"Camila Cabello, bu odadan ayrılırsan, kendini bu sabah üçüncü kez köşede bulacaksın. Bugün neyin var bilmiyorum ama şimdi dursan iyi olur" dedi Lauren kararlı bir şekilde: mutfak kapısının hemen dışında, kolları göğsüne çaprazlanmış, bir kaşını sanki genci ona meydan okumaya cüret ediyormuş gibi keskin bir şekilde kaldırdı.Bugün ... kibarca söylüyorsa telaşlıydı. Neden ve nasıl olduğunu bilmiyor ama sanki Camila bir gecede birdenbire bir güven duygusu kazanmış ve şimdi onunla sürekli savaşarak bunu uygulamaya koymuş gibiydi.
Bir bakıma, mutluydu, çünkü artık genç kızın korkmuş gözyaşlarına boğulmayacak bir şekilde nasıl hissettiğini gösterecek kadar rahattı, ama diğer yarısı tatlı küçük kızını geri alabilmeyi diledi. Karşılık vermeyen ve asla başı belaya girmeyen kız.
Ama bunun kaçınılmaz olduğunu biliyordu. Yeni bir ebeveynle yeni bir yuvaya sahip olan her çocukta olur. Onları test ediyorlardı, kopmadan önce ne kadar alabileceklerini görmek için zorluyorlardı. Bunu yaparak Camila'nın gerçekten ne kadar değer verdiğini görmeye çalıştığını biliyordu, eninde sonunda yaptığı şeyi yapıp yapmayacağını görmek istiyordu.
Onu incitmek.
Kapı eşiğinde duran Camila, annesiyle yüzleşmek için vücudunu döndürdü. Yüzünde somurtkan belliydi, ama Lauren de gözlerinde meydan okumanın kaldığını görebiliyordu ve bu da ona Camila'nın kendisini dinleme şansının düşük olduğunu söylüyordu.
Meydan okurcasına, bekleneni yapmadan önce dilini çıkardı ve odadan dışarı çıktı.
"Karla Camila!" Lauren peşinden giderken sert bir şekilde söyledi.
"Defol!"
Lauren aniden izinde durup bu tür bir dilin bebeğinin dudaklarından yeni çıkmış olduğu gerçeğini anlamak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken gözleri paniğe kapıldı.
Camila küfretti. Daha önce hiç kötü bir söz söylememiş olan masum bebeği ... sadece küfretti ve ona. Ne cehennemi? İlk şokunu silkeleyerek, genç göğsünde köpüren öfke hissettikten sonra fırtınalar estirdi.
Şimdi onu içgüdüsel olarak cezalandırmanın, pişman olacağı bir şey söyleyebileceği için büyük bir hayır hayır olacağını biliyordu, ama bu, onu sert bir şekilde konuşmaktan alıkoymadı.
Camila'nın kaybolduğu odanın dışında durarak konuştu, sesi duruma karşı hoşnutsuzluğunu açıkça gösterdi, "Kıçını oturma odası köşesine götürmeden önce kendini sakinleştirmek için on dakikan var. Eğer orada olmazsan, ne zaman orada olursan. gel ve seni kontrol et, kendini zaten içinde olduğundan daha fazla belada bulacaksın. " Sert bir tavırla, "Senden çok hayal kırıklığına uğradım Camila, çok hayal kırıklığına uğradım" dedi ve ekledi, ses tonu üzüldü.
Bir saniye bekleledi, ancak odanın içinden hiçbir hareket duymadıktan sonra, kendini sakinleştirmek için mutfağa geri döndü.
Camila'nın bugünkü maskaralıklarından, zekasının sonuna ulaşmaya başladığını söylemek güvenliydi. Birincisi, hala uyurken izinsiz makyajını yapıyordu, sonra kahvaltıda çikolata yemeye gelemeyince koluna çarpıyordu ve şimdi de bu.
Elbette, meydan okumanın sonunda ortaya çıkmasını bekliyordu, ancak bunun bu kadar kötü olacağını hiçbir şekilde beklemiyordu. Olsaydı, kendini daha çok hazırlardı.
Tam elinde bir kahve fincanıyla tezgaha yaslanırken, Camila bebek bezi ve tişörtüyle yavaşça oturma odasına girdi ve çoraplı ayaklarına baktı. Bu arada, kendisine çok üzüldüğünü kanıtlayan başka bir yere bakmayı reddetti ve Lauren onu bu kadar üzgün görmekten hoşlanmayan, onu kollarına sımsıkı sarmak ve ona yakın tutmak istediğini geri tutmak zorunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Fiksi Remajacamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...