Hem Camila hem de kendisi için hasta olduğunu aradıktan sonra telefonunu sehpaya koydu ve kanepeye yaslanarak içini çekti. Hala gençin karın ağrısının nedenini bulmaya henüz yaklaşmamıştı, ancak ağlamayı ve midesini tutmayı bırakmadığı için bunun yarı ciddi bir şey olması gerektiğini biliyordu."Bebeğim, buraya gel" diye mırıldandı, vücudunu kaydırdı, böylece iki kolunu da uzatmadan önce kanepenin koluna yaslandı. Gözyaşları sürekli yanaklarından aşağı akarken yerden yukarıya bakan Camila isteksizce oturdu ve annesinin kollarına sürünerek kadının onu kaldırmasına izin vererek kucağına oturdu.
Baş boşluğuna kaymayı çok istiyordu ama ağlamasının daha da kötüye gideceğini biliyordu çünkü küçük Camila neden acıdığını tam olarak anlayamıyordu.
"Anne", kadının atleti üzerinde umutsuzca tutunarak, kırık bir hıçkırık daha çıkarırken yavaşça ağladı.
Lauren gözyaşı döktü, "Shh, annem meleği incittiğin için çok üzgün." dedi, kucağındaki üzgün kızı rahatlatmak için başka ne söyleyeceğini bilmeden dürüstçe. Bir süre ona yakın tuttu, yatıştırıcı bir elini arkasından aşağı ve yukarı sürdü, ancak genç hala aynı şekilde ağladığında ve durmaya yaklaşamadıklarında bir fikir edindi.
Camila'yı nazikçe önünden uzaklaştırarak gömleğini çıkardı ve yere fırlattı. Camila'nın gömleğini de nazikçe çıkardı ve onu yanına attığında Camila'yı tekrar yakınına çekti ve ten temasının onu daha önce pek çok kez yaptığı gibi rahatlatmasına yardımcı olmasını umdu.
İlk başta hıçkırıkları hafifledi, küçük elleri sütyenini kavramaya kalktı, ama kısa süre sonra sakinlik kayboldu ve yerini yeniden ağır bir şekilde ağlayan genç kadın aldı. Rahatsız bir şekilde kıvranırken uzun, acı dolu ağlamalar yaptı ve Lauren sessizce kendi kendine küfretti.
Bu başlangıçta iyi bir fikir olabilirdi, ancak bunu yapmanın gençin tamamen kaymasına neden olacağının farkında değildi. Büyük kız Camila, neden acı çektiğini kolayca anlayabiliyordu, ama küçük Camila kesinlikle anlamadı ve bunu duyuruyordu.
"Tamam tamam, sorun değil" dedi Lauren endişeyle, sehpadaki kızdan bir kez emzik almak için öne uzanarak. Yavaşça kızın ağzına doğru hafifletti, ancak hemen geri atıp ağlamaya devam ettiği için bu işe yaramaz bir hareket sayıldı. Derin bir iç çekerek, tek bir gözyaşının kendi yanağından düşmesine izin verdi.
Kendisini daha iyi hissettirmek için yapabileceği bir şey olmasını diledi, eğer artık bu kadar acı çekmediği anlamına geliyorsa, onunla yer değiş tokuş etmesini diledi. Ama yapamadı; tüm bunlardan sonra gerçekti ve basit gerçek, onu yatıştırmak için aslında gerçekçi olan bir yol bulması gerekecekti.
Nihayetinde Camila kendini yorarken ve bariz bir şekilde acı veren bir uykuya dalarken hiçbir şey yapmak zorunda kalmadı. Yüzü acıdan kazınmıştı ve uyuyordu olmasına rağmen ara sıra gözyaşı ıslak yanağından aşağı akıyordu.
Ne yazık ki Lauren için bu, tekrar uyanmadan önce yaklaşık yarım saat sürdü.
Sıcak bir banyonun ağrıyı biraz hafifletebileceğine karar vererek, kanepede kayıdı ve elini kızın uyluğuna koydu, "hey tatlım, gidip banyo yapalım, evet? O halde hala daha iyi değilse, yapmamız gerekecek sizi doktorlara götürün "diye yumuşak bir şekilde, ayağa kalkmadan ve kollarını uzatmadan önce başparmağını yatıştırıcı bir şekilde yukarı ve aşağı denediğini duyurdu.
Bir başka yumuşak hıçkırıkla ağlayan Camila başını salladı ve annesinin dokunuşuna yaslanmadan önce kendini oturmaya zorladı Ağrısını durdurmak için her şeyi yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Ficção Adolescentecamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...