ve fazla tutmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Novela Juvenilcamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...