40. Bölüm

172 19 0
                                    

YAZAR BU BÖLÜMÜ KISA YAZMIŞ

"Kendin girebilir misin?" Lauren arabanın arkasından kızın sırt çantasına uzanırken, kayışları açık tutarken ve kızın sırtını giymesine yardım ederken sorular sordu.

Camila kayışları düz olacak şekilde ayarlarken başını salladı, "evet anne, koca bir kızım" diye cevap verdi utangaç bir sırıtışla.

Lauren alnına bir öpücük bastırmak için eğildi, "tamam, sonra görüşürüz koca kız" dedi uzaklaşırken, genç mutlu bir şekilde okul binasına atlarken gururlu bir gülümsemeyle izledi.

Babasının tutuklandığı haberi ona ulaştığından beri, kız ... tabiri caizse daha bağımsızdı. Kız bebeğinin ne kadar ileri gittiğinden gurur duyarken, biraz da üzgün hissetti. Aylar önce evine gelen o korkmuş, korkmuş küçük kız artık burada değildi, onun yerine nihayet hayatını bir çocuğun olması gerektiği gibi yaşayan kendinden emin, mutlu bir küçük kız aldı.

Kesinlikle bir değişiklikti. Elbette, Camila hâlâ kafa boşluğundaydı ve yine de her gece uyumak için emzirmek istiyordu, ama bununla bile kendi başına daha fazla şey yapmak istiyor gibiydi. Banyoyu kullanarak kendini besleyerek daha bağımsız hale gelirdi.

Bebeğinin dönüştüğü kişiyle gurur duyduğunu söylemek güvenliydi.

Lauren arabasına binmeden önce gözlerindeki yaşları bastırarak bebeğine son bir el salladı. Ne de olsa eski işine geri döndüğü için geç kalamazdı.

********************

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin