14. Bölüm

387 22 0
                                    


"Anneni bekle tatlım, henüz kaçma" dedi Lauren, Camila'nın arabadan inmesine yardım ederken elini bagaja doğru çekip yiyecekleri, battaniyeleri ve içecekleri dışarı çıkarabilsin diye elini kendi ellerine aldı.

"Heyecanlı anne" Camila fısıldadı ve kadının elini sıkıca kavrarken gergin gözlerle etrafına baktı.

Park, birkaç köpek gezdiricisi dışında boştu, bu yüzden Camila'nın etrafta koşmaktan ve dünyayı umursamadan biraz enerjiden kurtulmaktan heyecan duyduğunu söylemek güvenliydi. Parkın çocuklarla dolu olması muhtemelen farklı olurdu. Ne kadar aptalca ya da çocukça görünürse görünsün, muhtemelen bırakmayı reddederek Lauren'a yapışırdı.

Lauren gülümsedi ve bagajı kapattı, "Bahse girerim öyledir. İlk önce neye gitmek istersin?" Sorguladı, getirdikleri her şeyi bir koluna çevirdi, böylece kızın elini özgür olanıyla tutmaya devam edebiliyordu.

Camila omuzlarını silkti ve Lauren'ın yanında mutlu bir şekilde atlama yaptı, "annemi tanımıyorum" diye mırıldanıdı, sesi çok yüksek değil, ama normal gibi sessiz de değil.

Duymak kesinlikle ferahlatıcıydı.

"Pekala bebeğim, önce yiyelim, böylece istediğin kadar oynayabilirsin, tamam mı?" Lauren dururken, kendi başına oturmadan önce battaniyeyi ve yiyecek çantasını bıraktığını söyledi.

Camila hafifçe kıvrandı, hemen oynayamayacağı için biraz mutsuz ama yine de Lauren'ın yanına isteksizce oturarak başını salladı.

"Daha sonra oynayalım mı?" Lauren'ın yalan söylemediğinden emin olmak için sordu.

Lauren başını salladı, "evet bebeğim, annenin vaatleri" Biraz sandviç ve birkaç şişe su çıkararak güven verdi.

"Doğru, jambon ve peynirim ya da fıstık ezmesi ve jöle var. Hangisi kulağa hoş geliyor?" Lauren iki seçeneği dışarıda tutarak dedi.

Camila, fıstık ezmesi ve jöleyi göstermeden önce ikisi arasında bir saniye düşündü.

"İyi seçim" Lauren, sandviçini genç kıza götürmesi için uzatarak gülümsedi.

İkili sonraki yarım saat kadar yemek yiyip sohbet ederek geçiriyorlardı, ama biter bitmez Lauren, Camila'nın zar zor bir şey yemediği gerçeğini görmezden gelmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı, genç kız ayağa kalkmıştı. salıncaklara doğru.

Lauren hızlıca onu elinden tutup geri çekti, kızın bariz bir hoşnutsuzluk sızlamasını görmezden gelerek ona sert bir bakış attı, "hey, kaçmaya ne demiştim?" Serbest eliyle toparlanmaya başladığını söyledi.

Camila suratını asarak omuzlarını silkti, sohbet eden giyimli ayaklarına bakarak "üzgünüm" diye fısıldadı ve bilinçaltında gözlerinin yaşlarla dolduğunu hissetti.

Lauren iç geçirip kızın elini bıraktı, "Tamam tatlım, lütfen bir daha yapma" dedi, ayağa kalkıp çantayı ve battaniyeyi kaldırıp, "bırak şunu arabaya geri koyayım, o zaman oynayabiliriz, tamam ? " Elini uzatarak eğlenceli bir sırıtışla dedi.

Somurtmasını kaybeden Camila sırıttı ve başını salladı, kadının elini tuttu ve arabaya götürülmesine izin verdi. Lauren her şeyi arabaya geri koyar koymaz, parkın boş olduğunu gördüğü için minnettarlıkla genci parkın ana alanına götürdü.

"Devam et bebeğim, git tamam mı?" Kızın elini bırakırken dedi. Camila hiç tereddüt etmeden başını sallayıp havalanarak doğruca tırmanma çerçevesine doğru ilerledi. Hızla tırmandı ve hızlıca kaydıraktan aşağı kayarak dibe ulaştığında mutlu bir kıkırdama yaptı.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin