********************Lauren mutfağın etrafında manevralar yaparken sessizce mırıldandı ve düzenlediği aile yemeği için son dokunuşları bir araya getirdi. Babasını aylardır görmediği için çok heyecanlanmıştı ve Camila'yı da uzun süredir görmediği için çok heyecanlı olduğunu biliyordu.
İkisi sadece bir kez tanışmıştı ve Lauren için Camila'nın bir yıldan uzun süredir hayatında olduğu düşünüldüğünde bu çılgınlıktı.
Set masasına gülümsedi, oturma odasına gitmeden önce tabaklardan birinin bıçak setini çok az ayarladı. Küçük kız hala pijamasının içindeydi ve ailesinin her an geleceği için onu hazırlamanın zamanının geldiğini biliyordu.
"Pekala tatlım, bu kadar tv yeter" diye düşündü, uzaktan kumandaya uzanarak televizyonu tekrar sehpaya koymadan önce televizyonu kapatabildi.
Camila küçük bir vızıltıyla ayağa kalkatı ve Lauren'ın onu kaldırmak için uzanmadan önce şakacı bir şekilde başını sallamasına neden oldu. Odasına ulaşırken bir noktaya değinmek için bezli alt kısmına hafifçe vurdu, dolabına gitmeden önce uzanıp ışığı açtı.
Küçük kızın gözleri genişledi. Hayır, pijamalarında onu görmelerini istemedi. Özellikle pijamaları sadece annesinin gömleklerinden ve bebek bezinden oluştuğunda.
Fazla telaşsız bir şekilde ona ulaşabildiği için mutlu olan Lauren dudaklarını başının yan tarafına bastırırken onu hafifçe kalçasına kaydırdı, "şimdi sana bir kıyafet seçelim"
Bezini değiştirdikten ve ona bir çift kareli tozluk ve şık bir gömlek giydirdikten sonra Lauren, kısa süre sonra kendini koridorda mutfağa doğru yürürken buldu. Orada Camila'yı yükseltici koltuğuna oturdu ve dikkatini dağıtması için ona birkaç oyuncak vermeden önce onu bağladı.
Kapı zili çalmadan çok uzun sürmedi ve yüzünde bir sırıtışla, neredeyse kapıya doğru koştu ve onu sadece daha uzağa ait olduğunu bildiği bir çift kola çekilmek için çekti.
"Seni özledim" diye fısıldadı ve kollarını beline sarmak için kaldırdı.
Mike eğildi ve kızının başının tepesine bir öpücük bastırdı, "Ben de seni özledim tatlım" dudakları oyalandı.
Lauren kucağından uzaklaşırken gözyaşları içinde gülümsedi, ön kapıyı kapatmadan önce annesine hızlı bir şekilde selam verdi ve her iki elini de alıp mutfağa doğru götürdü.
Orada, dikkati dağılmış bir Camila'nın belindeki kayışı çözmeye çalıştığı görüldü ve gözlerini küçük bir döndürerek ona doğru yürüdü ve çömeldi, "annen sana o küçüğü geri almakla ilgili ne söyledi? ? " Sesi eğlenceyle doluydu, onun için onu çözmek için uzanıp şimdi utangaç bebeğini odada kimin olduğunu anladığında kucağına çekti.
"Sorun değil, büyükanne ve büyükanneyi biliyorsun" kalçasındaki küçük kızla ebeveynlerine doğru yürüdü.
Ama Camila sosyal gibi görünmedi ve başını annesinin boynuna gömdü, bacakları beline sıkıca kilitlendi, böylece onu bırakmak zorunda kalmasın.
Ne Mike ne de Clara kızların utangaçlığına aldırış etmiyor gibi görünüyordı, ikisi de masada belirlenmiş yerlerine gitmeden önce başının arkasına yumuşak bir öpücük bastırdılar.
"Umarım spagetti iyidir. Sizlerin ne isteyeceğinden emin değildim" Lauren, Camila'yı ondan çıkardı ve onu koltuğuna geri koydu, sessizce inlediğinde onu nefesinin altına sessizce yatıştırdı.
Clara çantasını yere koyarken gülümsedi, "bu çok iyi bebeğim. Şimdi, her şey nasıl?"
********************
Camila tüm akşam yemeği boyunca sessiz kaldı, doğrudan bir şey sorulduğunda sadece başını sallamak veya sallamakla cevap verdi. Annesine bunu söylemek istemedi ama gerçekten kendini iyi hissetmedi. İster sinirler olsun isterse tamamen farklı bir şey olsun, vücudu daha önce hiç olmadığı kadar ağrıyordu. Başı bulanık, bacakları titriyordu ve kendini iyi hissetmiyordu.
Vücudundaki çürüklerle bir ilgisi olup olmadığını merak etti, ama çok rasyonel düşünmek için gerçekten doğru durumda değildi.
Herkesin tabaklarının temizlendiğini görünce, kendisininkini de itti ve koltuğundan kaydı, kemerleri bağlanmamış olduğu için mutluydu. Annesiyle arasında sadece birkaç adım vardı, ama bacakları miller gibi geliyordu. nihayet yerle temas kurup onun ağırlığını aldı.
Lauren göz ucuyla bebeğinin yerinde tökezlediğini fark ettiğinde, hemen uzanıp onu kapmak için "İyi misin bebeğim?" Aniden terleyen kızı kucağına kaldırırken sesini fısıltı halinde tuttu, kaşları endişeyle çatlamıştı.
Titreyerek nefes alan Camila başını salladı ve yorgun bir şekilde annesinin göğsüne oturdu.
Bu, yemeğin geri kalanında kaldığı pozisyondu, herkesin toparlanmaya başladığını duyduğunda bile kaldığı pozisyondu. Annesinin ayakta durduğunu hissettiğinde hareket etmeyi bile içinde bulamadı. Vücudu çok ağır geldi.
"Sanırım buna bir gün diyeceğim çocuklar. Mila'nın iyi hissettiğini sanmıyorum" Lauren pişmanlıkla, genç kızı kendine yakın tutarken, alnının yandığını hissettiğinde yavaş yavaş artan endişeyi durdurmaya çalıştı. boynuna bastırdı.
Bir şeyler kesinlikle çok yanlıştı.
Neyse ki ebeveynleri anlıyor gibiydi ve çabuk vedalaştılar, kapı arkalarından sessizce kapandı.
Dolapta olduğunu bildiği termometreye anında ulaşan Lauren, kızını yana doğru indirerek kararsız çerçevesini dik tutmak için önünde durduğundan emin oldu.
Plastik kapağı yukarıdan çekerek, ucunu kızın kulağına yerleştirdi ve dudaklarından küçük bir sızlanma çıkınca kafasına yumuşak öpücüklerle sessizce yatıştırdı.
"Sorun değil bebeğim. Annen daha iyi hale getirecek, söz veriyorum"
Sözleri küçük bir başını salladı, ancak kısa süre sonra termometre bip sesi çıkardığında ve ekranda yanıp sönen kelimeleri gördüğünde bu başının arkasına fırlatıldı.
104.3
Plastik sopayı lavaboya o kadar çabuk fırlatan Lauren, küçük kızı tekrar kollarının arasına alıp ön kapıya koşarak battaniyeyi, telefonunu ve her zaman yanında taşıdığı alt değiştirme çantasını aldığından emin oldu ve kapıdan çıktı.
Hastaneye gitme vakti.
**********************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Ficção Adolescentecamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...