********************Şimdi ertesi sabah mide bulantısı olayından sonraydı ve Lauren doktorların ofisinden Camila'nın daha küçük olanına güvenli bir şekilde çıkarken derin bir nefes aldı. Randevu, neyin yanlış olduğunu bulma açısından iyi gitmişti, ama bununla ilgiliydi.
Yediğinde ya da yemediğinde canının yanmasını önlemek için verebileceği bir ilaç yoktu, onu yatıştırmanın ve daha iyi hissetmesini sağlamanın bir yolu yoktu, ona bir süre önce sıvı diyet yapması söylendi. Biraz dokusu olan yiyecekleri yavaşça tanıtın.
Doktor çok erken olduğunu söyledi. Daha küçükken sütten kesilemediği ve her gün her öğün için babası tarafından verildiği için vücudunun tükettiği kalori miktarıyla başa çıkamayacağını söylemişti.
Camila'nın haberlerinin iyi gitmediğini söylemek güvenliydi, sanki yemek midesini incitse de sonunda yemek yemeyi seviyordu.
Lauren'ı ne söyleyeceğini bilemeyecek kadar şaşırtan şey, doktorun dünyada umursamadan emzirmeyi nasıl önerdiğiydi. Hala sıvı bir diyet olsa da ihtiyaç duyduğu besinleri almaya devam edeceğini söylemişti. Tabii ki Camila, emzirmeyi sayabileceğinden daha fazla denediği için bundan etkilenmedi, ama mesele bu değildi.
Doktora hayatlarının kişisel yönlerini söylemesinin tek nedeni, Camila'nın randevu sırasında kayması ihtimaliydi, emzirmenin önerilmesi şöyle dursun, emzirmenin gündeme geleceğini bile hiç düşünmemişti.
Ancak Camila'nın kilo almasının tek yolunun bu olabileceğini bilerek, isteksizce kabul etmişti. İşte oradaydılar, elinde emzirmeye / süt üretmeye yardımcı olacak haplarla doktor ofisinden çıkıyorlardı.
"Anne?"
Lauren düşüncelerinden sıyrıldı ve yüzünde yumuşak bir gülümsemeyle gence baktı, "Ne oldu melek?" Arabasının yanında durarak merak etti.
"Açım" Camila fısıldadı, arabanın arka koltuğuna oturmasına yardım ederken gözyaşları gözlerini doldurdu. Bu sabah kahvaltı yapamamıştı ve midesi tekrar ağrımaya başlamadan önce sadece yarım şişe süt içmişti.
Lauren onu bükerken başına bir öpücük bastırdı, "Tatlım biliyorum, özür dilerim. Eve döndüğümüzde sana bir şey bulacağız" diye üzülerek cevap verdi, hayatında ikinci kez olmasından nefret ederek, Camila yemek yemeyi reddediyordu.
Camila bu cevabın dışında görünüyordü ve başını sallayıp kot pantolonlu bacaklarına baktı.
"Seni seviyorum" diye mırıldandı Lauren, başparmağının yastığını yanağına geçirmeden önce kızın yanağını nazikçe kaptı.
Camila çekingen bir şekilde gülümsedi, "Seni de seviyorum anne" diye fısıldadı ve yatıştırıcı dokunuşa eğildi.
Lauren, bebeğinin başına bir öpücük daha bastırdıktan sonra kapıyı kapattı ve sürücü tarafına doğru yürüdü, emniyet kemerini takıp kapıyı yumuşak bir sesle kapatmadan önce kendide girdi.
Araba çalıştır haldeyken radyoyu açtı ve son bir iç geçirdikten sonra park yerinden çıkıp eve gitmeye başladı.
********************
Hapların birkaç gün daha işe yaramayacağını düşünen Lauren, doğaçlama yapıp Camila'nın o zamana kadar bulabileceği bir şey bulması gerektiğini biliyordu. Kanepeden ayağa kalkıp mutfağa girdi ve kapıyı çekerek doğruca buzdolabına yöneldi.
On dakika kadar önce ön kapıdan içeri girdiklerinde Camila neredeyse anında kaydı. Çocuğun o zamandan önce kaymak istemesi şaşırtıcı değildi, ama Lauren hayatlarının bu kısmının kendisi için hala yeni olduğunu biliyordu ve evin dışında olmanın rahat olacağına hâlâ biraz zaman vardı.
Biraz muzlu süt gördü ve Camila'nın meyveyi sevdiğini bilerek, arkasından kapıyı kapatmadan önce kutuyu buzdolabından aldı. O da bir şişe kaptı, şişeyi doldurduktan sonra gönderdi ve kapağı sıkıca kapatarak, kanepeye oturup oturma odasına geri dönüp merak etti.
"Hadi bebeğim, annenin senin için bir şeyi var" dedi gülümseyerek kollarını açık tutarken.
Camila, en sevdiği şovu, blues ipuçlarını gösteren televizyondan gönülsüzce uzağa bakarak annesinin yanına geldi ve kucağına yanlamasına çekilmesine izin verdi.
Şişe dudaklarına bastırıldı ve hevesle meme ucunu kabul etti ve yumuşak bir şekilde emmeye başladı. Normal sütü olmayan alışılmadık tat boğazının arkasına çarptığında dikkatini televizyondan ayırıp annesine merakla baktı, kaşları çatladı.
"Muz sütü bebeğim. Annen bunun güzel bir muamele olacağını düşündü. Nefis mi?" Lauren usulca sordu ve Camila'nın ağzına sıkıca yerleştirilmiş olan meme ucunu nazikçe hareket ettirerek emmeye devam etmesi için cesaretlendirmeye çalıştı.
Genç, tekrar emmeye başladığında başını sallamakta hızlı davrandı, gözleri içerikle kapandı. Küçük eli Lauren'ın iki parmağını sarmak için kalktı, diğeri de gömleğini sıkıca kavramak için kalktı.
Bebeğini yüzünde ufak bir gülümsemeyle seyreden Lauren, bu yemek işiyle uğraşırken, onu biraz tutmaya çalışacağına karar verdi.
Camila'nın şişesini bitirmesi uzun sürmedi ve karın ağrısının daha fazla hasara yol açması için gazını çektikten sonra, biraz temiz hava almak için onu ortak yüzme havuzu alanına götürdü. Sığın yanına oturdu ve bacaklarını soğuk suya daldırdı ve hala yere indirildiği yerde duran Camila tereddütle onun peşinden gitti.
Annesine olabildiğince yaklaştı ve beline bir kol sarıldığını hissettiğinde hafifçe gülümsedi.
"İçinde?" Lauren'la göz teması kurmak için utangaç bir şekilde başını kaldırıp önündeki havuzu işaret ederek utangaç bir şekilde sordu. Daha önce hiç yüzmemişti.
Lauren seçeneklerini düşünerek yumuşak bir gülümsemeyle ona baktı. Kızın mayo giymemişti ve zamanla alışveriş merkezinden geri döndüklerinde, muhtemelen karanlık olacaktı. Ama üzerinde de bebek bezi yoktu ve atlet ve pamuklu şort giydiği için Lauren bunun zararsız olduğunu düşünüyordu.
"Elbette melek. Önce anne girsin tamam mı?" Ayağa kalkıp fermuarlı süveterini çıkarırken, normalde bronzlaşma için kullanılan sandalyelerden birine attığını söyledi. Camila anlayışlı bir şekilde başını salladı ve annesi havuza giden merdivenlerden aşağı inerken su belinin hemen üstüne çıkarken izledi.
Yeterince yaklaştığında kollarını uzattı ve kadın onu havuzun kenarından kollarına doğru kaldırdı. Annesine sıkıca tuttundu ve su alt yarısını kapladığında bacaklarını beline doladı ve bu yeni ortamda aniden aşırı gerginleşti.
"Sorun değil bebeğim. Su göğsünü geçmeyecek. Bak ..." Lauren, sırtı göğsüne gelecek şekilde dikkatle genç kadını manevralar yaparken uzaklaştırdı. Tekrar ona tutunmadan önce Camila'nın ayaklarını bir saniye yere nazikçe dokundu, "Gördün mü, burada güvendesin, annen var" diye güvence verdi ve Camila'nın tamamını kaplayan su hissine alışmak için eylemi tekrar etti. vücut.
Beline sarılı kolları sıkıca kavrayan küçük bacaklar, suda yukarı aşağı zıplarken sessizce kıkırdadı. Her iki ayağı da yere sıkıca değecek şekilde suya düzgün bir şekilde yerleştirildiğinde neşesi kısa sürede kayboldu.
Korku içinde ağlamaya başladı, bundan hiç hoşlanmadı ama annenin dediği gibi suyun sadece göğsünde olduğunu anladığında sinirlerinin kaybolmasına izin verdi. Güvendeydi, iyiydi.
Camila'nın kollarında gevşediğini hisseden Lauren kollarını hafifçe belinden serbest bıraktı ve manevra yaparak birbirlerine bakmaları için "İyi misin?" Dikkatli bir şekilde sordu, ıslak saçlarını yüzünden uzaklaştırdı ve kulağının arkasına sıkıştırdı.
Camila başını salladı, "Evet anne." Etrafına bakarken mırıldandı, "yüzmek mi?" Kollarını beline sıkıca sarmadan önce öne adım atarak dikkatini önündeki kadına geri getirirken sordu.
"Sanırım bunu başka bir bebek yapacağız, sen daha yeni suya alıştın" Lauren kıkırdarken, kucağına geri dönmeden önce kafasına yumuşak bir öpücük bastırdı.
********************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Teen Fictioncamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...