BAZI CÜMLELER GÖZDEN KAÇIYOR KUSURA BAKMAYIN********************
"Seninle gelmek?" Camila, Lauren'ın yatağındaki yerinden utangaç bir şekilde fısıldadı, şu anda emdiği emziği boğuk bir sesle.
Lauren, Camila'nın sohbetini bağlayarak başını kaldırıp yumuşak bir ifadeyle bakıyordu, "evet aşkım. Seni bir daha yalnız bırakmak istemiyorum. Yine de eğlenceli olacak, söz veriyorum" ayağa kalkarken cevap verdi ", şimdi, hadi Git bana şişeni getir ve sonra gideceğiz, tamam mı? " Her iki kolunu da uzatarak ekledi.
Apartman olayından çıkan fırtınanın üzerinden bir haftadan biraz fazla zaman geçmişti ve birkaç üzüntü ve gözyaşı dışında, her şey yolunda gitti. Lauren yine de kendine kızgındı ve bir süre daha kalacağını biliyordu, sonuçta yaptığı şeyin çok ötesinde bir şeydi. Camila'da da gösterildi. Genç kız o günden beri zar zor tek kelime söylemişti, Lauren'e beden diliyle ne istediğini söyleyemediğinde burada birkaç fısıltı vardı.
O da çok bağlıydı, ama bu yeni bir şey değildi.
Camila hevesle öne doğru eğildi ve bacaklarını beline sıkıca sararak annesinin kollarına kaldırılmasına izin verdi.
Lauren koridordan mutfağa doğru ilerledi ve Camila'nın alnına bir öpücük bastırdıktan sonra onu yavaşça yana doğru indirdi, "tamam, sadece bir şişe mi yoksa başka bir şey de ister misin?" Sordu, buzdolabından önceden yapılmış bir şişeyi alıp mikrodalgaya yapıştırdı.
Camila başını sallayıp mikrodalgayı işaret etmeden önce bir saniye düşündü.
Lauren hafifçe iç çekerek başını salladı. Kızın yemek isteyip istemediğini seçmesine izin vermenin en iyisi olduğunu düşünüyordu, çünkü onu zorlamak sadece uğraşmak istemediği daha fazla gözyaşı ve üzüntü anlamına gelecekti.
Elbette, Camila'nın yediklerini tam olarak kontrol etmesine izin vermek ve yediği zaman sadece felaketle sonuçlanacağı için muhtemelen en iyi hareket değildi, ama şu anda çok endişeli değildi, çünkü sadece sabahları olma eğilimindeydi. yemek yemeye isteksizdi.
"Bayan Camila için ılık bir şişe ılık süt" şişeyi tümünün sıcak olduğundan emin olmak için yavaşça sallarken, oturma odasına girmeden önce yavruyu yandan ve kollarının arasına aldı.
Kendini kanepeye yatırdı ve Camila'yı kucağına uzunlamasına yatırdı, meme ucunu dudaklarına tutmadan önce şişenin kapağını çıkardı, "İyi kız" kız tereddüt etmeden kabul ettiğinde övdü, gözleri kaparken hevesle emdi içerikte.
Lauren, içini çekmeden önce Camila'yı desteklemek için tek kolunu kullandığına göre hafifçe kıpırdandı. Camila'nın eli gömleğinin üstünü sıkıca kavradı ve dudaklarında küçük bir gülümsemeyle hafifçe eğildi, böylece hafifçe gagalayabildi.
Camila hemen sütünü bitirdi ve Lauren onu geğirip bezini değiştirdi değiştirir değiştirmez kapıdan çıkıp Lauren'ın işine gittiler.
Oradaki yolculuk, günün oldukça erken saatlerinde olduğu için hızlıydı ve Camila gerçekten gözlerini kırpamadan bir ofise / stüdyoya yönlendiriliyordu. Kadının eline sıkıca tutunarak merakla etrafına baktı.
"Havalı değil mi?" Eşyalarını yere koyarken Lauren sırıtarak Camila'yı onlardan biraz uzaktaki küçük kanepeye götürdü.
Genç başını salladı ve karşılığında kadına utangaç bir gülümseme gönderdi.
"Pekala tatlım, bugün yetişmem gereken çok iş var, bu yüzden büyük bir kız olmana ve beladan uzak durmana ihtiyacım olacak, tamam mı?" Lauren, bu sabah kız için hazırladığı alt değiştirme çantasından iPad'i ve kulaklığı alarak, dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Teen Fictioncamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...