Artık birkaç saat sonraydı ve hem Lauren hem de Camila hâlâ yemek masasında oturuyordu. Birbirlerine zar zor tek bir söz söylemişlerdi, birbirlerinin yanında olacak kadar memnundular ama bu, Lauren'ın midesinde ona Matthew sorununa bir çözüm bulması gerektiğini söyleyen dırdırcı duyguyu durdurmadı.Yine de tipikti, değil mi? Nihayet mutlu oldular. Nihayet hayatlarını normal bir aile gibi yaşıyorlardı ve o ikinci kez ortaya çıkıp her şeyi mahvetmek zorunda kaldı. Kafasını karıştıran şey, onları rahat bırakacağına dair söz verdikten bir yıl sonra aniden ortaya çıkmasıydı.
Ne istedi? Onları bir şey hakkında uyarmaya mı çalışıyordu?
"Anne?"
Yüzüne küçük bir gülümsemeyle bakan Lauren, hâlâ kucağında oturan genç kıza baktı, "ne oldu bebeğim?" Kızın yüzündeki ıslak bir saç teli fırçalamasını desteklemeyen serbest elini kullanarak sordu.
Camila utangaç bir şekilde uzaklara baktı ve alt dudağını dişlerinin arasına oynayarak "Bende ... süt mü?" Fısıltıyla sordu.
Lauren şaşkınlıkla kaşlarını çattı, "aşk ne demek istiyorsun?" Diye sordu, nazikçe başını kaldırarak göz teması kuruyorlardı. O zaman gözlerinde kalan gerginliğin onu daha da kaşlarını çatlattığını görebiliyordu.
"Annesi" Camila sessizce mırıldandı.
"Annenin hiç sütü yok, hatırladın mı? Her şeyin kurumasına izin verdi" Lauren, "İstersen sana bir şişe alabilirim, hmmm?" Özellikle ilk etapta durdurmak isteyen Camila olduktan sonra neden hemşire isteğinin birdenbire tekrar ortaya çıktığını anlamadan denedi.
"Hayır! Annenin sütünü istiyorum" Camila alt dudağı titrerken, annesinin neden hemşiresine izin vermediğini anlamadan inledi.
"Biliyorum bebeğim, özür dilerim" diye mırıldandı Lauren, ısınmak için mikrodalgaya yapıştırmadan önce hazır bir şişe kapmak için buzdolabına doğru ilerledi. Kollarını Camila'nın etrafına döndürdü ve onu yatıştırmak için elini sırtını aşağı yukarı ovuşturdu.
Mikrodalga birkaç saniye sonra pınladığında, şişeyi ondan aldı ve oturma odasına gitti, genç kız kucağına oturmuş kanepede oturdu. Şişenin meme ucunu Camila'nın dudaklarına tuttu ve emzirmenin onu sakinleştirmesine ve sakinleştirmesine yardımcı olacağını umdu.
"Anne hayır!" Camila ağladı, başını uzaklaştırdı ve şişeyi yüzünden uzaklaştırmak için elini yukarı kaldırdı. Aptal şişeyi istemedi! Annesi bunu neden anlamadı?
"Pekala, almak zorunda değilsin" diye mırıldandı Lauren içini çekerek şişeyi sehpanın üzerine koydu. Elini saçının arasından geçirdi ve genç kızın yaka gömleğini şiddetle çekmeye başladığını hissettiğinde Camila'nın elini tuttu.
Camila istediğini elde edemediğini anladığında, bir yenilgi hıçkırığını çıkardı ve kafasını koltuk minderine gömmeden önce annesinin kucağından kıvrandı.
"Bebeğim ..." Lauren yenilgiye uğrayarak elini kızın beline dayayarak uzaklaştı. Hemşiresini sütsüz bırakmanın bir sakıncası yoktu, değil mi? Tekrar içini çekerek gömleğini silkti ve Camila'yı koltuk altlarının altından tutup sırtını kucağına çekti.
Camila, annesinin ne yaptığını anlamadan onunla savaşmaya çalıştı ama vücudunda giysi eksikliğini fark ettiğinde hafifçe sakinleşti ve ona umut dolu bir bakış attı, gözlerinden sürekli yaşlar döküldü.
"Annen tatlım emzirmene izin verecek, ama bende hiç süt yok" diye açıkladı Lauren, sütyeninin ön mandalını açarak ve giysiyi yanına fırlatarak. Camila sık sık emzirirken her ikisini de kolaylaştırmak için bunlardan birkaçına yatırım yapmıştı.
Anlamakta başını sallayan Camila, geçici olarak kenetlendi ve annesinin çok tanıdık kokusunun ve tadının duyularını doldurduğunu hissettiğinde tüm vücudunun gevşemesine izin verdi. Emiyordu, biraz dışarıda süt yoktu ama anne hemşiresine izin verdiği için şikayet etmeyecekti.
Lauren genç kızın yanağını nazikçe okşarken içini çekti, onu sakinleştirmeyi başardığı gerçeğini yeniden yaşadı. Bunun tek seferlik bir şey olup olmayacağını merak etti. Olabileceğini tahmin ediyordu ama aynı zamanda bunun tekrar normal bir şey olacağını uman bir yanı da vardı.
"Gördün mü? Şimdi her şey daha iyi, hey?" Eliyle Camila'nın başının arkasını kavradı. Camila'nın sesini duyunca gözleri titredi ve sakin kalmasını isteyen genç kıza gülümsedi.
"Benim" Camila, annesinin meme ucunun arkasında mırıldandı ve elini korumak için kaldırdı, ama nazikçe göğsünü ona yaklaştırarak yakın zamanda durmayı planlamadığını bildirdi.
Lauren bilerek gülümsedi, "senin ha? Annen artık emzirmek istemediğini mi sandı?" Alaycı bir şekilde sordu, Camila sözlerine çok kırgın göründüğünde kıkırdamasını engelledi.
"Benim" diye tekrarladı, annesine "sert" bir bakış attı.
"Evet hanımefendi" Lauren şakacı bir şekilde selam verdi ve Camila'nın kafasına bir öpücük bastırmak için eğildi. Camila, annesinin sözlerine sessizce kıkırdayarak gözlerinin içeri girmesine izin verdi. Emmediği meme ucuyla oynuyordu ve yumuşak bir iç çekti. Neden en başta emzirmeyi bırakmak istedi? Onun büyük kısmı aptal mıydı?
Camila iyi bir saat emziriyordu, Lauren onu tüm zaman boyunca tutacak kadar mutluydu ve çok geçmeden kıza mandalını açıp emziği emziği ile değiştirmesine yardım ediyordu. Genç kımıldadı ve sessiz bir sızlanma çıkardı, ama Lauren hemen altına hafifçe vurarak onu rahatlattı ve çok geçmeden derin bir uykuya daldı.
*******************
"Ama gitmek istiyorum!"
Lauren iç geçirdi ve ellerini kaldırıp şakaklarına masaj yaptı, "Sana Camila demiştim. Geçen seferden sonra olmaz" dedi sertçe, hissettiği bastırılmış hayal kırıklığına izin vermemeye çalışarak.
Camila öfkeyle ayağını yere vurdu, "Ama ben gitmek istiyorum!" Bağırdı.
"Ve hayır dedim. Git ve masayı kur lütfen, akşam yemekleri neredeyse hazır" diye cevapladı Lauren, artık bunun hakkında konuşmak istemiyordu.
Camila, bir grup başka kızla birlikte yatmak için Dinah'ın evine davet edilmişti ama Matthew olayından sonra onu gözünün önünden ayırmaktan çekiniyordu. Camila'nın bunu anlayacağını düşünürdü, özellikle de dün ne kadar üzüldüğüne ama belli ki anlamadığına göre.
"sen benim annem değilsin ve bana ne yapacağımı söyleyemezsin!"
Lauren kilere giderken dondu. Camila bunu gerçekten söyledi mi? Gözlerinde yaşların yandığını hissederek, yavaşça yerine döndü, "biliyor musun? Haklısın, annen değilim ama son kontrol ettiğimde bir kez olmak zorunda olduğun en yakın lanet olası kişi oldum Sen kaçtığından beri "o, yanağından buharlaşan tek gözyaşını silmek için elini havaya kaldırdı," Sana karşı iyi bir şey olmadım. Seni içeri aldım, sana sevgimi ve desteğimi verdim. Başka ne var? Benden mi istiyorsun? Bir şeylerin ters gitme riski yüksek olmasına rağmen bu pijama partisine gitmene izin vermemi mi istiyorsun? Biri seni nereye götürebilir? O zaman ne yapardın ha? "
Camila daha önceki hayatından bahsettiğinde irkildi, gözleri yaşlarla yüzüdü, "Üzgünüm anne, bunu demek istemedim" diye inledi ve bir adım öne çıktı.
Lauren başını salladı ve bir adım geri çekildi, "Unut gitsin Camila. Bu pijama partisine gidip gitmek istiyorsun, ama bir şeyler ters giderse sonuçlarının kıçını ısırmasına izin verme" diye yenilerek mırıldandı. Camila'nın yanından geçip kendi yatak odasına gitmeden önce fırında pişirin.
Gözyaşlarının sürekli yanaklarından aşağı düşmesine izin veren Camila, dizlerinin üzerine çökmeden önce annesinin gözden kaybolmasını izledi. Ne yapmıştı?
********************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Teen Fictioncamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...