Şimdi Jauregui ailesinde, Camila kendiliğinden hastalandıktan iki çok uzun gün sonra Perşembe günüydü. Lauren bugün işe gidecekti, geçen hafta patronuyla ayarlamıştı ona 'evdeki durum' çözülene kadar haftada sadece birkaç kez geleceğini söyledi, ama bugün bir İşe gittiği iki gün içinde, Camila hala yüzde yüz olmadığı için hastayı aramak zorunda kaldı.
Hastalanması onun suçu olmadığı için genci suçlamadı, ama yardım edemedi, ancak tüm duruma karşı biraz sinirli oldu.
Camila'yı yanında getirebileceğini sanıyordu, ama ona sarılmak ve sürekli yanında olmak istediği için, bir şey yapmanın neredeyse imkansız olacağını ve patronunun kıçına olduğundan daha fazla sahip olacağını düşünüyordu.
"Camila, kahvaltı hazır bebeğim!" Kanepede kıvrılmış kıza doğru seslendi, ellerini silmeden önce iki tabak kızarmış ekmek, domuz pastırması ve yumurta masaya koydu.
Camila saniyeler sonra mutfağa girdi, sadece bir bebek bezi ve büyük bir gömlek giymiş, hastalandığından beri giydiği tek iki şey. Lauren'a hastayken kıyafet giymenin kendisini klostrofobik hissettirdiğini söylemişti ve çok şükür ki kadın bunu anladı ve bunu umursamadı.
"Ben ... Aç değilim" diye fısıldadı küçük kız, küçük çerçevesinden sarkan gömleğinin ucuyla gergin bir şekilde oynadı.
Lauren kaşlarını çattı ve kızın yanına gidip hafifçe eğilerek göz teması kurdular, "Hala hasta mı hissediyorsun?" Kızın saçlarını suratından fırlatarak usulca sorguladı.
Camila başını sallamadan önce tereddüt etti.
"Öyleyse gerçekten tatlı bir şeyler yemeni istiyorum. Son birkaç gündür yemediğin için karnın çok acıkmış olmalı" diye açıkladı, dik ayağa kalkıp elini uzattı.
"Ama, ama yemek istemiyorum" Camila inledi. Sözlerine rağmen hala Lauren'in elini tutuyor ve masaya götürülmesine izin verdi.
Lauren sandalyelerden birine oturdu ve Camila'yı çekerek bacaklarının arasında durup ellerini beline dayadı, "neden olmasın?" Merak etti, hastalanmadan önce yemek yemeye doyamadığında neden aniden yemekle hiçbir şey yapmak istemediğini merak etti.
Camila omuzlarını silkti ve ayaklarının dibine baktı, sol eli kadının kotunda gevşek bir ip ile ne söyleyeceğini düşünüyordu. Biraz acıktığını tahmin ediyordu, ama Lauren onun için çoktan çok şey yapmıştı ve bütün yemeğini yemek istemiyordu. Bu, yaramaz olduğu anlamına gelir ve bu da cezalandırılacağı anlamına gelir.
Gerçekten cezalandırılmak istemiyordu.
"Camila, sanırım bana söylemek istemiyorsun," diye mırıldandı Lauren, elini saçında gezdirirken sesinde hafif bir huzursuzluk hissediyordu.
Camila buna gözle görülür bir şekilde ürktü, titrerken tüm vücudu korkuyla doldu ve kadının ulaşamayacağı bir yerde olması için geri adım atmaya çalıştı.
"Camila, bebeğim, seni incitmeyeceğim, tamam mı? Söz veriyorum. Sadece neden yemek istemediğini bilmek istiyorum" Lauren elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı, sonra genci nazikçe kucağına yatırıp ona yakın tuttu.
Küçük kızın alt dudağı titredi ve yüzünü örtmek için elini kaldırdı. Annenin ona kızmasını istemedi. Neden ona kızmıştı?
"Camila ..." kadın hafifçe iç çekerek denedi, "Sorun değil bebeğim, istemiyorsan yemek zorunda değilsin. Seni rahatsız eden hiçbir şeyi yapmaya seni zorlamayacağım. ya da üzgün "dedi, eğer kıza fiziksel olarak yemek yedirecekse, öfke nöbetiyle başa çıkacak durumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Novela Juvenilcamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...