********************İkisi sonraki bir saatini kapalı bir yerden muhafazaya yürüyerek geçirdiler, ee, Lauren yine de yürüdü ve Camila'nın yüzündeki gülümseme, daha önce hiç görmediği belli ki yeni bir hayvanla yüz yüze geldiğinde daha da büyüdü.
Lauren onu sevdi.
Onu sevdi çünkü genç aslında bir kez daha çocuk olabildi. Yanlış bir hareket yapmaktan ya da birini kızdırmaktan endişelenmesine gerek yoktu, yaptığı ya da söylediği şeye karşı dikkatli olmaktan endişelenmesine gerek yoktu, sadece bir gün dışarıda herhangi bir çocuğun olması gerektiği gibi iyi vakit geçiriyordu. .
Sonunda, onların gitme zamanı geldi. Lauren, Camila'nın yüzündeki gülümsemenin kaybolmasını asla istemediği için özellikle istemiyordu, ama eğer küçük kızların her zamanki uyku saatinden önce geri döneceklerdi ve eğer onu atlarsa kesinlikle olacak bir öfke nöbetinden kaçınacaklarsa, ihtiyaçları vardı. şimdi ayrılmak için.
"Pekala maymun, sanırım harekete geçme vaktimiz geldi. Geç kalmaya başladı" Lauren üzülerek masadan bir peçete alıp gençin yüzündeki turuncu lazanya sosunu nazikçe silmek için uzandı.
Yaklaşık yirmi dakika önce öğle yemeği için durmuşlardı.
Camila, surat asarak protestoya gitti, ancak evin emzirebileceğini anladığında, mutlu bir şekilde başını salladı ve meyve suyunu bitirmek için hızlı davrandı.
Basit eylem karşısında şaşkınlıkla Lauren'ın gözleri açıldı, en azından kızın onunla aynı fikirde olmamasını bekledi, ancak onu zorlamak istemiyordu, onun yerine küçük bir gülümseme gönderdi, "İyi kız. Bitirdin mi?" Kullandıkları tüm tek kullanımlık şeyleri çöp kutusuna atarak temizlemeye başlarken sordu.
Camila, yorgun bir şekilde gözlerini ovuşturmak için elini kaldırarak "Bitti anne" diye onayladı. Uykulu olmaya başlamıştı ama annesinin sadece yatma ve şekerleme zamanı için hemşirelik yapabileceğini söylediği basit gerçek için yapabildiği sürece uyanık kalmaya kararlıydı.
Şimdi uyuyakalırsa emziremeyeceği ve bu geceye kadar uzun süre beklemesi gerekeceği kafasında var. Gerçekte, sadece fazladan birkaç saat beklemesi gerekecekti, ancak henüz zamanı söyleyecek kadar büyük değildi ve bundan haberi yoktu.
"Pekala, gidelim" dedi Lauren, ayağa kalkıp elini uzatırken yumuşak bir gülümsemeyle, küçük eli elindeyken genci arabaya götürdü, "iyi bir gün geçirdin mi?" Bir saniye yürüdükten sonra, yanında yavaşça yürüyen Camila'ya bakarak sordu.
Normalde mutlu bir şekilde atlayacağı gibi yorgun olduğunun açık bir işareti.
Camila, küçük, uykulu bir sırıtışla başını salladı, "evet anne. Yine mi?" Diye sordu, esnemesini bastırarak.
Arabanın önünde dururlarken Lauren gülümsedi, "Tabii bebeğim, istediğin kadar gelebiliriz." Arabasının kilidini açarken ve kapıyı açarken yumuşak bir kıkırdama ile cevap verdi, Camila'yı tokatlamak için uzanmadan önce yavaşça koltuğuna oturdu.
Genç kız yorgun bir şekilde gözlerini kırparken başını salladı. Çok yorgundu ve sadece uyumak istiyordu, ama yapamayacağını biliyordu, zaten değil. Gözleri bilinçaltında kendi düşüncelerinde yaşlarla doldu ve bu kadar küçük bir şey yüzünden çok aptal ve dramatik olduğu için ona bağırdığını hissedebiliyordu. "
Sorun ne? "Lauren endişeyle sordu, koltuğun önüne oturdu ve kızın yanağını eliyle nazikçe kapladı ve tam yerine takmak üzere olduğu emniyet kemerini serbest bıraktı," Uykulu musun? " kızın göz kapakları ne kadar sarkmaya başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Ficção Adolescentecamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...